Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

 

 

И колко г/д би струвал ремонта, ако тръгне да се ремонтира това?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли разликата в буксите на предните седалки при а4 б7 и б8? Директно преправяне ли е или са напълно различни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички.. Искам да си сменя инжекторите, но в Етка дават 3 различни номера... Колата е А4, Б7 S-Line , 1.6, ALZ, 8EC

Някой който е запознат, може ли да сподели какво да купя.. Марката също е от значение, и номер на частта... Благодаря предварително... 

 

Screenshot_20220225-222429_Samsung Internet.jpg

Редактирано от fbika75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Колко ви харчат A4 B6-ците  с мотор TDI 131 К.С. ? Интересува ме до колко сте успявали да го свалите, основно при извънградско шофиране. На моята по-малко от 5-5.1 не съм успявал да сваля (4.4/100 в autodata extra-urban). При изключен климатик и максималко олекотена. Освен това турбината не ми е напълно OK, свири почти постоянни и ми предстои рециклиране. Това дали би променило вървежа на колата и съответно разхода към малко по-малък?

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко искаш да гори тон и половина кола с умряла турбина?Оправи си турбото,провери катализатора,пуснете един тест на дюзите,ако трябва регулирайте ги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Окей! А сега нека някой със същата кола и мотор, да сподели колко му гори. 😅

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблемът с паленено пак е на лице.без значение топла или студена.някой път пали от раз,друг път от трети четвърти или пети път.различно всеки път.често като запали работи аварийно и пуши черно, като подам газ и забива.гася паля и е добре.това също го прави и в движение.цяла седмица всеки ден я закачам с вагкома излиза грешка 17965 charge presure control positive deviation. Днес пък никаква грешка нямаше.проверих всички вакуумни маркучета,всички мембрани ги тествах с едно маркуче. Здрави са.другата седмица ще сменя клапан 75. Странна работа за забиването предполагам той да е,но за паленето???както съм описал по горе сменени преди 2 години ремонтен комплект на дюзи
Нов разпределителен вал с лагери
Нови хидравлични повдигачи
Понеже уж леко бумтеше,но след смяната си пстана същият носкочестотен шум
Оем тандем помпа
Оем датчик на антифриза
На загрял мотор втора дюза е -1,52 Четвърта +1,35
Помпата в резервоара е с изчистена цедка, възможнп ли е лошото палене да е от нея?
Акумулатора е здрав
Стартера добре
Нови свещи.
незнам вече къде да търся проблема,че почва да ми писва
Кабели на дюзи само не съм сменявал.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих също и напръсках всички букси в моторният отсег с контактен спрей. Сетих се и за датчика на коляновият вал.може ли той да прави магариите с паленето?
Егр също пак се е зацапал със сажди,преди 3години го чистих заедно с всмукателният колектор.нямам гараж а се влоши вече времето исках днес да го изчистя пак.също не можах и релетата под чистачките пак да проверя.преди 2години се бяха наводнили.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, user12321 написа:

 

 да сподели колко му гори. 😅

Имаме я същата освен купето от профила ми..С нова глава,ревизиран мотор и нова турбина.Шест скорости,ръчка.Извън града около 6,а градско 7,5 до 8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа като при мен значи. Тоя заводски разход от 4.4 как са го постигнали не знам... С германската нафта явно е друго.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш една чисто нова Б6-ца 130 коня TDI, намираш ново-асфалтиран идеално прав път между две населени места където няма други коли и насрещен вятър (между Самоков и разклона за Белчински Бани например), ускоряваш до оптималната скорост за най-нисък разход, включваш автопилота и чак тогава започваш да мериш разхода. Само че това са лабораторни условия и нямат нищо общо с реално каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Премерена и тя. Добре е.проблемът е електрически. Ще сменя и клемореда. Всичко друго съм елиминирал.от два дни даже ми изписва на дисплеят
Set
Menu
Off
При което светват лампите на абс-есп и одивителен мигат три пъти и огасват,върти и не пали,връщам ключа,завъртам и пали от раз.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спешно някой с ваг ком на практикер в търново,че не паля вече.не свети лампата на подгрева на свещите и не пали111c765b94a1781a33154fe1924750b3.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, кое според вас прави една от нашите коли S-line?
Много обяви съм виждал на коли, които ги пишат S-line, после в коментарите плюят по продавача, че не била такава.
Сега разкодирах на моята кола, кодовете с всички екстри от стикера в сервизната и книжка и от там ми дава, че моята кола е -

E4J = "S-line""S-line" .
Да, ама ако я кача в обява, като такава сигурно и срещу мен ще има същите нападки от страна на разбирачите.
Прилагам ви и снимки на моята А4-ка пък вие преценете, че ми е интересен този казус с S-line колите. С черен таван е и амбиентно осветление, че не съм го снимал него.

s-Wfzsfawesz.png

DSC-0748.jpgDSC-0836.jpgDSC-0837.jpg

Редактирано от Diido0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш S-line стикери на волана, праговете и лайсните на задните врати.

По принцип и на решетката отпред се намира надписа S-line.

Имаш всички екстри  като моята А4 В7 с изключение на круиз контрола

Редактирано от TKantar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,имам едно питане относно предните светлини на b7 S-line (ако има значение това).Проблема е следният,когато даваш на контакт и си светят фаровете автоматично както и трябва да е (на позижия 0) ,но когато се опиташ да преместиш ключа на позиция габарит нищо не се променя,а си остава пак само на къси.Само когато е изгасена колата и дадеш на позиция фарове (без ключа изобщо да е вкаран),чак тогава се появява габарита.Според мен това не е нормално и не знам как да го прекодирам или премахна/променя,тъй като сигурно е в някой модул завряно това чудо на идиотията.

Ако някой знае решение ще съм му много благодарен.🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Master946 Виж в модул 09 - Central Electronics за кой регион е кодирана колата. По бегли спомени мисля че за Канада фаровете се държаха по този начин, но може и да греша. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Обмислям замяна на фаровете с фабрични ксенонови, ако въобще намеря такива, запазени . И поради това искам да разбера малко повече относно тях , за  A4 B6 става дума. Първо, Bi-xenon ли са, или не? И има ли голяма разлика в конструкията , спрямо стокови халогенни, тоест да си мисля ли за замяна само на крушки и баласт, вместо цял фар? И не на последно място , ако има някой с A4 B6 с фабрични ксенонови, до колко е доволен от тях?

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с фабричен ксенон на моята. Като купувах колата, бях настроен за рециклиране на фаровете, след като бях чел доста коментари, че А4 Б6 имат много лоши фарове. Оказа се, че фаровете светят повече от добре. Осветяват силно и плътно, без разсейки и петна, но не са с биксенонови лупи, може би S4 са с такива, но това трябва някой друг да го каже.
Също така фабричния ксенон имат автоматично регулиране на светлината нагоре/надолу.
Моите фарове са с крушки D1S, които са си скъпички, при мен може би скоро ще сменям една, защото дясната свети по-слабо и мъждука(но пак осветява хубаво)
Отделно крушките на габарита не са T10, а H6W.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 Можеш да сложиш лупи Моримото във твоите фарове и ксенон крушки с баласти и ще станат биксенон без да се налага да преправяш много (освен самия монтаж на лупите във фара разбира се).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   2 потребители

×
×
  • Create New...