MrLover Публикувано 23 Април 2022 Доклад Share Публикувано 23 Април 2022 (Редактирано) Преди 14 часа, Diido0 написа: Ще ги погледна на живи данни, но нямам грешки за ABS и ESP. Като отстраня проблема ще пиша. Редактирано 23 Април 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko_ Публикувано 28 Април 2022 Доклад Share Публикувано 28 Април 2022 (Редактирано) Again 😄 Дано не ставам досаден .. Момчета, с мултиволан е колата (a4 b7 2008г., но бутоните не работят. С голямята навигация е била, но в последствие сменена с pioneer fh-x730bt. Има ли шанс да не е свършена работа докрай или щом не е направено значи не може да работят бутоните с тоя плейър? Подсветките на волана работят иначе. Ако е поправимо какво трябва да се направи, колко пари ще е горе долу и към кой да се обърна? Благодаря предварително! Редактирано 28 Април 2022 от Niko_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 5 Май 2022 Доклад Share Публикувано 5 Май 2022 (Редактирано) Привет. Този път имам въпроси относно климатичната система на А4 B6. Ето че отново не ми работи климатика - не включва компресора след натискане на бутона ECON. През Април го тествах и работеше! Възможно ли е от температурен датчик да е, т.е. да е заминал и да подава сигнали все едно е зима и затова да не иска да включи? През миналата година ми сменяха шайба на компресора, нов радиатор, тръбни пътища и разбира се нов фреон. Допреди това имах същия проблем, само че тогава ECON си светеше винаги в червено. Е, този път червената лампа на бутона ECON си гасне, това е сигнал че компресора е включен, но реално не е! И друго - през зимата имах проблем с регулацията на температурата, прояваваше се на случаен принцип - то го има проблема, ту не. Щом загрееше колата, парното почва да си духа постоянно на максимална температура, било то зададени 20-19-18-LO. А на LO би трябвало да вкарва неотоплен въздух отвън. Е не, винаги си дънеше горещо на макс. Това мотор на клапа ли е, или електронен проблем, според вас? Оправяше се след гасене на мотора и наново палене, но не винаги... Редактирано 5 Май 2022 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Май 2022 Доклад Share Публикувано 5 Май 2022 за тия работи си има елементарен инструмент, нарича се ДИАГНОСТИКА. Там ще лъсне сичко. 1) Провери си хладилния агент (липсата мУ). 2) Опръй си потенцьометрите на клапите (има си прекрасна темичка по вапросъ). ...четете го тоа фором ве..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fazioo Публикувано 20 Май 2022 Доклад Share Публикувано 20 Май 2022 (Редактирано) Здравейте, незнам дали трябва да попитам тук но.... Колеги имам следния проблем системата за климатика е пълна но нито климатика се включва нито перката. Отказа от един път. Ток до компресора има. Какъв може да е проблема. Нов компресор ли да търся. Може ли да е магнитната шайба. Редактирано 20 Май 2022 от fazioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 20 Май 2022 Доклад Share Публикувано 20 Май 2022 Ако си с В6,може да ти е заминал компресора. Аз моя го смених преди седмица, защото ми бяха изронени шлиците на оста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fazioo Публикувано 20 Май 2022 Доклад Share Публикувано 20 Май 2022 Да B6 съм колега. Няма ли начин да се обслужи компресора или си трябва нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 20 Май 2022 Доклад Share Публикувано 20 Май 2022 Компресора на климатика при Б6 е постоянно зацепен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 20 Май 2022 Доклад Share Публикувано 20 Май 2022 (Редактирано) Трябва да се провери, може и да е друга причината. На мен два пъти ми е падала шайбата която зацепва компресора. Трябва да се огледа. Редактирано 20 Май 2022 от герги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 24 Май 2022 Доклад Share Публикувано 24 Май 2022 (Редактирано) Постоянно зацепен, освен ако не си натиснал бутон ECON - с него изключваш компресора. А той няма никакъв смисъл да е включен в периода октомври-февруари, да речем. Освен това има 2 или 3 датчика за външна температура и ако е под 3 градуса, също изключва компресора. При мен се оказа че всичко е заминало и системата е пълна със стружки. Следва смяна на всичко - компресор, радиатор, дехидратор, виско, тест за течове и зареждане. Всичко това в момента излиза около 1200 лв, разбира се с чисто нов компресор DENSO. Тоест, на който системата му е пълна със стружки, значи че компресора е заминал, тоест всичко е заминало - радиатора(кондензатора) също е задръстен със стружки. Няма смисъл да сменявате шайби и т.н, сменя се всичко, освен ако не искате да изкара още 2-3 месеца и после пак жега и неработещ климатик. Компресора на A4 B6 и всички останали VAG-ове от тези години кара около 130-150000 км. - потвърдено от един от най-добрите сервизи в София, където ми предстои ремонт в идните дни. Тоест, на който не му работи климатика както трябва - отива в добър сервиз за климатици в съответния град и прави каквото му кажат. Ако някой иска да препоръчам добър климатичен сервиз в София - на ЛС. Редактирано 24 Май 2022 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 24 Май 2022 Доклад Share Публикувано 24 Май 2022 Много бързо се превърна в разбирач. Компресора е постоянно зацепен,без значение дали си включил екон или не. Ако включиш екон обаче, октомври-февруари да речем,няма да ти работи подгрева на купето,който се включва под 5 градуса автоматично. Стружки ще има само ако компресора се е смлял отвътре,ако са му изронени шлиците на оста стружки няма да има,но от сервиза може да си търсят причина да ти сменят и кондезатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 24 Май 2022 Доклад Share Публикувано 24 Май 2022 С натискане на екон на постоянно зацепен компресор, се отваря разтовар ващ вентил и той се върти без да създава налягане. Така не товари мотора на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 24 Май 2022 Доклад Share Публикувано 24 Май 2022 Това не го прави незацепен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 24 Май 2022 Доклад Share Публикувано 24 Май 2022 @герги Точно така. Просто поясних какво се случва след натискане на екон, при здрав работещ компресор в жегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fazioo Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 (Редактирано) Маслото на компресора е бистро.,шайбата се върти с лекота... Незнам от какво да е. Майстора при мен не е много компетентен на тема компресори. Ток до компресора стига. Пак казвам отказа от един път.Възможно ли е да тази шайба за която говорите. Просто искам от някъде да почна да търся проблема. Майстора каза че е свалял клапана и той е наред. Вътре в компресора няма следи от стружки или нещо подобно. Правих тест на системата няма течове от никъде. Редактирано 25 Май 2022 от fazioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Преди 1 час, fazioo написа: Маслото на компресора е бистро.,шайбата се върти с лекота... А оста на компресора върти ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Ако не е паднала шайбата, може да са изронени шлиците на оста както ми се случи на мен. За да провериш дали е паднала виж в центъра на шайбата на компресора дали има болт за ключе 10. Ако има значи е там и не е лошо да се свали и да се огледа оста на компресора дали шлиците са ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fazioo Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 (Редактирано) Ако шлиците са се изронили предполагам решението е нов компресор или бъркам. В събота ще го свалям и ще ви кажа какво се случва. Редактирано 25 Май 2022 от fazioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 Точно с този болт и камък 10, може да се проследи дали оста се върти. При несвален компресор много трудно се вижда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 А датчика отпред на изпарителя как е?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fazioo Публикувано 25 Май 2022 Доклад Share Публикувано 25 Май 2022 (Редактирано) Датчика не е проверяван колега. Редактирано 26 Май 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 26 Май 2022 Доклад Share Публикувано 26 Май 2022 Каква марка са оригиналните бобини на 1.8т, че на моите отгоре не пише абсолютно нищо? Иначе вече съм си поръчал нови свещи и бобини NGK, но ме интересуват и старите каква марка трябва да са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 28 Май 2022 Доклад Share Публикувано 28 Май 2022 On 5/24/2022 at 8:03 PM, герги said: Много бързо се превърна в разбирач. Компресора е постоянно зацепен,без значение дали си включил екон или не. Ако включиш екон обаче, октомври-февруари да речем,няма да ти работи подгрева на купето,който се включва под 5 градуса автоматично. Стружки ще има само ако компресора се е смлял отвътре,ако са му изронени шлиците на оста стружки няма да има,но от сервиза може да си търсят причина да ти сменят и кондезатора. Не съм се превърнал, приятелю, просто цитирам какво ми казаха от сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 28 Май 2022 Доклад Share Публикувано 28 Май 2022 @user12321" Следва смяна на всичко - компресор, радиатор, дехидратор, виско, тест за течове и зареждане. " След всичко изброено, дано са ти сменили и филтърчето. Иначе в сервизите не са много словоохотливи и обясняват доста примитивно. И все пак има разлика между изключен и отцепен от задвижването компресор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 29 Май 2022 Доклад Share Публикувано 29 Май 2022 Е, смениха го. И не, обясниха ми всичко най-подробно. Неслучайно избрах читав сервиз, който да ми оправи нещата перманентно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване