Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Преди 14 часа, Diido0 написа:

 

Ще ги погледна на живи данни, но нямам грешки за ABS и ESP. Като отстраня проблема ще пиша.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Again 😄 Дано не ставам досаден ..

 

Момчета, с мултиволан е колата (a4 b7 2008г., но бутоните не работят. С голямята навигация е била, но в последствие сменена с pioneer fh-x730bt. Има ли шанс да не е свършена работа докрай или щом не е направено значи не може да работят бутоните с тоя плейър? Подсветките на волана работят иначе. 

 

Ако е поправимо какво трябва да се направи, колко пари ще е горе долу и към кой да се обърна? Благодаря предварително!

Редактирано от Niko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Този път имам въпроси относно климатичната система на А4 B6.

 

Ето че отново не ми работи климатика - не включва компресора след натискане на бутона ECON. През Април го тествах и работеше! Възможно ли е от температурен датчик да е, т.е. да е заминал и да подава сигнали все едно е зима и затова да не иска да включи? През миналата година ми сменяха шайба на компресора, нов радиатор, тръбни пътища и разбира се нов фреон. Допреди това имах същия проблем, само че тогава ECON си светеше винаги в червено. Е, този път червената лампа на бутона ECON си гасне, това е сигнал че компресора е включен, но реално не е!

 

И друго - през зимата имах проблем с регулацията на температурата, прояваваше се на случаен принцип - то го има проблема, ту не. Щом загрееше колата, парното почва да си духа постоянно на максимална температура, било то зададени 20-19-18-LO. А на LO би трябвало да вкарва неотоплен въздух отвън. Е не, винаги си дънеше горещо на макс. Това мотор на клапа ли е, или електронен проблем, според вас? Оправяше се след гасене на мотора и наново палене, но не винаги...

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тия работи си има елементарен инструмент, нарича се ДИАГНОСТИКА. Там ще лъсне сичко.

1) Провери си хладилния агент (липсата мУ).

2) Опръй си потенцьометрите на клапите (има си прекрасна темичка по вапросъ).

...четете го тоа фором ве.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте, незнам дали трябва да попитам тук но.... 

Колеги имам следния проблем системата за климатика е пълна но нито климатика се включва нито перката. Отказа от един път. Ток до компресора има. Какъв може да е проблема. Нов компресор ли да търся. Може ли да е магнитната шайба. 

 

 

Редактирано от fazioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се провери, може и да е друга причината. На мен два пъти ми е падала шайбата която зацепва компресора. Трябва да се огледа.

Редактирано от герги
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постоянно зацепен, освен ако не си натиснал бутон ECON - с него изключваш компресора. А той няма никакъв смисъл да е включен в периода октомври-февруари, да речем. Освен това има 2 или 3 датчика за външна температура и ако е под 3 градуса, също изключва компресора.

 

При мен се оказа че всичко е заминало и системата е пълна със стружки. Следва смяна на всичко - компресор, радиатор, дехидратор, виско, тест за течове и зареждане. Всичко това в момента излиза около 1200 лв, разбира се с чисто нов компресор DENSO. Тоест, на който системата му е пълна със стружки, значи че компресора е заминал, тоест всичко е заминало - радиатора(кондензатора) също е задръстен със стружки. Няма смисъл да сменявате шайби и т.н, сменя се всичко, освен ако не искате да изкара още 2-3 месеца и после пак жега и неработещ климатик. Компресора на A4 B6 и всички останали VAG-ове от тези години кара около 130-150000 км. - потвърдено от един от най-добрите сервизи в София, където ми предстои ремонт в идните дни. Тоест, на който не му работи климатика както трябва - отива в добър сервиз за климатици в съответния град и прави каквото му кажат. Ако някой иска да препоръчам добър климатичен сервиз в София - на ЛС.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бързо се превърна в разбирач. Компресора е постоянно зацепен,без значение дали си включил екон или не. Ако включиш екон обаче, октомври-февруари да речем,няма да ти работи подгрева на купето,който се включва под 5 градуса автоматично. 

Стружки ще има само ако компресора се е смлял отвътре,ако са му изронени шлиците на оста стружки няма да има,но от сервиза може да си търсят причина да ти сменят и кондезатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С натискане на екон на постоянно зацепен компресор, се отваря разтовар ващ вентил и той се върти без да създава налягане. Така не товари мотора на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото на компресора е бистро.,шайбата се върти с лекота... Незнам от какво да е. Майстора при мен не е много компетентен на тема компресори. Ток до компресора стига. Пак казвам отказа от един път.Възможно ли е да тази шайба за която говорите. Просто искам от някъде да почна да търся проблема. Майстора каза че е свалял клапана и той е наред. Вътре в компресора няма следи от стружки или нещо подобно. Правих тест на системата няма течове от никъде. 

Редактирано от fazioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е паднала шайбата, може да са изронени шлиците на оста както ми се случи на мен. За да провериш дали е паднала виж в центъра на шайбата на компресора дали има болт за ключе 10. Ако има значи е там и не е лошо да се свали и да се огледа оста на компресора дали шлиците са ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако шлиците са се изронили предполагам решението е нов компресор или бъркам. В събота ще го свалям и ще ви кажа какво се случва. 

Редактирано от fazioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква марка са оригиналните бобини на 1.8т, че на моите отгоре не пише абсолютно нищо?
Иначе вече съм си поръчал нови свещи и бобини NGK, но ме интересуват и старите каква марка трябва да са.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/24/2022 at 8:03 PM, герги said:

Много бързо се превърна в разбирач. Компресора е постоянно зацепен,без значение дали си включил екон или не. Ако включиш екон обаче, октомври-февруари да речем,няма да ти работи подгрева на купето,който се включва под 5 градуса автоматично. 

Стружки ще има само ако компресора се е смлял отвътре,ако са му изронени шлиците на оста стружки няма да има,но от сервиза може да си търсят причина да ти сменят и кондезатора.

 

Не съм се превърнал, приятелю, просто цитирам какво ми казаха от сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321Следва смяна на всичко - компресор, радиатор, дехидратор, виско, тест за течове и зареждане. " След всичко изброено, дано са ти сменили и филтърчето. Иначе в сервизите не са много словоохотливи и обясняват доста примитивно. И все пак има разлика между изключен и отцепен от задвижването компресор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×
×
  • Create New...