Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Така така, ама тези които мислехме че се слага лесно, се лъжем. Получих сигурна информация, че монтажът на тази екстра на автомобил, който я няма е сложна и скъпа процедура, в т.ч. нов алтернатор (по-мощен), сериозно окабеляване, релета, друг контролер и още няколко неща...

 

@герги на твоята заводски ли си го има?

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам завовдски. Удобството е, че под 5°С започва да обдухва топло много бързо. Модула следи за достигане на определено напрежение на акумулатора преди да го включи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 99.9% от дизеловите аудита го имат, за Б6 и нагоре.

За съжаление много от притежаващите 1.9тди си пукат от студ защото не знаят за нагревателя,  или като им кажеш да не натискат ЕКОН бутона ме гледат странно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем да ги замениш с LED. Модула не следи лампите на купето. Аз го направих преди няколко години, тъй като не ми харесваше жълтото приспивно светене на оригиналните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Някой ползвал ли е тази марка окачване ?

QWP - WSS996

https://www.autokarma.ro/set-reparatie-bara-stabilizatoare-wss996-qwp

 

Предлагат го в Техко.  Някакви отзиви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си задна S line броня и сега искам да разделя долната добавка от самата броня обаче със средните щипки имам проблем, замазват се и не мога да ги изкарам, някой някакви идей? 

Screenshot-20230114-155820.png

Редактирано от Diido0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/7/2023 at 7:06 PM, skorvod said:

Аз го имам завовдски. Удобството е, че под 5°С започва да обдухва топло много бързо. Модула следи за достигане на определено напрежение на акумулатора преди да го включи.

 

Виж ти, колко е смарт цялата система. При мен като че ли също го има, но все още не съм разбрал със сигурност. След студен старт и съответно задаване на комбинацията, почва да цъка някакво реле през няколко секунди и леко да примигра осветлението. Тествах онези вечери, когато беше 2-3 градуса. На 1-2ра минута работа почва да духа съвсем леко топло и не мога да разбера дали е от ел. нагревател или от загрята течност.  Но това леко прищракване на релета през няколко секунди, като че ли на някаква неизправност ми прилича. 

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, моята също го има нагревателя, макар че колата заводски е с минимално оборудване. Така че и други колеги с TDI проверете и ако има се грейте. 🙃

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги
Това ли трябва да е ключът за масленият филтър за ауди а4 б6 тди, че ми писна да си наранявам ръцете с универсалните.41e93a150fe7390a0a66939d138dd0fa.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Колеги
Това ли трябва да е ключът за масленият филтър за ауди а4 б6 тди, че ми писна да си наранявам ръцете с универсалните.41e93a150fe7390a0a66939d138dd0fa.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли кои бушони са за Bose усилвателя и за handsfree bluethooth-a? Пада ми постоянно акумулатора и от това което намирам в нета е, че е често срещано и да пробвам от тия неща. Сега след последния път, като се изтощи, RNS-е вече не тръгва сам, трябва аз да го включа и изключа. Също телефона ми се свързва с bluethoot-a и като набера някого или като ми звънят, хората отсреща ме чуват, но аз тях не. И от волана не приема команди вече, също. B7 ако има значение..

Редактирано от Leito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново. Съвместими ли са салоните(седалките) при B6 Avant и B7 Avant ? Мисля си за замяна с не-кожен, защото с времето осъзнах че не съм толкова фен на кожата, а пък съм виждал B7-ци с много запазени седалки, една идея по-ново все пак. А особено S-line седалките с алкантар по средата са им някакви много красиви, предполагам и удобни. Относно подгрев и лумбално раздуване предполагам няма разлика в буксите? А ако попадна на ел. регулирани предни седалки ще трябва ли допълнително окабеляване за моята, или си има захранващ куплунг отдолу, предвид че имам подгрев и лумб. раздуване?

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@user12321 Мисля, че при Б6 липсваха кантарите в седалките и ще се наложи да ги спреш през ваг кома (ако монтираш Б6 салон на Б7). Всичко останало е на 100% еднакво.

На ел. регулирането му е нужно единствено 12V, така че и да нямаш лесно ще прокараш.

Редактирано от Даниел Д.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.02.2023 г. at 23:48, Leito написа:

Някой знае ли кои бушони са за Bose усилвателя и за handsfree bluethooth-a? Пада ми постоянно акумулатора и от това което намирам в нета е, че е често срещано и да пробвам от тия неща. Сега след последния път, като се изтощи, RNS-е вече не тръгва сам, трябва аз да го включа и изключа. Също телефона ми се свързва с bluethoot-a и като набера някого или като ми звънят, хората отсреща ме чуват, но аз тях не. И от волана не приема команди вече, също. B7 ако има значение..

 

Медията и телефона се оправиха, като откачих акумулатора за няколко минути. Но все още ме интересува кой бушон е за усилвателя. А като цяло, какви биха били последствията ако го откача, докато не я карам, поне да не се изтощава? До колкото знам, медията няма да иска пин, ключовете се обучават като поседят 5 минути на контакт. Какво друго може да се обърка в тая 20 годишна трошка, ако стои без ток?

Редактирано от Leito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем, стига да не го правиш ежедневно. С откачането на акумулатора се губят адаптираните стойности в ECU-то и първите няколко километра докато се адаптира не върви толкова добре и гори повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не го правя ежедневно, с други думи да не стои без акумулатор? Защото идеята ми е да седи така 1-2 седмици и дори повече, не я карам, понеже нямам зимни гуми за нея и не съм от онези, дето си мислят че с quattro са безсмъртни. Другия вариант е 1 път в седмицата да го зареждам с 4-5А за час-два, без да разкачам клемите. Уж не било хубаво да се зарежда докато е вързан на колата, ама пък затова на ниски ампери го пускам. Какъв съвет ще ми дадеш, понеже не разбирам толкова от ел?

 

edit: сега като ти прочетох коментара пак, да не би да говориш за бушона, за който питам? него да не го махам ежедневно? защото аз питам за акумулатора ако откача, а за бушона питам кой номер е. трябваше да поясня, защото се обърках дали ти интерпретирам поста правилно. 😅🤣

Редактирано от Leito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, визирах акумулатора. Не е проблем да стои на зарядно без да го откачаш от колата, даже това е най-добрия вариант. Аз моя само така го зареждам когато ми се насъберат няколко дни само с кратки пътувания. Стои на зарядно цяла вечер и на сутринта си е на 100% заряд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...