герги Публикувано 6 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2023 Въпросният нагревател върши чудесна работа,аз без него съм жив умрял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 7 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2023 (Редактирано) Така така, ама тези които мислехме че се слага лесно, се лъжем. Получих сигурна информация, че монтажът на тази екстра на автомобил, който я няма е сложна и скъпа процедура, в т.ч. нов алтернатор (по-мощен), сериозно окабеляване, релета, друг контролер и още няколко неща... @герги на твоята заводски ли си го има? Редактирано 7 Януари 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 7 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2023 Аз го имам завовдски. Удобството е, че под 5°С започва да обдухва топло много бързо. Модула следи за достигане на определено напрежение на акумулатора преди да го включи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 7 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2023 @user12321 99.9% от дизеловите аудита го имат, за Б6 и нагоре. За съжаление много от притежаващите 1.9тди си пукат от студ защото не знаят за нагревателя, или като им кажеш да не натискат ЕКОН бутона ме гледат странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 7 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2023 Така е. С натиснат ЕКОН не работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 8 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2023 И моята е фабрична Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 8 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2023 Светлините в купето, ако се заменят с LED, ще светят ли? Моята бангия е с модул за следене на изгорели светлини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2023 Няма проблем да ги замениш с LED. Модула не следи лампите на купето. Аз го направих преди няколко години, тъй като не ми харесваше жълтото приспивно светене на оригиналните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 10 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2023 Здравейте. Някой ползвал ли е тази марка окачване ? QWP - WSS996 https://www.autokarma.ro/set-reparatie-bara-stabilizatoare-wss996-qwp Предлагат го в Техко. Някакви отзиви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 14 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2023 (Редактирано) Взех си задна S line броня и сега искам да разделя долната добавка от самата броня обаче със средните щипки имам проблем, замазват се и не мога да ги изкарам, някой някакви идей? Редактирано 14 Януари 2023 от Diido0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2023 ДЪРПАЙ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diido0 Публикувано 15 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2023 Май така ще стане накрая, хахахахха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 18 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2023 (Редактирано) On 1/7/2023 at 7:06 PM, skorvod said: Аз го имам завовдски. Удобството е, че под 5°С започва да обдухва топло много бързо. Модула следи за достигане на определено напрежение на акумулатора преди да го включи. Виж ти, колко е смарт цялата система. При мен като че ли също го има, но все още не съм разбрал със сигурност. След студен старт и съответно задаване на комбинацията, почва да цъка някакво реле през няколко секунди и леко да примигра осветлението. Тествах онези вечери, когато беше 2-3 градуса. На 1-2ра минута работа почва да духа съвсем леко топло и не мога да разбера дали е от ел. нагревател или от загрята течност. Но това леко прищракване на релета през няколко секунди, като че ли на някаква неизправност ми прилича. Редактирано 18 Януари 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 21 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2023 (Редактирано) Е, моята също го има нагревателя, макар че колата заводски е с минимално оборудване. Така че и други колеги с TDI проверете и ако има се грейте. 🙃 Редактирано 21 Януари 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 1 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2023 КолегиТова ли трябва да е ключът за масленият филтър за ауди а4 б6 тди, че ми писна да си наранявам ръцете с универсалните.Sent from my iPhone using TapatalkКолегиТова ли трябва да е ключът за масленият филтър за ауди а4 б6 тди, че ми писна да си наранявам ръцете с универсалните.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 2 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2023 Това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 4 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2023 Хахахахааа!!!Този ама не е този!С два мм по големият е!Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leito Публикувано 4 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2023 (Редактирано) Някой знае ли кои бушони са за Bose усилвателя и за handsfree bluethooth-a? Пада ми постоянно акумулатора и от това което намирам в нета е, че е често срещано и да пробвам от тия неща. Сега след последния път, като се изтощи, RNS-е вече не тръгва сам, трябва аз да го включа и изключа. Също телефона ми се свързва с bluethoot-a и като набера някого или като ми звънят, хората отсреща ме чуват, но аз тях не. И от волана не приема команди вече, също. B7 ако има значение.. Редактирано 4 Февруари 2023 от Leito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 (Редактирано) Привет отново. Съвместими ли са салоните(седалките) при B6 Avant и B7 Avant ? Мисля си за замяна с не-кожен, защото с времето осъзнах че не съм толкова фен на кожата, а пък съм виждал B7-ци с много запазени седалки, една идея по-ново все пак. А особено S-line седалките с алкантар по средата са им някакви много красиви, предполагам и удобни. Относно подгрев и лумбално раздуване предполагам няма разлика в буксите? А ако попадна на ел. регулирани предни седалки ще трябва ли допълнително окабеляване за моята, или си има захранващ куплунг отдолу, предвид че имам подгрев и лумб. раздуване? Редактирано 5 Февруари 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Д. Публикувано 6 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2023 (Редактирано) @user12321 Мисля, че при Б6 липсваха кантарите в седалките и ще се наложи да ги спреш през ваг кома (ако монтираш Б6 салон на Б7). Всичко останало е на 100% еднакво. На ел. регулирането му е нужно единствено 12V, така че и да нямаш лесно ще прокараш. Редактирано 6 Февруари 2023 от Даниел Д. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leito Публикувано 6 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2023 (Редактирано) На 4.02.2023 г. at 23:48, Leito написа: Някой знае ли кои бушони са за Bose усилвателя и за handsfree bluethooth-a? Пада ми постоянно акумулатора и от това което намирам в нета е, че е често срещано и да пробвам от тия неща. Сега след последния път, като се изтощи, RNS-е вече не тръгва сам, трябва аз да го включа и изключа. Също телефона ми се свързва с bluethoot-a и като набера някого или като ми звънят, хората отсреща ме чуват, но аз тях не. И от волана не приема команди вече, също. B7 ако има значение.. Медията и телефона се оправиха, като откачих акумулатора за няколко минути. Но все още ме интересува кой бушон е за усилвателя. А като цяло, какви биха били последствията ако го откача, докато не я карам, поне да не се изтощава? До колкото знам, медията няма да иска пин, ключовете се обучават като поседят 5 минути на контакт. Какво друго може да се обърка в тая 20 годишна трошка, ако стои без ток? Редактирано 6 Февруари 2023 от Leito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2023 Не е проблем, стига да не го правиш ежедневно. С откачането на акумулатора се губят адаптираните стойности в ECU-то и първите няколко километра докато се адаптира не върви толкова добре и гори повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leito Публикувано 6 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2023 (Редактирано) Да не го правя ежедневно, с други думи да не стои без акумулатор? Защото идеята ми е да седи така 1-2 седмици и дори повече, не я карам, понеже нямам зимни гуми за нея и не съм от онези, дето си мислят че с quattro са безсмъртни. Другия вариант е 1 път в седмицата да го зареждам с 4-5А за час-два, без да разкачам клемите. Уж не било хубаво да се зарежда докато е вързан на колата, ама пък затова на ниски ампери го пускам. Какъв съвет ще ми дадеш, понеже не разбирам толкова от ел? edit: сега като ти прочетох коментара пак, да не би да говориш за бушона, за който питам? него да не го махам ежедневно? защото аз питам за акумулатора ако откача, а за бушона питам кой номер е. трябваше да поясня, защото се обърках дали ти интерпретирам поста правилно. 😅🤣 Редактирано 6 Февруари 2023 от Leito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2023 Не, визирах акумулатора. Не е проблем да стои на зарядно без да го откачаш от колата, даже това е най-добрия вариант. Аз моя само така го зареждам когато ми се насъберат няколко дни само с кратки пътувания. Стои на зарядно цяла вечер и на сутринта си е на 100% заряд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Leito Публикувано 6 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2023 Ясно, мерси много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване