Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

След смяната на помпата, отнови същата работа. Сега започна да държи обороти на бензин, но като дам газ прекъсва и гърми, прави детонации. Като мине 2000 оборота няма проблеми, но между 1000 и 2000 прекъсва и гърми. В движение също няма сила и гърми. На газ, никакви проблеми. Единствената грешка която наби е ламбда сонда. Газта е ланди, не съм имал проблеми преди това. Къде да търся проблема, как мога да проверя дали има проблеми сондата или дали стига достатъчно гориво, възможно ли е да е инжектор? Всякакви съвети биха били полезни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нещо става с колата и не мога да разбера. Закачам я на вагком. Грешки няма.
Например тази сутрин отидох до бензиностанцията да заредя.качвам се въртя ключа и не иска да запали усещам я как държи някакви си 400 оборота и веднага връщам ключа.така около 10 пъти въртях докато запали. Забелязах ако постои повече време, след това си пали от раз, но за кратък престой ми прави тези магарии.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.04.2023 г. at 23:51, protech написа:

След смяната на помпата......

Имах подобен случай, но ми записваше грешка на трети бензинов инжектор. Смених го и се оправи.

Преди 4 часа, Митака55555 написа:

Колеги нещо става...

Виж релетата при лявата чистачка да не е текло вода и да се окислило нещо.....това на примависта като идея.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

@Митака55555И аз имах един такъв странен проблем, който няколко сервиза не можаха хванат. При първото въртене и непалене, съмненията паднаха в/у релета, наистина се оказа че има теч, в последствие отстранен и сменени. И отново. Тоя път съмненията паднаха в/у тандем помпа - била омаслена , износена нз си кво - сменена. И отново. Предвид че с дюзи и впръскване проблеми няма, съменията паднаха в/у подкачваща помпа. Там вече, като не се оставя с по-малко гориво проблемът не се е проявявал, надявам се и да не се, така че карай на поне 50% резервоар и виж дали ще се прояви в бъдеще. И да, и при мен , никакви грешки на диагностиката. То и няма много от къде да взима данни, все пак стар мотор.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля,май отвреме на време се чува бучене отзад, може о да е подкачващата помпа.ще държа нафтата над 50 процента както каза кплегата и ще следя. И аче релетата съм ги оправил отдавна с наводняването. Тогава нямаше единият болт на капака и влизаше от там вода, като не е болт прилеп ал хубаво капака. Цялата кола просто я знам от до и сам си я правя, но понякога ме изумява до лато открия проблемът.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след доста тестове успях да установя че проблема е във бензиновия филтър, беше кнехт на 3-4 хиляди километра. Новата помпа помпи 8 бара, след филтъра излиза под 1 бар. Смених го с манн, колата се оправи, но виенето на филтъра, за което споменах в предните постове си остава. Мисля тези дни да се разтърся да видя към къде отива 4тия маркуч от филтъра, разбрах че е нещо като отдушник, остава или там нещо да е запушено или проблема да е електрически, в някакъв момент да не стига тока на помпата, да помпи по малко и затова да вие филтъра. Всякакви съвети биха били полезни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митака55555 Погледни си и горивния филтър, казвали са ми че и от него може да е, ако е стар/менте или неправилно сложен. Интересното при мен, е че последния път, когато не палеше, бях изминал наведнъж около 450 км и се прояви на слевдащия ден, когато пак не беше на минумум, а на около 40% нафта в резервоара (все пак AWX/AVF са си икономични мотири, минаваме грубо 1200км извънградско с 1 резервоар). Даже скоро мисля да го симулирам същото и ако го направи, с туба доливам 20тина литра, та да стане над половината. Ако след доливането пали, ще съм на 99.9 сигурен, че е подкачваща помпа в резервоара. Кофтито е че масово не искат да се занимават с такива странни проблеми, а и добрите дизелджии, които могат да хванат такъв проблем вече са малко.

п.п. това бучене при подаване на контакт трябва да се чува, това е индикация че помпата отзад работи.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивният филтър го сменям редовно на 10000 MANN.
Друга марка не слагам филтри.
Няколко пъти забелязвам по време на работа на мотора,че бучи помпата.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митака55555Пожелавам да не се проявява повече този проблем. Поне при мен не се е проявявал последните месеци и мисля да си карам така, наскоро смених само горивен филтър.

 

А ето и поредното питане за колата ми и се надявам който познава изоснови модела B6/B7 да се включи. Имат ли всички B6-ци аларма поначало? Или има и такива, които въобще да нямат, нито обемен датчик в купето. Защото моята се държи точно като такава - без аларма, само с централно заключване. Поначало си е доста базова моята, с малко оборудване. А самата аларма никога не е свирила. Също така няма никакви звуци при отключване/заключване. Тествано е и да остана в колата заключен, да мърдам и пак нищо да не става. Та понеже ми втръсна да ходя по разни видни майстори, които ми взимат поне по 50лв само за диагностика/информация, се надявам някой тук да удари едно рамо.

Редактирано от user12321
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има аларма, но без обемни датчици в купето и сирената да е заминала. Най-лесния начин да провериш е да се заключиш вътре с дистанционното и след това да отвориш шофьорската врата отвътре. Ако започнат да мигат габаритите значи има.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте имам следния проблем 

Свири ми само лявата тонколона и централната пищялка как мога да го оправя кабелите и буксите са здрави 

 

Ps: възможно ли е да е от комфорт модула 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Valio0526 Предположение. но мисля, че предните колони са вързани директно към радиото/навигацията, а задните са към задния усилвател, който също директно е вързан към радиото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой чистил ли си е катализатора със спрей пяна, но без да го сваля. Имам чувството,че е позапушен. Тромава е колата, всичко друго съм проверил и е в ред.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам проблем с мигача на левия стоп. Когато подам ляв мигач дава грешка на таблото че е изгорял, мига бързо, но си свети. А когато съм на аварийни, мига нормално. Какво ли не направих, смених стопа с друг с друга платка, защото стария пропускаше вода и имаше корозия по платката и си мислех че окасява в платката, но уви не. Пръсках буксата с контактен спрей, смених крушката, но същия проблем.

Проблема някъде по инсталацията ли да търся? Нямам проблем с другите светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисълта ми беше да не си наслагал някакви ледове (на мигачите) че те правят такива проблеми, аз бих пробвал с друго реле (в бутона на авариините трябва да е и при б6)

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как седи въпроса законово с допълнителни лед дрл светлини.
Навил съм се да си монтирам допълнителни лед светлини на решетките на двата халогена с едно модулче. Принципът му е при запалване на двигателя и достигане на определен волтаж, да се включат автоматично допълнителните светлини , а при врътване вече на копчето те да изгасват и всичко останало да си свети. Хубаво е и някакво реле 40а с четири крачета да се сложи,но не ми е ясно как и къде точно да го вържа, някой би ли ми обяснил,като на прост човек връзването му. Също и как е оригиналният дрл на ауди а4 б6 какво включва и какво не. Целта ми е да си пазя ксеноновите крушки, че ми омръзна да ги сменям през година две. Колата има следене на изгоряла крушка ако има значение ккъв е модулът.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×
×
  • Create New...