NITRO1 Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Не правихме адаптация. Мерси за инфото, ще погледнам пак клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Случвало ми се е да имам само две или само четири позиции на температурните клапи. Двете позиции на температурните клапи бяха в резултат от смяна на дефектен температурен датчик. Както си работеха всички степени, след монтиране на работещ температурен датчик, изведнъж имаше само горещо или само студено. Така че не слушай другите, когато казват, че ако запазиш позицията на потенциометрите след чистене, няма да има нужда от адаптация. Тези потенциометри ще си променят показанието при най-малкото замърсяване. Ти след чистене премахваш външните частици и изходният им параметър (съпротивление) съвсем се променя. Ако си от София и Студентски ти е наблизо, мога да ти направя адаптацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Благодаря колега, далеч си ми, значи ще търся инфо за прословутата адаптация на клапите (по-скоро моторчетатата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 (Редактирано) пръскането с "контактен спрей" прави точно нищо. Пистите трябва да се обезмаслят и почистят основно, напоени са със заводската "смазка"(каквато и да е тя) и простото "измиване" не върши работа. Независимо, че ги отварях и чистих, наложи се да повторя и за една (естествено шибаната шеста отляво) потретя чистенето, докато потенциометрите започнаха да бацат коректно. "Адаптацията" се осъществява автоматично, просто ако са пипани моторчетата, системата си ги прогонва в двете крайни положения и накрая си ги поставя в такива, които съответстват на моментните настройки. Стига и всичките милиони температурни датчици да са изправни, а там вече е друга бира. Ако само един темп. датчик, или клапица не бацат коректно, никаква "адаптация", колкото и пъти да е направена НЕ спасява положението, системата се "шашка" и осира всякакви настройки, оттам се почва с плача и воя към луната. Редактирано 19 Април 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Без адаптация няма да се получат нещата.Те моторчетата работят ,но не взимат желаната от теб позиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 (Редактирано) да, ама не. Безмислено е, да се тича всеки път в сервиз за "адаптация", ако например си извадил акумулатора и си осрал настройките на климатроника, клапите се САМОАДАПТИРАТ, СТИГА ВСИЧКО ДА Е ИЗРЯДНО, МОТОРИ, ПОТЕНЦИОМЕТРИ, ДАТЧИЦИ ТЕМПЕРАТУРА. Редактирано 19 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 (Редактирано) То затова първо се гледат грешките. Тя системата ще си видгне флагове, ако има нещо дефектно. Ако няма грешки за прекъсната връзка и подобни, адаптацията ще спаси положението. При А4, и поне при B6 и B7 над които имам доста скромни наблюдения, клапите изобщо не се самоадаптират. Бях чел, че при A6 я има тази възможност. При възможност, най-хубаво е електроника да се почиства с изопропанол. Аз, когато разглобявах и шестте моторчета, нямах изопропанол, но имах контактен спрей и с него стана още от първия опит, но със сигурност не толкова обезмаслено, колкото с изопропанол, например. Редактирано 19 Април 2019 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 е, явно имам някаква малко по-особена кошница(В6), която си ги самоадаптира. Щастливец съм си азь. Естествено, че се гледат грешки, че се и трият, като е желателно, но не и задължително, да се адаптират клапите (всъщност адаптацията на климатроника не включва само едните клапички, а е доста по-комплексен процес). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 На два Голфа ,един Пасат и едно А4 без адаптация клапите си взимаха положение различно от зададеното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 (Редактирано) 6 minutes ago, NIKO said: пръскането с "контактен спрей" прави точно нищо. Пистите трябва да се обезмаслят и почистят основно, напоени са със заводската "смазка"(каквато и да е тя) и простото "измиване" не върши работа. Независимо, че ги отварях и чистих, наложи се да повторя и за една (естествено шибаната шеста отляво) потретя чистенето, докато потенциометрите започнаха да бацат коректно. "Адаптацията" се осъществява автоматично, просто ако са пипани моторчетата, системата си ги прогонва в двете крайни положения и накрая си ги поставя в такива, които съответстват на моментните настройки. Стига и всичките милиони температурни датчици да са изправни, а там вече е друга бира. Ако само един темп. датчик, или клапица не бацат коректно, никаква "адаптация", колкото и пъти да е направена НЕ спасява положението, системата се "шашка" и осира всякакви настройки, оттам се почва с плача и воя към луната. Демек нищо не сме направили, защото пак не ми духа към предния джам. Направи ми впечатление, че като свързахме буксата към това моторче отговарящо за клапата под поленовия филтър, то започна да се движи, но не отиде до крайна лява или дясна позиция ( незнам дали трябва да отиде, има две отливки от пластмаса, като ограничители - но явно потенциометъра е бил все още замърсен за да не опира в тези отливки на корпуса на моторчето). какви температурни датчици има още по климатроника, защото аз знам смао за един, който взима тепмературата от вътре в купето и се намира между бутоните за климатроника на самия панел с една пластмасова решетка отпред и е с размери може би 2х2 см. Освен това аз нямам проблем с това дали да духа топло или студено - това е наред , а само с обдухването на предното стъкло (явно пак ще чистим въпросното моторче) и другия проблем е при включено захранване към моторчето за външен въздух за тази клапа, че купето се запотява, но там може вече наистина да е до адаптация на клапите, другото решение е, че не ми се занимава да си губя повече уикендите, да го оставя без захранване и да отворя тази външна клапа на ръка. Редактирано 19 Април 2019 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Евала, твоята B6-ца е limited edition. Адаптацията на климатроника е доста прост процес. Клапите се завъртат два или три пъти в крайните си положения, отчитат се стойностите и после софтуера си разцепва девиацията между стойностите на колкото порции ѝ е зададено. Това е. Ако някой темп. датчик не работи, или някое моторче откачва, веднага ще хвърли грешка и адаптацията приключва. А ако говориш за адаптацията на панела за управление, тя също не е толкова комплексна. Там се прави връзка между контролера на панела и контролери на други системи и се проверява има ли подгрев на седалките, има шибедах на тавана. Ням Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 потенциометрите си имат обхват в двете крайни положения, като стойностите трябва да се сменят плавно и пред определен инкремент(спецовете знаят какъв) при движенито на оста (мотора). След монтаж, една от най-добрите тактики за да се разбере всичко наред ли е с потенциометри,мотори и механика, е да се изчистят предварително грешките и да се остави системата да се САМОАДАПТИРА. Ако пак има грешка/ки, каквато и да е последваща нарочна адаптация, НЯМА да ги реши/оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 (Редактирано) Just now, ads said: Евала, твоята B6-ца е limited edition. Адаптацията на климатроника е доста прост процес. Клапите се завъртат два или три пъти в крайните си положения, отчитат се стойностите и после софтуера си разцепва девиацията между стойностите на колкото порции ѝ е зададено. Това е. Ако някой темп. датчик не работи, или някое моторче откачва, веднага ще хвърли грешка и адаптацията приключва. А ако говориш за адаптацията на панела за управление, тя също не е толкова комплексна. Там се прави връзка между контролера на панела и контролери на други системи и се проверява има ли подгрев на седалките, има шибедах на тавана. Ням В тази връзка дали има нещо свързано с това, че подгрева на дясна предна седалка не ми работи? Така я купих. И това да бърка работа и адаптация на клапи,моторчета и климатроници, защото например, когато ми бяха накладките за смяна след известно време ми светна и ESP на таблото - смених накладките и всичко заспа. Дали е възможно немските инженери да са свързали по ен на брой модула на една шина и един модул ако даде грешка да води до грешки и на другите модули и да стане какафония от звуци и ланБи???????????????????????? Редактирано 19 Април 2019 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 потенциометрите си имат обхват в двете крайни положения, като стойностите трябва да се сменят плавно и пред определен инкремент(спецовете знаят какъв) при движенито на оста (мотора). След монтаж, една от най-добрите тактики за да се разбере всичко наред ли е с потенциометри,мотори и механика, е да се изчистят предварително грешките и да се остави системата да се САМОАДАПТИРА. Ако пак има грешка/ки, каквато и да е последваща нарочна адаптация, НЯМА да ги реши/оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Значи ще го направим така, а ние махнаме жабката и започнахме да щракаме по бутоните на климатроника - видяхме кои моторчета не работят оправихме ги, заработиха всички тогава, дори и това за предното стъкло си заработи , не включвахме никаква диагностика, но духаше навсякъде, платих на майстора и по живо по здраво. В събота с начале............................................................. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 Колеги някой знае ли случайно какъв номер е това моторче, отговарящо за клапата за предното стъкло, просто забравих да ги снимам, като ги сваляхме, бих искал да попитам за цена на такова ново информативно. Сега говорих с друг майстор, който ме съветва директно да го сменям, защото той се опитвал да ги прави така и да ги почиства, но след време пак сдавали багажа, което при мен отне точно 1 ден. Искам да преценя ново ли да търся или втора употреба, макар и само за пробата. предполагам ако е втора употреба няма значение дали колата е дизел/бензин и с ляв или десен волан (освен начина на захващане )? Колегата Niko е постнал една схема на 11-та страница във връзка с моя проблем, но това моторче което е показано там за проблемно V158, при мен са монтирани 3 броя моторчета зад жабката на централната конзола и са захванати с болтове, които аз не виждам на тази схема ( да не би да е за десен волан автомобил )? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 (Редактирано) P.S. Цена ново с отстъпката , като за мен 150 лева, без отстъпка................................................................, ако не можем да го оправим ще се търси втора употреба от Октавия,Пасат Б6 или такова Ауди и смятам въпроса за решен. Редактирано 19 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 На 3/18/2019 at 11:07, МММ1 написа: Темата стана банална с този горивен филтър ... Но има една важна особеност. Слага се само оригинал или марка UFI, които са едни и същи. С нещо различно ще пуснеш отделна тема за проблем. Но нищо разговор да става. Не знам оригиналния горивен филтър на колата ми дали е UFI, но новите са и са произведени в Китай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Те и всички оригинални части за по старите модели се произвеждат там. Което не е проблем. Важно е качеството. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Купих моторче от Пасат и всичко заспа. Още веднъж благодаря на всички за съветите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Само моторчето ли замени, или целия корпус с моторче, червячен механизъм и потенциометър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 преди 8 минути, NITRO1 написа: Купих моторче от Пасат и всичко заспа. Още веднъж благодаря на всички за съветите. Аз ви разправям,че Пасата е по-здрав ама вие не та не. И от Голф5 ,Туран,Кади , Октавия2 стават моторчетата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 Всичко замених, целия възел, дори цвета на лостчето е зелен, както на моето. Та за миг се зямислих, че ходих да говоря за бартер за един Лекс, ако там се случи това, дали въобще ще мога да намеря такова нещо алтернативно или директно ново от официалния вносител за марката. Това моторче го взех буквално за 10 минути за 30 лева на 10 км от сервиза. Май наистина е хубаво от една страна да караш матката кола най-разпространена в държавата, където живееш ( Шкода, Фв,Ауди,Сеат).......Малко офф стана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 (Редактирано) Продължавам с въпросите: Кода на скоростната ми кутия е GJW, от този линк как да разбера кое е точното масло за тази кутия: https://www.ravenol.de/en/oil-guide.html 02X 6/1 ли би трябвало да е ( защото е 6 степенна предполагам ? ) Навсякъде по католози за задния диф дават , че събира 0,9 литра, последния път механика, като го сменя, каза, че дифа събрал 1,5 литра, възможно ли е да го е препълнил или просто да ме е натоварил с 1 л. отгоре? Тук пак е същата ситуация: https://www.fuchs.com/de/en/products/service-links/oil-chooser/ Защо дават 2 опции за скоростната кутия, лично аз не съм срещал такова А4 с 5 степенна, да не би да е заради Б6 ако там са 5 степенни, и пак за диф-а го дават 0,9 литра????????????? Вие ако избирате на коя марка от двете бихте заложили? Редактирано 20 Април 2019 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Април 2019 Доклад Share Публикувано 20 Април 2019 преди 14 минути, NITRO1 написа: Продължавам с въпросите: Пак са тъпи тези въпроси с многократно даден отговор във форума. За скоростната кутия GJW е VAG G 055 532 A2 и е без алтернатива. Цената на литър е около 70лв. Задният диференциал го дават 0.9л. но събира 1.2л. до протичане от пробката. Действай по темата с "повдигането". Там тръпнем в очакване на резултатите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване