Fireblood

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4

Recommended Posts

Версия 11.11 или по-нова. (Аз съм с 11.11.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, CVT написа:

 

Благодаря ти за отговора 

Edited by VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, закачих колата на VCDS понеже ми светна чека.

 Излезе това:

16501 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) 
            P0117 - 35-00 - Signal too Low

 

След това разгледах какви показания дава и показва нереално висока температура на антифриза:

Screenshot_122.jpg.a916c6a46199fcd28b803e16603350b3.jpg

Но в купето стрелката при студен двигател си е на минимум и после нормално се качва до 90 и там си седи без да се мърда. Може би ползват различни сензори?

По принцип имам проблеми с трудно палене. Пали от втория път. Но проблема бе по-скоро в помпата. Която смених с друга.

Колата е 1.8т

Предполагам сензора е за смяна. 

Edited by GameON

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, т-датчика е за смяна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В корпуса на температурния датчик има два датчика, единият подава информация към ECU, другият подава информация към таблото с приборите. Затова са такива наблюденията ти относно стрелката (само единият е дефектирал).

Edited by ads

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще  преминавам на 2дин конзола в колата ми/В7/.За целта си взех друго управление на климатроника, което е за такава конзола.Новото управление е пак от В7-ца.Ще се наложи ли някаква допълнителна кодировка с VaGCom,или всичко ще заработи без проблем?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че можеш да смениш само лицевия панел - там е разликата в размерите при двоен дин (някои просто го изпиляват малко и става, не го сменят). Иначе можеш да си свалиш кодировката на старото управление на климатроника за всеки случай защото може да има някакви разлики между двете - това в случай, че ще ползваш новото управление на климатроника.

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте

Колата е а4 б6

Искам да сложа комплект интериорни лайстни (с пепелниците и трима около лоста) от кола с двоен дин на моята която е с обикновено радио

Питането ми е 

Ще стане ли пепелника от комплекта дабълдин на кола с обикновено радио?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Във всички ръководства които съм чел за преминаване от единичен към двоен дин трябва да се смени или да се реже лайсната на пепелника, което означава че не са еднакви. Виж на 21-ва страница тук: цък!

 

Ако стане, може да имаш някаква дупка в пролуката под климатроника.

 

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Понеже и аз в момента се занимавам с тая работа/преминаване към 2din/,та да питам за този прословут пепелник.Възможно ли е на пепелник, който е за 2дин конзола да се прехвърли само капака от такъв за 1дин  конзола,защото не мога да открия 2дин пепелник с капак/драскан алуминий/,като моя?И има ли разлики в панела около скоростния лост при двата варианта?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам Б6 1.8Т АVJ на главата на 1 и 2 цилиндър фаските са заминали и ми препоръчаха да търся друга глава. Има ли съвместимост или трябва да търся точно от АVJ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кои фаски?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами на първи и втори цилиндър на изпускателните клапани. И ми казаха, че ако се сменят няма да кара дълго. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е здрава отливката, никакъв проблем да се сменят и паснат наново пръстените, тия истории с "не става,", сме ги чували.

А и да са разбили леглата, пак се престъргват, по-голям диаметър (външен, естествено в определени граници) и си в джаза. Баси, за едни легла, цяла глава.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам, за отливката дали е здрава, главата няма пукнатини. Просто пръстена, където ляга клапана е изяден. Казаха, че ако го сменя щяло да изкара 2-3хил.км и да стане по-зле. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, сменяй сервиза, това е несериозно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Наскоро  носих да правят подобна  глава,с изядени легла,казаха че е от бедна смес на газ,на стенд са пилили опашките за да станат равни. Двигателя преди ремонта имаше нестабилен празен ход.Сега работи добре.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е няма толкова елементарен ремонт, е, ако имат нужните материали, машини и познания най- вече, да се сменят клапанни легла си е рутинно нещо, но за специализиран сервиз.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кофти е, че купих 20 клапана, 20 повдигача, водачи, за да ревизирам тази. От Свищов съм тук няма кой да я направи, днес ходих на едно място в Плевен и ми казаха това. Някой ако има представа къде ги правят може да ми даде координати. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защо да няма в Свищов кой да я оправи,има.

Edited by svetliopp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно той се захвана с ревизията и след 2 седмици работа по главата видя, че леглата са износени... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.