Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Каза, че 4 от леглата на изпускателните клапани са износени и трябва да се сменят. Не се наемал с този ремонт и същото ми казаха на едно място в Плевен. Нямало да изкара дълго... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.02.2020 г. at 16:40, alexander alexandrov написа:

 Някой ако има представа къде ги правят може да ми даде координати. 

Груба грешка че си закупил всички тези неща.Свалената глава пращаш на сервиз за глави и хората преценяват кое е за смяна.Първо надуват главата , шлайфат , райбероват леглата на клапаните , припасват и самите тях. Ако има легла , клапани или водачи си ги сменят.За твоя район търси в Ловеч има и са доста добри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти препоръчам в София - SERDI/ДЖУДИ. само глави правят и няма нещо да им се е опънало.

http://www.head-service.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Господа, казвайте някакъв ритуал за сваляне на задна чистачка.

Тече ми вътре от машинката.

След няколко дни и няколко вида спрейове - гайката се отви.

Рамото обаче няма мръдане.

Купих скоби за вадене на чистачки - счупиха се.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам един въпрос, на който може и да сте отговаряли вече, но не съм видял. Може ли да се смени само стъклото/пластмасата на фара, защото самият фар му няма нищо, а само от стъклото/пластмасата липсва парче. 

 

На снимката са фаровете.

received_2162198687164780.jpeg

Редактирано от axzzey
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Shado написа:

Господа, казвайте някакъв ритуал за сваляне на задна чистачка.

 

Трябва ти помощник с две големички отвертки и две дървени летвички. Слагате летвите от двете страни на сглобката, помощника подпъхва отвертките и натиска рамото нагоре, ти завиваш предварително една гайка на резбата, за да не я повредиш и със среден чук, удряш рязко и сравнително силно по оста, докато другия натиска нагоре. Отлепя още на ако не първия, най-много на третия удар. Много внимавайте, когато освободи, да не ударите стъклото с отвертките.

Преди 2 часа, axzzey написа:

Може ли да се смени само стъклото/пластмасата на фара

 

Може.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки рециклатор на фарове, я прави тая шашма, из форума са няколко, препоръчвам ти @HEPBAKA

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор! Има ли телефонен номер, защото отдавна не е влизал като гледам?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да такива,но може би по-качествени от тези които си взел.Като натегнеш рамото,чукни върху скобата и ще излезе.

Редактирано от герги
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаха вид на клекави, а тези от картинката са примерни.

По-вероятно е аз да съм ги пресилил дървеняшката.

Не се сетих да чукам по тях.

Нещо не ми се инвестира повторно в същото.

Ще пробвам пиниза на НИКО.

Едни майсторчета ми обясниха кратко и ясно защо не мога да отвия гайката:

"Щото е твоя колата"

Вероятно и сега проблема е същия 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля тези дни да поставя темпомат. С какъв инструмент и има ли някакъв чалъм за изрязването на долната пластмасова кора, понеже не намерих запазена на добра цена? Чета в чуждестранни форуми, че има шанс за отваряне на airbag-a. Вярно ли е това и какво да направя, за да го предотвратя? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли за задният прав носач на задната ос тампоните продават ли се отделно,че никъде не намирам. Външният от към колелото се е разбил и искам само него да сменя с хидравличната преса.thumb?id=13632371&m=0&n=0&lng=bg&ccf=940

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.06.2019 г. at 18:47, NITRO1 написа:

Колеги, на газ и на бензин не изписва никакви грешки колата, а когато работи само на бензин има едни много фини, леки вибрациЙ, което много ме дразни (въобще не е бил проблема в свещите). Та най-бързия и ефективен вариант бил само с някаква добавка за прочистване на бензиновите дюзи/инжектори, нямало смисъл да се свалят и на ултразвук а по- доброто решение в случай, че добавката не помогне било стенд за дюзи , ане ултразвук. Някой да препоръча марка добавка за почистване на бензинови дюзи. Мисля да покарам 200-300 километра само на бензин. Двоумя се между Bardahl или STP?

Здрасти колега, и аз имам подобен проблем с работата на бензин. Пробва ли някаква добавка? Има ли ефект от нея? И изобщо разреши ли проблема и как?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.03.2020 г. at 11:59, Shado написа:

Господа, казвайте някакъв ритуал за сваляне на задна чистачка.

Освен това, което казва колегата нико, опитай внимателно да нагрееш и изстудиш самото рамо в долната част. Металите се разширяват и свиват при тази операция и има шанс да пораздвижиш нещата допълнително...

И да, със резък удар (внимателен да не счупиш стъклото) се отделят такива спекли елементи. Хубаво е да е с пластмасов чук, но се губи "резкостта" на удара, обаче има по-малък шанс да счупиш стъклото. Ако разполагаш с нещо като дорник, върху който да чукаш е по безопасно по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...