DobrevST Публикувано 9 Април 2020 Доклад Share Публикувано 9 Април 2020 Здравейте, днес чистих колектор и егр, нормално ли е това нещо и трябва ли да ме притесняват пукнатините, под резбите на капака над дюзите? (със стрелки). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 11 Април 2020 Доклад Share Публикувано 11 Април 2020 Проблема с неотварянето на стъклата се оказаха 4 скъсани кабела от шофьорската врата към купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
axzzey Публикувано 14 Април 2020 Доклад Share Публикувано 14 Април 2020 Момчета кажете ми добър майстор около София, защото имам проблем с вървежа на колата, а в града ми майсторите са...как да кажа, доста зле. Някой който разбира от дюзи, турбини...абе общо взето да хване проблема на колата защото тук само гадаят. Колата е 2.0 тди 170кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 (Редактирано) Здравейте, Опитвам се да си ремонтирам "жабката", обаче срещам трудност с изваждането на щифтовете на пантите. Въпроса ми е могат ли изобщо да се вадят, и ако да, какъв е начина? Пробвах с издърпване с клещи, но не помръдват. Редактирано 18 Април 2020 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Zombi Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 преди 5 минути, paci_4444 написа: Пробвах с издърпване с клещи, но не помръдват. Помня само че с клещи ги вадих, но не помня точно как. Трудно беше. Имаха някаква посока ли? Не помня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 Избиват се. От единия си край тези щифтове имат накатка, избивай от срещуположната страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Април 2020 Доклад Share Публикувано 18 Април 2020 (Редактирано) Хващаш главичката със секачи (клещи, челюстите влизат в каналчето под главата) и с чукче удряш рязко и не много силно по тях (секачите). Редактирано 18 Април 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hdonov Публикувано 20 Април 2020 Доклад Share Публикувано 20 Април 2020 Колеги бях си забравил фаровете цяла нощ, заредих акумулатора всичко точно заплих колата обаче не ми работи навигацията. Някакви идеи дали е изгорял бушон или направо навигацията е заминала. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 27 Април 2020 Доклад Share Публикувано 27 Април 2020 Някой знае ли до N205 клапана na 1.8T (AVJ) твърдо 12 волта ли трябва да идват? Защото до моя идват 8 волта на буксата и ми се записват грешки свързани с него. (Р1531, Р0342 и Р0012). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanov6992 Публикувано 8 Май 2020 Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 Здравейте , колеги дали е възможно компресора на климатика на B6 2.0 ALT да се подмени с подобен от някой от друг модел (дизелов например) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 8 Май 2020 Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 Не може.Трябва да е пак от ALT.Ако имаш интерес пиши ми на ЛС имам един компресор за твоята кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 16 Май 2020 Доклад Share Публикувано 16 Май 2020 Колеги помощ. Къде да търся проблема свързан със задна дясна врата на б6 авант. Първо неможех да командвам вдигането и свалянето на задното дясно стъкло от шофьорската врата, мога само от самата врата да го командвам,също плафона на същата врата един път свети друг път не,а от днес вече не ми изписва на борда отворена-затворена врата, иначе си се заключва и отключва вратата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Май 2020 Доклад Share Публикувано 16 Май 2020 Вероятно всяка втора фраза из форума е: КАКВИ ГРЕШКИ ДАВА КОШНИКА? Та, съобразно същата, а напръй една диагностика първо. Иначе, вадиш бравата и презапояваш всичко по платчицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 16 Май 2020 Доклад Share Публикувано 16 Май 2020 Или прекъснали кабели в маншона между купето и вратата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Колега спойките само на микроключето или абсолютно всички спойки по платката? Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 На 16.05.2020 г. at 11:05, NIKO написа: презапояваш всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 18 Май 2020 Доклад Share Публикувано 18 Май 2020 Ок. В събота ще се позабавлявамИзпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 На 16.05.2020 г. at 12:30, Митака55555 написа: Къде да търся проблема Имаш прекъснат кабел 100% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 22 Май 2020 Доклад Share Публикувано 22 Май 2020 В маншона кабелите нали? Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prokopi90 Публикувано 22 Май 2020 Доклад Share Публикувано 22 Май 2020 (Редактирано) Да,100% Което не значи, че и ключетата ти не са тръгнали, тези в бравите.... Но това, че не си можел да сваляш прозореца от предната врата а от самата задна да е показателно за прекъснат кабел. Редактирано 22 Май 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Май 2020 Доклад Share Публикувано 22 Май 2020 ... или за прецакано копче на предната врата - често срещан проблем. Моето на шофьорската врата го сменях точно по тази причина - не можеха да се управляват задните стъкла от шофьора, от копчетата отзад си работеха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 23 Май 2020 Доклад Share Публикувано 23 Май 2020 Привет, някой има ли идея тези бензинови "бързи връзки" кой от доставчиците ги продава? И дали изобщо ги има отделно от самия маркуч? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 26 Май 2020 Доклад Share Публикувано 26 Май 2020 @Prokopi90 При мен не се отваря задна дясна врата. Кабелита съм проверил и са ОК. Пластините на буксата са като нови. Захранванята към вратата също. Блокирала е в заключено пложение и не се отвря. Препрограмирах комфорт моула да е неактивна "safe" функцията и чакам да захапе и отключи поне веднъж за да мога впоследствие да я отворя отвътре, но уви. Има грешка: 01562-rear right door wont de-safe, а в други дни 01814-supply voltage ....faulty. Рових навсякъде и не намирам друго решение освен "кормене на кората" за да стигна до бравата. Но и нея не знам как да разблокирам след това за да отворя. Съвети, линкове, някой нещо? Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 27 Май 2020 Доклад Share Публикувано 27 Май 2020 @Patrokal влез в контролера и пусни output test това ще симулира аварийно отваряне навсякъде (+включване на аварийни светлини). Ако не се отвори лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 29 Май 2020 Доклад Share Публикувано 29 Май 2020 @@nTon Не стана. Ще се купува нова кора като минимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване