Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

преди 14 минути, ads написа:

Не ми се вярва, щото ми беше духнала гарнитурата между втори и трети цилиндър и към магистрала на антифриза. След смяната на гарнитурата няма "фъс". Камо ли толкова голямо налягане, че да успее да се покачи нивото на антифриза. Капачката е оригиналната на двайс' години. Има само един клапан, който трябва да отвори на ~1.5 bar. Тоест, успешно би трябвало да може да се получи вакуум. А, ако нико ми обясни откъде трябва да остане дори малко надналягане, ще му повярвам. Щото това е затворена система, и колкото нагрееш и разшириш антифриз и въздух, толкова ги изстудяваш и свиваш обратно. Освен, ако през тези шест месеца сезоните не са се сменили от зима на лято, няма откъде да дойде това налягане... ;)

Има вакуум сутрин, не философствай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А после не кондензира ли? 😅 А ей такива като тебе дето ричат и отсичат най-много ги НЕпонасям. Ще има вакуум, ако отвориш капачката на напълно загрял, но изключен двигател, затвориш я и оставиш системата да изстине. Ти това ли правиш като си паркираш колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,днес взех една капачка и я разгобих с учебна цел.Два клапана има вътре.Единият е за налягане,а другият за вакуум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 20.10.2020 г. at 21:58, veselin velchev написа:

Малко предистория.Преди две седмици видях,че нивото в казанчето е паднало и се притесних сериозно.Февруари отворих мотора,защото след смяната на масло и филтри за почна да бобото във въздушният филтър.Почти бях сигурен какво ще видя и така се оказа.имаше износена гърбица на разпределителният вал на изпускателният клапан на втори цилиндър.Беше вкопан леко и хидравличният повдигач.И като ми дойде музата глеЙ кво става.На магазина за нова глава(чисто нова в кашонче),нов разпределителен вал,лагери за вала,нови болтове за главата,ангренаж,гарнитури и пълен комплект съединител с демпфер.И колата работи прекрасно.И както писах в началото преди две седмици видях,че антифриза е паднал.Реших,че е духнала гарнитура или е спукала новата глава.Навеждам се под колата и виждам,че кората е мокра.Успокоих се.След три часово ровене по мотора да намеря откъде тече и надуване на системата през казанчето теча се оказа от температурният датчик на мотора,който е отзад на главата.Датчика е закопчан за фланеца със шибана пластмасова фиба,която се е изметнала с времето и датчика ходи навън-навътре.Намерих метална фиба от Шкода Октавия и датчика заспа.Няма течове.Естествено загуби малко антифриз.Долях колкото е нужно и колата се движи.Днес на студен мотор го проверих и беше леко паднал.Като отворих капачката нивото леко мръдна нагоре и си дойде на мястото.Поради тази причина питам дали капачката има само един клапан?

Колега,би ли казал малко повече подробности за тази пластмасова фиба,защото и аз имам същия проблем.Днес отново  ми светна лампата на охладителната течност и аз изтръпнах,помислих ,че ми е отишла пак гарнитурата на главата ,но температурния датчик ми е за смяна защото стрелката играе от 50 до 90 градуса постоянно,сигурно и на мен ми губи от там антифриз.И къде точно се намира този датчик и тази фиба продава ли се  нова  в магазина.

Редактирано от miti4nia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорите на всичките ти въпроси се съдържат в поста,който си цитирал.

Нищо по-подробно от тава, че я има в два варианта-пластмаса или метал. Предназначението и е само да фиксира датчика на мястото му.

Редактирано от skorvod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, miti4nia написа:

 тази фиба продава ли се  нова  в магазина.

Има я като отделна част.Когато се счупи при мен беше неделя и нямаше откъде да ходя да я търся по магазините.Съседа извади един чувал маркучи и тръби от охладителната система на Октавия.На едната тръба имаше датчик,който беше закопчан с фиба,но метална.Размера на фибата беше същият ка пластмасовата.Закопчах датчика и проблема се реши.След това ходих по магазините.Предлагат се,но само пластмасови фиби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой срещал ли се е с подобно нещо? От известно време като бутна лоста за чистачките напред, за да пръска на задното стъкло, рамото отива и се връща само веднъж и спира. Иначе чистачката си работи без проблем във всички други случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет съфорумци,

Чистачките ми работят само на една скорост.Може ли да ме насочите към майстор или сервиз във Варна ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Тези размер джанти...

Параметри - 8 J х 17 цола ЕТ 39 - 5х112 ще опират ли някъде?? 

Гледах оригинално ги дава 7.5 J х 17 ЕТ 42-45

Ще станат ли на ауди а4 б7 3.0тди 2006 година 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да опира, но ще е доста близо. На същата кола  8j x18 ет40  след като сложих нови накладки отпред и супорта излезе навън имаше един косъм разстояние да не допре.

Редактирано от Briefs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги... За или против премахване на егр на 2.5тди.. Нужно ли е софтуерно премахване и затапване с пластини или само да изключа вакума...? И ще почне ли да пуши повече или не...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахването е лично решение. Не е нужно софтуерно премахване. Добре е да има пластина от неръждавейка за да е сигурно че държи. Ако всичко е наред няма да пуши. Резултата можеш да провериш веднага с издърпване и запушване на вакуума и пробно кръгче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги. Ще сменям подгревните свещи на аудито а4 б6. Интересуваме как се разкачват лулите от подгревните свещи има ли някаква тънкост, за да не счупя някоя лула, иначе съм ги напръскал с вд40 ще покарам 2 седмици през това време пак на няколко пъти ще напръскам за всеки случай и дано се развият. Динамометричният ключ на колко да го настроя за развиването?

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митака55555Моите ги сменях преди два месеца. Не знам как са ги развивали в сервиза, ама се наложи и кабели да купувам. Имай едно на ум за кабелите, моите направо се разпаднаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Митака55555 написа:

. Динамометричният ключ на колко да го настроя за развиването?


 

Развиваш свещите внимателно.Завиването е с 15Nm.Пише го на кутийката на новата свещ.Лулите на свещите бъди сигурен,че са пред счупване и вероятно ще се дочупят.Днес си купих нови кабели с лулички,защото и моите са пред разпад.Имам съмнения,че няма ток до някоя от свещите заради кабелите при условие,че свещите са здрави..Като застудя малко колата при първото палене за деня запалва веднага,но има леко нестабилна работа на мотора за няколко секунди.След това всичко е наред. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 30.10.2020 г. at 19:12, miti4nia написа:

Колега,би ли казал малко повече подробности за тази пластмасова фиба,защото и аз имам същия проблем.Днес отново  ми светна лампата на охладителната течност и аз изтръпнах,помислих ,че ми е отишла пак гарнитурата на главата ,но температурния датчик ми е за смяна защото стрелката играе от 50 до 90 градуса постоянно,сигурно и на мен ми губи от там антифриз.И къде точно се намира този датчик и тази фиба продава ли се  нова  в магазина.

Здравей, при мен отново се появи същият проблем. След смяната на температурни датчик стрелката за температурата отново взе да играе. Дайте съвет къде да търся проблема. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата за съвета да капна двигателно масло на подгревните свещи, развих ги много лесно, а лулите само една се счупи при върха там където щраква за да не излиза лушата от свещта, сложих малко многожични телчета на лулата, за да не излиза от свещта.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,изгоря ми дисплея на километража (червен 8E0920901D) намерих с цветен фис с код 8E0920931D,  лесна ли е подмяната от червен към цветен фис.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Имам 1.8т AVJ седан на предно със Слайн окачване. Какви пружини да търся и от какво за да я вдигна малко. Моите са оригиналните и като за кола на 20г имам чувството че са омекнали и доста лесно опирам легнали полицаи и влизане/излизане от някой паркинги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ybbg написа:

Здравейте колеги,изгоря ми дисплея на километража (червен 8E0920901D) намерих с цветен фис с код 8E0920931D,  лесна ли е подмяната от червен към цветен фис.

 

 

Да, трябва само да се извади пина от старото табло и да се програмира в новото заедно с номера на шасито и километрите. В Горубляне на това място могат да ти свършат работа: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...