Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Тези два кода съвместими ли са колега или друг километраж трябва да търся.Благодаря

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой може ли да ми каже каква роля играе ламда сондата(първата сонда) на 2.0 тди,и проблем ли е ако се спре софтуерно,защото моята са я спряли 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Имам питане относно смяна на ключ,искам да си поставя на ауди а4б6 2003г ключ от ауди а4б7,разбрах че тези с номера 8P0 837 220,D не стават,били за А3,а пък трябва да бъде с номер 8E0 837 220 E,К,L,Q но ставали само някой от тях,въпроса ми е кои стават.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Две бързи питанки:

1. Перката която охлажда радиатора с "виско съединител" ли е?

2. Същата трябва ли да се върти при студен радиатор?

Тракторчето е 1.9 TDI PD

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте! Някой може ли да каже какви са крушките като модел на а4 б7 (дрл, габарит, халогени, тези на би ксенон фарове с лупа), както и вътре в купето (плафоните в краката, централния и този в средата на тавана над задния ред седалки? 

Благодаря предварително. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема има писано за лампите на би-ксенонов и рефлекторен фар,на А4 Б7.

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/408980-Audi-Headlights-Comprehension-Guide

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега. Имам и един друг въпрос, нужно ли е свалянето на бронята за смяна на крушката на халогена при б7 ? Четох, че при Б6 се сваля само решетката на халогена и се развиват болтовете около него. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, но е трудно. Можеш да ги надереш ръката. Ако крушката не е сменяна отдавна и е затегната е невъзможно, защото китката ти е огъната така че не можеш да упражниш никаква сила за да я оттегнеш. Последния път успях да сменя едната, но за втората се наложи да сваля бронята.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Дясната може отгоре но е доста трудно да си усучеш китката. Най-достъпно се сменява като свалиш подкалника, но трябва да вдигаш на крик и да свалиш гумата за да си осигуриш пространство. Ако си с два кулера само с демонтаж на бронята.

2. Лявата, тъй като е във въздухозаборника на кулера и няма достъп до нея, се налага демонтаж бронята.

3. Ако си S лайн, халогените се демонтират отпред и не се сваля бронята. Има клипове в мрежата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете съм сменял през решетката преди години, но е много трудно. Освен това предварително бях счупил пластинките на буксите за да мога да ги вадя само с дърпане. Ако не можеш първо да откачиш буксата - забрави!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лявата я свалям без откачване на буксата, но опира едното маркуче отдушник и изисква повече сръчност за да не се налага втори опи . Ако спазваме правилника за движение в РБ, обикновено се минава без или с една смяна докато сме собственици на автомобила.

За да не се налагат непланирани интервенци, може да се подменят превантивно при обслужването на двигателя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги десният ми преден лагер вие яко. Каква марка афтермаркет лагер на главината препоръчвате?

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FAG  си вземи и според мен , аз преди седмица сменях тампони на носачи и сложих на тази марка по препоръка на майстора / брат на съпругата ми / каза , че са по добри  една идея от скф , но и те били ОК . Скоро и аз ще съм за лагер на главина/и ама още не мога да го хвана и зимните ми гуми са малко по шумни и ме объркват , и като сложа новите летни се надявам да го локализирам по лесно :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А с каква сила трябва да се завие централният болт на лагер главината на предното колело.
В Аутодок пишат 155нм
В разни клипчета 190нм, 200нм.
Предният път затягах на усет с една тръба, белязах си там от където тръгнах, до там и завих. Та някой знае ли точните Нм на затягане на предна лагер главина?


Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Взех генерация от 1.8т ( от средното гърне включително до двете задни гърнета и накрайниците), взех и добавката с двата отвора за задната броня. Искам да я монтирам на б6 1.9тди. Чвтох из различни теми, че става без преправяне. Въпросът ми е дали средното гърне ще пасне или трябва да преправям моето? Някой правил ли е подобна смяна? До колкото видях моето е напречно разположено, а новото - надлъжно. Благодаря

Редактирано от Stannn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митака55555 Това дали ще ти помогне? За позиция 16 става въпрос, ако не бъркам.

 

555.png

 

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, а тези 180 градуса трябва да върна или да дозатегна, малко не мога да го преведа как е.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...