Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

@Chitatelia Това е отличен вариант и има всичко необходимо в комплекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, че всичко пасва идеално.
Само ксенон комплекта го взех от тук за да имам евентуално гаранция.


Имам и аз един въпрос...
Някой слагал ли е лед дневни светлини при решетките до фаровете за мъгла и какъв модел?






Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за мненията, пичове, ама реших да не минавам към ксенон. Така или иначе съм с най-скъпите ОСРАМ халогени, и съм решил да полирам пожълтелите ми фарове. Поне малко ще се подобри осветеността, надявам се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да им правиш няма да светят по-силно с халогенни крушки спрямо ксенон. 

Също колкото и да ги полираш ако рефлектора на лупата е със заминало покритие, файда от скъпите крушки няма да има.  Мойте бяха сравнително добре, но пак няма нищо общо след като смених лупите с комплекта който пуснах. Също може да си свалиш рефлекторите на лупите и да ги дадеш на рециклиране....  В крайна сметка ти си решаваш :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е сменял вътрешни кормилни накрайници? Впечатления от читави афтърмаркет и ключът за развиването им 32номер ли е?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета. От няколко месеца имам Ауди Б7, но едва днес забелязах това мързеливо ключе под волана.. :D Вързано с кабелче и продължава към музиката, която е pioneer fh-x730bt. Гледах в комплекта на плейъра, няма такова ключе. Към централното ли е, или нещо съвсем друго? Благодаря ако някой сподели!

 

 

20220410_103414.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, оказа се към алармата.

 

А да питам още нещо.. Нямам опцията за ел. прибиране на страничните огледала, но лявото не мога да го прибера и ръчно... Дясното със съвсем леко усилие се прибира. Не че ми е зор, но все пак. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напръскай отвора с WD-40 или силиконов спрей и се опитай да го раздвижиш. Ако не може да се завърта и на двете страни има опасност някоя кола да го закачи и да го счупи.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове, пак съм аз 😄 2 бързи въпроса:

 

1. Смених накладките преди 1000 км. и свирят? Майстора каза, че е нормално в началото, но толкова време... Съвсем леко боравих със спирачката след смяната, но като че ли свирят повече сега... На ATE са.

2. При тоя модел ауди волана по-твърд ли е? На братока шкодата 2 генерация се върти с 1 пръст, а с аудито не е баш така. Въпреки че забелязах, че при неравен/черен/снежен път волана омеква доста и е много приятно. Нормално ли такова поведение?

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ц4-ката съм с АТЕ. Когато се позатоплят, при леко натискане на спирачката свирят доста. При по-сериозно натискане, свиренето изчезва. Нямам забележки за спирането. За свиренето бях предупреден при поръчката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Niko_ написа:

Здравейте пичове, пак съм аз 😄 2 бързи въпроса:

 

1. Смених накладките преди 1000 км. и свирят? Майстора каза, че е нормално в началото, но толкова време... Съвсем леко боравих със спирачката след смяната, но като че ли свирят повече сега... На ATE са.

2. При тоя модел ауди волана по-твърд ли е? На братока шкодата 2 генерация се върти с 1 пръст, а с аудито не е баш така. Въпреки че забелязах, че при неравен/черен/снежен път волана омеква доста и е много приятно. Нормално ли такова поведение?

 

Благодаря!

Възможно е твоя майстор да ти е сложил фалшиви накладки Ате (може и той да не го знае). Мойте Ате не се чуват въобще. 

Относно волана-ако си слезнал от кола с ел. рейка на B6 е нормално да ти се струва тежък. Инче си е същия като на всички други коли от тази година и клас.

Редактирано от Georgi Pleven-Burgas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз наскоро сложих ATE и от както съм ги сложил ~500км свирукат зверски. Всички ми казват, че е нормално и си свирят, но за мен определено не е нормално да бера срам като спирам по светофарите все едно карам трамвай...

Редактирано от Даниел Д.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата работа, единствено след автомивка спират за известно време, но после пак започват. Не знам с какви бях преди смяната, но ATE няма да сложа вече определено. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съскането при спиране се появява само при определена комбинация от дискове и феродови накладки. С керамични накладки няма съскане каквито и дискове да се сложат.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След предишния ми пост няма свирене вече. Явно ги стреснах тия спирачки с всичките ми ходения по майстори и се успокоиха :hilezh: Иначе да, с керамиката няма ядове, но са и малко по-скъпички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от няколко дни имам проблем с темпомата. Колата е b6 1.8TQ BFB. Проблема се изразява в постоянно изключване на темпомата. Някои път работи 10-15 минути. Друг път се изключва почти венага. След като се изключи не запомня и скоростта на която е бил зададен, все едно губи комуникация. Някои да е имал подобен проблем ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, MrLover написа:

 

 

Най-вероятно ключето на съединителя, ако си ръчка..  Провери и ключето за спирачката дали работи адекватно, защото аз имах дерт точно с него преди време и въпреки че работеше понякога превключваше само и спираше темпомата...

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...