Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Какво се прави, когато при B6 в студено време имобилайзера започне от време на време да не разпознава ключа от първия път?

Edited by user12321
Link to comment
Share on other sites

Какво общо има имобилайзера с батерията на централното заключване??? Най вероятно приемника(антенката) ,който се намира около патронника на стартиращия ключ прави проблем.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравейте, има ли някой с B6 TDI, минал ГТП след август 2024г , на когото да са му дали 3-та ЕКО категория? Ако има такъв, нека спомене EURO3 или 4 e колата по талон. Масово сме с EURO3, но от последните има такива и EURO4, пък дали са с dpf или катализатор някой колега с такава може да каже.

Edited by user12321
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Колеги може ли не вървежът на колата да е от дебитомерът. Вчера го извадих да го почистя със спрей и гледам от едната страна стърчат двете пинчета , а на тях няма нищо. Гледах в нета че ома нещо като съпротивление ли какво е незнам. Ако трябва да има такова нещо какво и от къде да го купя?качвам снимка на моят без и на един от нета.

IMG_4732.jpeg

IMG_4737.png

Грешки. Не ми излизат като я закача с вагкома.

Edited by VBI
Двоен цитат
Link to comment
Share on other sites

Щом няма спойки значи при теб е без него. И аз като свалях моя преди време реших, че е изпаднал, но се оказа че е термосензор и при определени модели е на друго място, а заготовката на дебитомера е универсална.

Link to comment
Share on other sites

Ок.мерси иначе електрониката на модулът ми е добре. Имам запушване в механичната част на модулът. Като взема новият ще си сложа моята електроника от модулът, стаеа така нали?

IMG_4736.thumb.jpeg.b6202042bb9be3bfb045b016941e4316.jpeg@Митака55555 този номер ли да гледам 8е0 614 517 да е същият?

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Хора, дайте идея как да се справя в жегите с комфорта в купето на B6. Таблото е в черен цвят, вкл. и седалки черна кожа, напичат се ужасно. Почти съм решил да сменя предните седалки с някакви от плат. Другото , предното челно стъкло видимо е оригиналното 22 годишно ... вече адски надраскано и с точици, но все още здраво, мисля че почти никакъв ефект няма със спиране на UV лъчите, явно след някоя година този защитен ефект изчезва. Пече си яко през него. А климатроника на моята е от по-хилавите, трябва му поне 20мин работа в жегата, за да си постигне заданието в купето - сменях квото сменях, повече няма да инвестирам в него. Мисълта ми е, кое според вас да направя, за да намаля напичането отпред - смяна на челното стъкло или да му лепнат (тонират) прозрачно защитно фолио, смяна на седалките с не-кожа или и двете? Задните стъкла са ми затъмнени. 

Edited by user12321
Link to comment
Share on other sites

Колеги най накрая си намерих хубав модул втора ръка, затворен!

Има ли някаква тънкост при обезвъздушаването му и после към колелата. Някой по запознат ако може да каже. Имам си  и машина за обезвъздушаване под налягане.Колко налягане да направя за обезвъздушаването ако има значение?

Edited by Митака55555
Link to comment
Share on other sites

Има ли някой опит с контролери (панели) на климатроника при B6/B7? Ще заработи ли без някакви пречки контролер свален от B7 на B6, предвид че нямат конструктивна разлика, само двата последни символа се разлинават на парт номера. Тези, който излизат за B7 са с доста по-запазени бутони, а и все пак по-малко години са работили.

Link to comment
Share on other sites

Става, но ще имаш проблем с размразителя на задното стъкло. Виж тук: цък!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Преди 19 часа, user12321 написа:

Има ли някой опит с контролери (панели) на климатроника при B6/B7?....

Прехвърли си предния панел от запазения климатроник на твоя-става лесно и няма да имаш никакви проблеми.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

"ранните B6 A4 се предлагаха с HVAC модул, който директно захранваше задния размразител ; по-късните B6 и B7 използват реле"

 

Значи ли, че моята B6 Avant е от по-късните, предвид че е от началото на 2003?

 

Иначе цялата занимавка е главно заради настоящия ми контролен панел, който също не е фабричния от колата ми и прави проблем с едно от HVAC устройствата.

Edited by user12321
Link to comment
Share on other sites

Не знам дали твоята е от по-късните или не, но можеш да направиш следното: вадиш стария климатроник и паркираш колата на улицата. След това поръчваш от Мегапартс този с доставка до адрес: https://www.megaparts.bg/product/1472139009

 

Като пристигне казваш че искаш да го пробваш. Слагаш го и ако не ти хареса как работи го връщаш и плащаш само доставката.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Вече имам закупен един много лачен запазен контролер от Б7 06 набор. Тия дни ще се разбере как и дали ще тръгне при мен. Иначе това от мегапартс си е идея, да.

Edited by user12321
Link to comment
Share on other sites

Това което наричаш контролер си е целия климатроник - друго няма. Затова трябва да пасва по ВИН. Затова също и идеята на колегата @jordanik по-горе може би е най-добрия вариант - просто да смениш пластмасовите части които са захабени.

Link to comment
Share on other sites

@CVT точно така, ама то и предишния не ми пасваше по ВИН, сега този от Б7 също не пасва , ама на първо време всичко работи ОК, дано и в жегите да си работи както трябва. С изключение на подгрев на заднто стъкло, вероятно и страничните огледала. Ще се оправи и това, има време до зимата. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...