Fireblood

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4

Recommended Posts

Май така трябва да си е, щото не знам да има нещо, което да прекъсва миенето.. може и да има, нямам идея, моята е без сензори :nixweiss: Като пускаш миенето само пръскалката ли пръска или и чистачката си се пуска? 

Като пусна миенето на изгасени фарове работи само то, ако са пуснати фаровете тръгва и чистачката.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, има ли някой който на Б6 авант 1BA окачване търкаля летни гуми 215/60/15?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги до кога са зимните гуми по новия закон, че се чудя да слагам ли летните вече

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я я цитирай го тоя "нов закон", че и аз голяма тревога имам за тия летни гуми......:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зимни гуми или летни гуми с грайфер от поне 4 мм са задължителни от 15-ти ноември до 1-ви март. Като гледам прогнозата за март, поне в София не е проблем да се кара целия март съз зимни без риск да се изпекът.

Edited by CVT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пичове, имам проблем с отварянето на багажника на комбито. Багажника се отваря единствено като задържа с бутона на дистанционното. С копчето на самия багажник не реагира. Свалих бравата - мотора работи. ЦК-ключа работи на бравата. Всичко изглежда чисто и ново няма окисления. Четох разни теми из форума, но моя мотор работи не е като при останалите, където мотора не работи. 

Забелязах, че при заключване на колата вече не мигат мигачите, а само при отключване. Да не би нещо да се прекодира? 

Edited by maximoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

А от бутона на шофьорската врата отваря ли се?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма бутон на вратата. Кабелите замерих в гофрето на пантата на вратата, точно където влизат в купето. Всичко точно там. 

Във бутона влизат 2 кабела и в бравата три. В бравата вътре в механиката има още един ключ, но и той работи. Пробвах всяка комбинация м/у двете микрета, но без успех. 

През ВАГ  не виждам да работи бутона когато се натиска. Виждам отворен капак, заключено /откл., но бутона С  седи N/A

Нещо с кодиране? 

Не може да се прекодира в канал 46. Когато променям стойностите в кодинг след сейфа се връщам и пак старите 06464 ?

Да не би да трябва уоркшопкод? IMG_20190223_115713.jpgIMG_20190217_164656.jpgIMG_20190217_164706.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

На шофьорската врата бутона не е само за багажника, но отключва всички врати включително и него.

Share this post


Link to post
Share on other sites

На шофьорската врата имам  бутон за заключване и отключване. Няма за отваряне на багажника. Багажника се отваря единствено като задържа с бутона на дистанционното за повече секунди. 

Проблемът, е че не може да се отваря, а не заключване /отключване 

Edited by maximoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Той ако остава заключен при отключване на другите врати,ще се отваря само с дистанционно или ключа,а с дръжката не.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хммм.... Прав си, но и при отворен пак не действа копчето. Иначе когато всичко е точно - щрака ключалката и при отворено положение. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тъпо е, ама все пак - имаш ли ключалка на багажника? Ако си заключвал с ключа и е оставено на заключено(ключалката е така ---) спира да работи бутона на багажника - трябва да стои на отключено (ключалката да е така ( |) за да си се отваря нормално.

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямат ключалки там. Дано не се окажат машинките на предните врати, че са скъпи. Прецакат ли се, дават аномалии и към задните врати и към багажника. Имах преди време такъв проблем, отначало не работеше пасажерската врата, после задните...... тогава Мишо още работеше в София и проблема беше локализиран и отстранен. Но понеже не съм особено любопитен, не зная само тия джаджи ли смени или е имало още нещо. Дори не съм сигурен електрониката ли беше проблемна  или е комбинация от механична част и електроника .Но е факт.....3 години по-късно всичко това си работи. 

Edited by Fireblood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма ключалка. Всичко си работи по вратите....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам много досаден проблем.. Може и аз да съм малоумен, ама си мисля, че точно за това съм прав.
Нямам мемори на седалките, но са спортните кожени, изцяло електрически. Имам чувството, че всеки път като се кача в колата седалката е разместена. Има ли някаква "функция", която е вързана към ключа, но все пак, като се кача в колата не е еднакво с последната промяна. Даже си крих ключовете на колата 1 седмица, да не се окаже, че брат ми си прави ташак с мене, но не е тва. Почна да ми писва през ден да си регулирам седалката :wall:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

пациента е Б6 2.0 + ГИ. От известно време чека ми светеше и с ЕЛМ-а видях грешката P0171 System too lean. Вчера изчистих грешката и тази сутрин при палене започна да се дави и да кашля,оборотите играеха и угасна. Направих 4-5 опита и все същото,давене,боботене,тресене и угасва. И понеже вече закъснявах за работа реших да я пробвам директно на газ,на контакт със задържане на бутончето за газта обърнах на газ и запали веднага и не угасна,нямаше го и тресенето. Къде да търся проблема,каквото прочетох в нета за тази грешка като варианти дава Maf сензор или скъсани маркучи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Господа, елементарен въпрос имам, ама на мен ми образува чудене.

Та проблем ли ще бъде ако сложа джанти с по-голям централен отвор?

Харесал съм едни 5х112 7х16 ЕТ46 с централен отвор 66.6.

Може ли да ги сложа на Б6?

Там пцд май е 57.1?

Авант е колата, ако има значение.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е проблем, вземаш едни втулки за 15-20лв и си ти!

Edited by aRobben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много благодаря колега!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, krolp написа:

Здравейте,

пациента е Б6 2.0 + ГИ. От известно време чека ми светеше и с ЕЛМ-а видях грешката P0171 System too lean. Вчера изчистих грешката и тази сутрин при палене започна да се дави и да кашля,оборотите играеха и угасна. Направих 4-5 опита и все същото,давене,боботене,тресене и угасва. И понеже вече закъснявах за работа реших да я пробвам директно на газ,на контакт със задържане на бутончето за газта обърнах на газ и запали веднага и не угасна,нямаше го и тресенето. Къде да търся проблема,каквото прочетох в нета за тази грешка като варианти дава Maf сензор или скъсани маркучи.

Откачи буксата на дебитомера и виж дали пак ще прекъсва така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще пробвам утре сутрин на студен двигател. В една статия прочетох да се огледа и гофрирания маркуч от дебитомера към дросела. Ако след разкачане на кабела не претриса какво следва,чистене със спрей или замяна на дебитомера ли?

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,къде се намира горивния филтър при 1.8 TQ BEX и лесно ли се сменя? Благодаря

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.