Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Мисля че на всички Б7 бензинки е на едно и също място. И моя никога не е сменян, а колата вече е на 190 хил. км и мисля да го сменям скоро. Виж това клипче:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега[emoji4] и аз ще го сменям ,но съм с б6

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер [emoji4]благодаря [emoji106]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на всяка смяна на масла и филтри сменям и горивните филтри :zustimm:И горещо го препоръчвам, струва смешни пари и ти е мирна главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на същия принцип предстой ми смяна на всеки филтър и течност по колата [emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, simoV49 said:

Аз на всяка смяна на масла и филтри сменям и горивните филтри :zustimm:И горещо го препоръчвам, струва смешни пари и ти е мирна главата.

 

Сменяш горивен филтър на всеки 10 хил. км ??? Не е ли малко често за филтър който според Ауди никога не се сменя?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, даже и на мотора на 5-6 резервоара го свалям и го мия, както и филтърчето вътре.
Не за друго, източвал съм бензинов филтър на 20 хил. км и излизаше черно, а на мотора често се пълни с пеСок и други външни тела, които не искам да минават по системата.

Редактирано от simoV49
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 minutes ago, simoV49 said:

Да, даже и на мотора на 5-6 резервоара го свалям и го мия, както и филтърчето вътре.
Не за друго, източвал съм бензинов филтър на 20 хил. км и излизаше черно, а на мотора често се пълни с пеСок и други външни тела, които не искам да минават по системата.

 

Няма нужда от толкова любов този филтър, веднъж на 50 хил. км е достатъчно. Иначе винаги ще излиза черно като го източиш, това означава че работи правилно. Идеята е да се смени преди да се запуши и ти изгори помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 16.03.2019 г. at 2:41 PM, CVT said:

 

Сменяш горивен филтър на всеки 10 хил. км ??? Не е ли малко често за филтър който според Ауди никога не се сменя?

 

Хм ... те и за маслото на торсен-а така твърдят ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги  дали ще мога да подкарам  електрохроматични странични огледала на моята а4 б6  вътрешното ми е  хроматично  но оригиналните  странични не са , дали имам пусната  инсталация  до  крайните букси  ми е въпроса  и как да проверя  някой ако знае , благодаря

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3/16/2019 at 15:16, CVT написа:

 

Няма нужда от толкова любов този филтър, веднъж на 50 хил. км е достатъчно. Иначе винаги ще излиза черно като го източиш, това означава че работи правилно. Идеята е да се смени преди да се запуши и ти изгори помпата.

Нищо не ми пречи, взимам си частите с отстъпка и ми излиза 10-12лв тоя филтър, сменям го за 5 минути, щото е на шибано място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с тази философия, колега. Моя е оригинален на 190 хил. км и не се е запушил до сега. Предпочитам да взема пак такъв и да съм сигурен че ще изкара още толкова ако пак не се смени на време, отколкото да слагам евтини афтърмаркет филтри на всеки 10 хил. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

190к караш без да си сменил горивния филтър ли ве? :steinigung: 

 

Баси, колко си спестил! 

 

Маслото на 30к сигурно го сменяш, въздушния филтър през 2 масла? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, CVT написа:

Не съм съгласен с тази философия, колега. Моя е оригинален на 190 хил. км и не се е запушил до сега. Предпочитам да взема пак такъв и да съм сигурен че ще изкара още толкова ако пак не се смени на време, отколкото да слагам евтини афтърмаркет филтри на всеки 10 хил. км.

Добре де, поправям се 30 лева ми излиза филтъра на MANN/MAHLE за В6-цата, на А3-ката MANN/MAHLE са по 9-10 лева(след отстъпката). Аз тия 10к ги въртя за повече от година, но сменям масла и филтри на 8-9к.

Въздушния филтър на мотора го пера на всеки резервоар, ако е много сухо и прашно, ако е във влажните сезони на 2-3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е до 10 лв. тук и 20 лв там. Идеята е да не се запуши и после да се сменя помпа.

 

1 minute ago, JusttRelaxx said:

190к караш без да си сменил горивния филтър ли ве? :steinigung: 

 

Баси, колко си спестил! 

 

Маслото на 30к сигурно го сменяш, въздушния филтър през 2 масла? 

 

Доста грешна представа си си изградил. Маслото го сменям на всеки 10 хил. км, както и въздушния филтър. До сега се водех по официалната програма за поддръжка на Ауди, но в последствие след подробно проучване реших че е добре да сменям горивния филтър на всеки 50 хил км. 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз горивния го сменям на 20к, щото карам на газ. Ако карах на бензин постоянно, щях да си го сменям на всяка смяна на маслото, ~10к км. На дизеЙ-а също на 10к отиваше в кофата.

 

Та според Ауди много неща не се сменят - и маслото на АСК и.т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но и маслото на АСК не се сменя на всеки 10 хил.км. При горивния филтър на дизела е различно, там имаш и форми на живот в горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, simoV49 написа:

Добре де, поправям се 30 лева ми излиза филтъра на MANN/MAHLE за В6-цата,

 

Темата стана банална с този горивен филтър ... Но има една важна особеност. Слага се само оригинал или марка UFI, които са едни и същи. С нещо различно ще пуснеш отделна тема за проблем. Но нищо разговор да става. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 дена смених два горни носача, че леко потропваха на паветата. Оказаха се оригиналните - изминал съм с тях 78 000 км., като така купих колата, колко още са навъртели преди това - само господ знае. 
Сложих Лемфьордер за 220 лв, че ме заболя душата да дам 500 кинта на Порше. Останалите носачи на предницата са абсолютно здрави и засега няма да ги сменям. Да видим дали новите ще изкарат поне половината...
 

Ще съм ви благодарен да ми дадете данните за размерите на джантите (16 цола) - централен отвор и т.н., че искам да си купя втори комплект за летните гуми. Досега съм дал едни джанти на гумаджиите за тези смени. Мерси!
 

53913800_2126302280793658_4773264831291588608_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.alloywheelsdirect.net/audi_alloy_wheels/a4_8e_saloon_avant_alloys/f/16/all/all/all/price_asc

http://www.alloywheelsdirect.net/audi_alloy_wheels/a4_8ec_8ed_saloon_avant_alloys/f/16/all/all/all/price_asc

Има параметрите на всеки един модел за В6/В7 ....

Втори комплект джанти е добро решение. Парите за смяна са маловажен фактор. Но се избягва българския вариант за смяна на гуми - надиране на джантите и стягането с гайковерт. Болтовете после трябва да ги отвиваш с 2м. рамо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам, че това са параметрите - 5х112 7,5х16 ЕТ45 Центр.отвор 57,1?

 

Редактирано от Stanley_S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...