Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts


И двата са сменяни по едно и също време просто този на динамото изглежда като че ли е по нов от този на ангренажа [emoji848]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обтегача и ролката на ангренажния ремък го притискат от външната страна и тези вълни на по-светло и по-тъмно са от тях. Влязла е мръсотия и се е напечатала по ремъка. Това не би трябвало да става - трябва капака да го затваря добре и да не влиза нищо.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Благодаря а възможно ли е да е пренапрегнат и да доведе до прегряване на лагер на ролка ?
Капака е добре прилепнал но след смяната колата имаше гарнитура на главата за смяна ако това може да е също причина?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти кора под двигателя. А тези ремъци ако са Дайко майко ги сменяй и провери обтяжните ролки

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Също провери и ролката на алтернатора

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти кора под двигателя. А тези ремъци ако са Дайко майко ги сменяй и провери обтяжните ролки

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk



Имам ама беше махната за месец
Ще поръчвам OEM и ще сменям пак


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа тези вълни не съм ги виждал никога на нов ангренажен ремък. Съвпадат ли с позицията на зъбите от другата страна?  Да не би малката ролка да е блокирала и да го стърже?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти кора под двигателя. А тези ремъци ако са Дайко майко ги сменяй и провери обтяжните ролки

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk


Също провери и ролката на алтернатора

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk



Благодаря ти


Sent from my iPhone using Tapatalk
Да ти кажа тези вълни не съм ги виждал никога на ангренажен ремък. Съвпадат ли с позицията на зъбите от другата страна?  Да не би малката ролка да е блокирала и да го стърже?

Утре ще ходя да я гледат просто искам да знам какво точно да търся като причина


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимки на моите ремъци за стравнение. Първите две са на ангренажния рамък INA, който е на 4 години, 62 хил. км. и му предстои смяна тези дни. Третата е на ремъка на алтернатора. Tой не е сменян никога и е на 13 години и 192 хил. км. Не съм ги бърсал, просто отворих капака и снимах.

 

IMG_3004.JPG

 

IMG_3005.JPG

 

IMG_3007.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Е и аз очаквах същата картинка на моя ангренажен ,но уви [emoji20]
Благодаря ти много за снимките



Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Black edition написа:

Имам ама беше махната за месец
Ще поръчвам OEM и ще сменям пак

Кората на 1.8T мотора не е като при дизелитe,но трябва да я има.Важни са и крепежните винтове към нея,които са къси и не се намират вече.Поне на пазара у нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях в свалил да в почистя и да измия колата отдолу че вече спряха да хвърлят сол !! Тука я нямат за нищо само да падне на 0 С и ръсят като за последно......

Част от пролетното почистване беше целта [emoji4]

Взех си и нови болтове крепежни просто рампата се повреди на автомивката и още не съм я слагал утре трябва да го направя 619eb6821574e0d01d66411c4034ebe0.jpgfbebee08fa2058abaa3bed9949d99922.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове,светна ми лампата за нивото на маслото

IMG_20190407_141400.jpg

Проверих на пръчката беше малко под минимума. Долях си колкото трябва,но продължава да ми свети символа. С ваг ком ли трябва да се изчисти или ми е прецакан датчика за ниво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда от това - сам си изгасва веднага след като нивото влезе в норма.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време на Б6-цата 1.8ТК AVJ при сутрешно палене се чува силно съскане. На ВагКом излизаше грешка, която свързвам с така наречената прхосмукачка. Какво може да се е случило и как да процедирам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, CVT написа:

Няма нужда от това - сам си изгасва веднага след като нивото влезе в норма.

Та там ми е проблема,че не изгасва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

44 minutes ago, alexander alexandrov said:

От известно време на Б6-цата 1.8ТК AVJ при сутрешно палене се чува силно съскане. На ВагКом излизаше грешка, която свързвам с така наречената прхосмукачка. Какво може да се е случило и как да процедирам ?

 

Карал съм Б6 с разкачена такава "прахосмукачка" ... не ми извади грешка ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Светна ми чек енджина и се появи следната грешка след диагностика:

 

1 Fault Found:
16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2 
            P0431 - 001 - Efficiency Below Threshold - MIL ON
Readiness: 0000 0000

 

В неспециализиран сервиз  ми казаха, че трябва да се 'почисти' единия катализатор като се разглоби и се сложи в някаква машина, която чисти и ДПФ-и.

От друга страна, чета в нета и се оказва, че тази грешка може да я показва и при неизправна ламбда сонда. Някой има ли насоки как да проверя кое точно е за ремонт?

Колата е Б6 3.0 ASN

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.04.2019 г. at 1:14, Black edition написа:

Бях в свалил да в почистя и да измия колата отдолу че вече спряха да хвърлят сол !! Тука я нямат за нищо само да падне на 0 С и ръсят като за последно......

Част от пролетното почистване беше целта emoji4.png

Взех си и нови болтове крепежни просто рампата се повреди на автомивката и още не съм я слагал утре трябва да го направя 619eb6821574e0d01d66411c4034ebe0.jpgfbebee08fa2058abaa3bed9949d99922.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Колко пари струват крепежните винтиве за кората и щипките?

Ще постнеш ли ОЕМ номерата им.

Мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Разбира се
Само да поясня че ги купих от eBay.co.uk в Бг ми искаха 3.60 само за един [emoji44]
Изпращат и до Бг доставката няма да е скъпа предполагам 102902bc1533f14402cff79e475ea463.jpg6983a1fe5f22ba5c2359e0c894fdcc29.jpg
[emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, Black edition написа:

Само да поясня че ги купих от eBay.co.uk в Бг ми искаха 3.60 само за един emoji44.png

 

Има аналози от SWAG и са с отлично качество и цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в ОЛХ-а има следната обява за цял комплект: 

Крепежи кора под двигател Audi A4 B6 B7 B8 цена 28 лв 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...