Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Това е соленоида. Използва се за променливия тайминг на клапаните. В Нета търси термина "променливо газоразпределение" ако се интересуваш точно как работи.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT благодаря ще потърся. Иначе питам, защото самата букса вътре е омаслена. Самия датчик има някакви о-пръстени по него...да не би те само да трябва да се сменят? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди а4 б6 комби. Колеги, дайте някакво решение,  да не се отварят капаците на нишите в багажника. Привидно механизмите са здрави, но се отварят от самосебе си. Имам чувството, че отворите са по-големи от капаците и не могат да се заключат. Отвратително паянтова работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24/01/2019 at 11:40, DimitarBT написа:

Колеги, едно питане и от мен. Няко знае ли този....клапан ли е...датчик ли е....ква роля играе...и какви са му признаците, че си е заминал? 2.0TFSI

клапан.jpg

клапан2.jpg

И на мен ми е интересно, че моят е със счупена букса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/24/2019 at 4:11 PM, dragotrd said:

Ауди а4 б6 комби. Колеги, дайте някакво решение,  да не се отварят капаците на нишите в багажника. Привидно механизмите са здрави, но се отварят от самосебе си. Имам чувството, че отворите са по-големи от капаците и не могат да се заключат. Отвратително паянтова работа.

 Мисля че проблемът е в увисването на пода на багажника, с което капака слиза надолу и бравичката не си достига езичето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Имам следния въпрос.

Дясното огледало не се погрява. Колко волта трябва да има на буксите при включен подгрев?

Опитах също да замеря съпротивлението на клемите на огледалото, нищо не показва стои си 1.

 

Това ми дава като волтове при включен подгрев.

IMG_20190129_164321NZea4kcD20kWkk1QQ5SL1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подават се 12 волта при включен подгрев. Не съм му мерил съпротивлението, но ако мощността е 1 - 2 вата, би трябвало да е някъде от порядъка на 100 ома.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за сериозни отговори. Трудно намирам 18' ки каквито искам а 19' бол дето се вика. Та ако има колеги които карат с 19 да кажат какво се случва има ли опиране в калниците и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да ти се отговори сериозно на такъв въпрос... Цолажа на джантата няма много общо с това дали ще опира някъде или не... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засилил съм се към един от тези два вида джанти, но трудно намирам 18 оригинална, за това се двуумя дали ще събере 19 намерих тема че на б6 карат с 235/35/19 ,но не искам да ми стърже в калниците и т.н. И питам някой колега дали не кара с 19ка да каже 

6943252086_29f8079df2_b.jpg

a79cd4fb44ada4805df197e484e9.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти опират да, не защото са 19ки, а защото тези OEM джанти са с параметри 9J ET29! Лично съм пробвал 7.5J ЕT25 на 1BE и опираше малко, 9J ET29 ще опира зверски много!!! Силно се съмнявам 1BA да направи някаква разлика, евентуално 1BR, ама не бих разчитал... 

 

Ако намериш 19ки 8J с офсет около 40, с 235/45 ще станат без проблем...

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.olx.bg/ad/audi-19-5h112-audi-19-5x112-CID360-ID7ARWO.html#986e0b1ec0

 

Пиши на тоя, да го питаш колко са широки тия джанти... Ако са 8J ще станат с фланци.

Не са оригинални 100% 

Но подкрепям Тонко, че 18 е абсолютния максимум за тая кола... 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Къде се намира буксата за еърбега,на ауди а4б7,че постоянно ми светва като размърдам седалките,и как да процедирам да я почистя или да я намотая с тиксо да не се размърдва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е правилния раздел, но е зад еърбега. Виж това клипче:

 

https://www.youtube.com/watch?v=7cR_qZH4-wg

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой срещал ли е подобен проблем? Това е болта дето държи амортисьора на задния капак.
Резбата е прецакана и болта не иска да тръгне.. Мислех с мечик да го оправя, но заради уплътнението на багажника няма да стане. Другия вариант, който ми предложиха е да изпилим болта и да го залепим с течна стомана, ама знам ли колко ще държи.

51195347_778000465896316_1044935139043311616_n.jpg

Редактирано от simoV49
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва с метчик да го прекараш,не виждам какво ти пречи уплътнението.С дълъг върток ще стане.Болта е бил разхлабен и при отваряне на багажника е подбил резбата. И мойте се разхлабват няколко пъти. В никакъв случай не го лепи с нищо, просто пренарежи резбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...