Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Мисля да слагам 17ки или 18ки за лятото, а с какъв размер гуми мога да карам с 1ВЕ окачване? Освен този на лепенката? И J и офсета също не знам колко трябва и може да бъде 

Редактирано от simoV49
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NIKO Гледах ги тука, ама понеже няма 190к.с. не бях сигурен дали ше свърши работа, щото за 150 и 163к.с. версията има разлики.. А и нито една от двете няма размера от лепенката на колоната - 235/45 17"  

Редактирано от simoV49
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко направи тази модификация за около 130-150 долара преди 3 години, когато китайските бяха по 500 долара. Сега обаче вече са 250 долара, така че не си струва да правиш това само за да спестиш 100 долара. Освен това манипулиането на тъч екран в движение е много трудно и страшно отвлича вниманието. Трябват ти истински бутони които можеш да хванеш без да гледаш и е най-добре когато са на волана. Нали виждаш как си подпира ръката на скоростния лост когато го цъка. Това в движение не става, или става само на определени позиции на лоста.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NIKO , @simoV49 Аз не бих разчитал на тая таблица... На моя навес ги дават 215/45/17 което е супер невярно...

235/45/17 и 235/40/18 са по учебник размерите. Вече за джантите гледаш да не са мн изнесени навън, за да не опрат в калниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортно окачване, 1BV, 235/45 R17; джантите мисля бяха 7.5J с офсет 35, не ОЕМ. Оригиналните такива май бяха на ЕТ 45

С нови пружини и амове отзад да седнат 2-ма от по нямаше ядове с подпиране.

 

 

Bridgestone1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.02.2019 г. at 11:26, aRobben написа:

@NIKO , @simoV49 Аз не бих разчитал на тая таблица...235/45/17 и 235/40/18.....

Верно, сега намерих табличката на колоната на предната дясна врата, същите стойности.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и един малък проблем, който ме дразни и мой колега има същия на S3-ката... Като пусна рязко газта или сменям скорости има едно леко покачване в оборотите, достатъчно тоя до тебе да си помисли, че не можеш да сменяш скорости. Като сменям скорости във високите (4000об/мин+) се усеща най-много, даже под 3к не го забелязвам.

Съединителя няма никакви признаци да е износен, даже я давах на един майстор да я покара да каже и той и според него си е наред. Нямам грешки за тоя датчик за позицията на съединителя и темпомата си работи. Направих адаптация на дросела, но не през ваг-ком, а тва дето държиш педала на контакт и т.н., дали може да е от тва? Или дебитомер нещо, щото като я купувах гледахме стойностите и си беха в норма.

Редактирано от simoV49
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем с вдигане на оборотите преди години и след като смених датчик на съединителя, този който е на педала и дебитомер (светваше чека от него) престана да се проявява. За съжаление ги смених едновременно и не разбрах кое от двете реши проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги. С лупи на моримото h1 крушки съм на оригиналните фарове валео на б6-цата.

Ще осветяват ли по хубаво от ксенон 35 вата ако сложа лед крушки?

Ако да, какви да си взема?

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Митака55555 написа:

Ще осветяват ли по хубаво от ксенон 35 вата ако сложа лед крушки?

 

C6 модела, който е най-масово разпространен при мен свети точно колкото 35W китайски ксенон. И аз съм със същите фарове и докато ми сменят гаранционно единия LED, карах с един ксенон и един LED - никаква разлика в силата на светене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/14/2019 at 15:47, ba4o написа:

Аз имах същия проблем с вдигане на оборотите преди години и след като смених датчик на съединителя, този който е на педала и дебитомер (светваше чека от него) престана да се проявява. За съжаление ги смених едновременно и не разбрах кое от двете реши проблема.

Нямам нито чек лампа, нито грешки :/ Ще откача дебитомера и ще пробвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,някой имали проблем със запотяване на стъклата и как да го реша?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С изключен компресор, се запотяват още повече.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид, да оставяш включен компресора.

Така карам,но от няколко дни се запотяват ,включително и задните стъкла, на макс едвам успява да изчисти само челното стъкло, филтара на купето е сменен.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и от клапите да е и най-вече от тая за свеж въздух (която се намира точно под филтър купе). Аз имах подобен проблем със запотяване на стъклата и се оказа точно от моторчето на тая клапа - V71.

 

B6 klapi.jpg

 

Трябва да я закачиш на VAG-COM и да видиш дали записва някакви грешки за клапите. Аз го хванах и по лесния начин - махнах филтъра и при включен климатроник на "AUTO/ 23 градуса" се виждаше че тая клапа стои полу-затворена и няма как стъклата да се изсушат като няма свеж въздух. Последва сваляне на моторчето, разглобяване и почистване на потенциометъра му със спирт/ алкохол и готово - проблеми няма от тогава.

п.п.След монтажа на ревизираното моторче няма нужда дори и от адаптация на клапите - всичко си заработва коректно според зададеното от климатроника.

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...