batko_miro Публикувано 1 Март 2019 Доклад Share Публикувано 1 Март 2019 Май така трябва да си е, щото не знам да има нещо, което да прекъсва миенето.. може и да има, нямам идея, моята е без сензори Като пускаш миенето само пръскалката ли пръска или и чистачката си се пуска? Като пусна миенето на изгасени фарове работи само то, ако са пуснати фаровете тръгва и чистачката. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 1 Март 2019 Доклад Share Публикувано 1 Март 2019 Колеги, има ли някой който на Б6 авант 1BA окачване търкаля летни гуми 215/60/15? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Колеги до кога са зимните гуми по новия закон, че се чудя да слагам ли летните вече Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Я я цитирай го тоя "нов закон", че и аз голяма тревога имам за тия летни гуми...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Нали до 1 март са зимните ужким. Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 (Редактирано) Зимни гуми или летни гуми с грайфер от поне 4 мм са задължителни от 15-ти ноември до 1-ви март. Като гледам прогнозата за март, поне в София не е проблем да се кара целия март съз зимни без риск да се изпекът. Редактирано 2 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 (Редактирано) Пичове, имам проблем с отварянето на багажника на комбито. Багажника се отваря единствено като задържа с бутона на дистанционното. С копчето на самия багажник не реагира. Свалих бравата - мотора работи. ЦК-ключа работи на бравата. Всичко изглежда чисто и ново няма окисления. Четох разни теми из форума, но моя мотор работи не е като при останалите, където мотора не работи. Забелязах, че при заключване на колата вече не мигат мигачите, а само при отключване. Да не би нещо да се прекодира? Редактирано 4 Март 2019 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 А от бутона на шофьорската врата отваря ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 На скъсан кабел прилича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Няма бутон на вратата. Кабелите замерих в гофрето на пантата на вратата, точно където влизат в купето. Всичко точно там. Във бутона влизат 2 кабела и в бравата три. В бравата вътре в механиката има още един ключ, но и той работи. Пробвах всяка комбинация м/у двете микрета, но без успех. През ВАГ не виждам да работи бутона когато се натиска. Виждам отворен капак, заключено /откл., но бутона С седи N/A Нещо с кодиране? Не може да се прекодира в канал 46. Когато променям стойностите в кодинг след сейфа се връщам и пак старите 06464 ? Да не би да трябва уоркшопкод? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 На шофьорската врата бутона не е само за багажника, но отключва всички врати включително и него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 (Редактирано) На шофьорската врата имам бутон за заключване и отключване. Няма за отваряне на багажника. Багажника се отваря единствено като задържа с бутона на дистанционното за повече секунди. Проблемът, е че не може да се отваря, а не заключване /отключване Редактирано 4 Март 2019 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Той ако остава заключен при отключване на другите врати,ще се отваря само с дистанционно или ключа,а с дръжката не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Хммм.... Прав си, но и при отворен пак не действа копчето. Иначе когато всичко е точно - щрака ключалката и при отворено положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Тъпо е, ама все пак - имаш ли ключалка на багажника? Ако си заключвал с ключа и е оставено на заключено(ключалката е така ---) спира да работи бутона на багажника - трябва да стои на отключено (ключалката да е така ( |) за да си се отваря нормално. Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 5 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 (Редактирано) Нямат ключалки там. Дано не се окажат машинките на предните врати, че са скъпи. Прецакат ли се, дават аномалии и към задните врати и към багажника. Имах преди време такъв проблем, отначало не работеше пасажерската врата, после задните...... тогава Мишо още работеше в София и проблема беше локализиран и отстранен. Но понеже не съм особено любопитен, не зная само тия джаджи ли смени или е имало още нещо. Дори не съм сигурен електрониката ли беше проблемна или е комбинация от механична част и електроника .Но е факт.....3 години по-късно всичко това си работи. Редактирано 5 Март 2019 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Няма ключалка. Всичко си работи по вратите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Имам много досаден проблем.. Може и аз да съм малоумен, ама си мисля, че точно за това съм прав. Нямам мемори на седалките, но са спортните кожени, изцяло електрически. Имам чувството, че всеки път като се кача в колата седалката е разместена. Има ли някаква "функция", която е вързана към ключа, но все пак, като се кача в колата не е еднакво с последната промяна. Даже си крих ключовете на колата 1 седмица, да не се окаже, че брат ми си прави ташак с мене, но не е тва. Почна да ми писва през ден да си регулирам седалката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Здравейте, пациента е Б6 2.0 + ГИ. От известно време чека ми светеше и с ЕЛМ-а видях грешката P0171 System too lean. Вчера изчистих грешката и тази сутрин при палене започна да се дави и да кашля,оборотите играеха и угасна. Направих 4-5 опита и все същото,давене,боботене,тресене и угасва. И понеже вече закъснявах за работа реших да я пробвам директно на газ,на контакт със задържане на бутончето за газта обърнах на газ и запали веднага и не угасна,нямаше го и тресенето. Къде да търся проблема,каквото прочетох в нета за тази грешка като варианти дава Maf сензор или скъсани маркучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Господа, елементарен въпрос имам, ама на мен ми образува чудене. Та проблем ли ще бъде ако сложа джанти с по-голям централен отвор? Харесал съм едни 5х112 7х16 ЕТ46 с централен отвор 66.6. Може ли да ги сложа на Б6? Там пцд май е 57.1? Авант е колата, ако има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 (Редактирано) Не е проблем, вземаш едни втулки за 15-20лв и си ти! Редактирано 14 Март 2019 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Много благодаря колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 14 Март 2019 Доклад Share Публикувано 14 Март 2019 Преди 6 часа, krolp написа: Здравейте, пациента е Б6 2.0 + ГИ. От известно време чека ми светеше и с ЕЛМ-а видях грешката P0171 System too lean. Вчера изчистих грешката и тази сутрин при палене започна да се дави и да кашля,оборотите играеха и угасна. Направих 4-5 опита и все същото,давене,боботене,тресене и угасва. И понеже вече закъснявах за работа реших да я пробвам директно на газ,на контакт със задържане на бутончето за газта обърнах на газ и запали веднага и не угасна,нямаше го и тресенето. Къде да търся проблема,каквото прочетох в нета за тази грешка като варианти дава Maf сензор или скъсани маркучи. Откачи буксата на дебитомера и виж дали пак ще прекъсва така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 15 Март 2019 Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 (Редактирано) Ще пробвам утре сутрин на студен двигател. В една статия прочетох да се огледа и гофрирания маркуч от дебитомера към дросела. Ако след разкачане на кабела не претриса какво следва,чистене със спрей или замяна на дебитомера ли? Редактирано 15 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Здравейте,къде се намира горивния филтър при 1.8 TQ BEX [emoji846] и лесно ли се сменя? Благодаря Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване