Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

Май така трябва да си е, щото не знам да има нещо, което да прекъсва миенето.. може и да има, нямам идея, моята е без сензори :nixweiss: Като пускаш миенето само пръскалката ли пръска или и чистачката си се пуска? 

Като пусна миенето на изгасени фарове работи само то, ако са пуснати фаровете тръгва и чистачката.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги до кога са зимните гуми по новия закон, че се чудя да слагам ли летните вече

Изпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимни гуми или летни гуми с грайфер от поне 4 мм са задължителни от 15-ти ноември до 1-ви март. Като гледам прогнозата за март, поне в София не е проблем да се кара целия март съз зимни без риск да се изпекът.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, имам проблем с отварянето на багажника на комбито. Багажника се отваря единствено като задържа с бутона на дистанционното. С копчето на самия багажник не реагира. Свалих бравата - мотора работи. ЦК-ключа работи на бравата. Всичко изглежда чисто и ново няма окисления. Четох разни теми из форума, но моя мотор работи не е като при останалите, където мотора не работи. 

Забелязах, че при заключване на колата вече не мигат мигачите, а само при отключване. Да не би нещо да се прекодира? 

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма бутон на вратата. Кабелите замерих в гофрето на пантата на вратата, точно където влизат в купето. Всичко точно там. 

Във бутона влизат 2 кабела и в бравата три. В бравата вътре в механиката има още един ключ, но и той работи. Пробвах всяка комбинация м/у двете микрета, но без успех. 

През ВАГ  не виждам да работи бутона когато се натиска. Виждам отворен капак, заключено /откл., но бутона С  седи N/A

Нещо с кодиране? 

Не може да се прекодира в канал 46. Когато променям стойностите в кодинг след сейфа се връщам и пак старите 06464 ?

Да не би да трябва уоркшопкод? IMG_20190223_115713.jpgIMG_20190217_164656.jpgIMG_20190217_164706.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На шофьорската врата имам  бутон за заключване и отключване. Няма за отваряне на багажника. Багажника се отваря единствено като задържа с бутона на дистанционното за повече секунди. 

Проблемът, е че не може да се отваря, а не заключване /отключване 

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм.... Прав си, но и при отворен пак не действа копчето. Иначе когато всичко е точно - щрака ключалката и при отворено положение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъпо е, ама все пак - имаш ли ключалка на багажника? Ако си заключвал с ключа и е оставено на заключено(ключалката е така ---) спира да работи бутона на багажника - трябва да стои на отключено (ключалката да е така ( |) за да си се отваря нормално.

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Нямат ключалки там. Дано не се окажат машинките на предните врати, че са скъпи. Прецакат ли се, дават аномалии и към задните врати и към багажника. Имах преди време такъв проблем, отначало не работеше пасажерската врата, после задните...... тогава Мишо още работеше в София и проблема беше локализиран и отстранен. Но понеже не съм особено любопитен, не зная само тия джаджи ли смени или е имало още нещо. Дори не съм сигурен електрониката ли беше проблемна  или е комбинация от механична част и електроника .Но е факт.....3 години по-късно всичко това си работи. 

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам много досаден проблем.. Може и аз да съм малоумен, ама си мисля, че точно за това съм прав.
Нямам мемори на седалките, но са спортните кожени, изцяло електрически. Имам чувството, че всеки път като се кача в колата седалката е разместена. Има ли някаква "функция", която е вързана към ключа, но все пак, като се кача в колата не е еднакво с последната промяна. Даже си крих ключовете на колата 1 седмица, да не се окаже, че брат ми си прави ташак с мене, но не е тва. Почна да ми писва през ден да си регулирам седалката :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

пациента е Б6 2.0 + ГИ. От известно време чека ми светеше и с ЕЛМ-а видях грешката P0171 System too lean. Вчера изчистих грешката и тази сутрин при палене започна да се дави и да кашля,оборотите играеха и угасна. Направих 4-5 опита и все същото,давене,боботене,тресене и угасва. И понеже вече закъснявах за работа реших да я пробвам директно на газ,на контакт със задържане на бутончето за газта обърнах на газ и запали веднага и не угасна,нямаше го и тресенето. Къде да търся проблема,каквото прочетох в нета за тази грешка като варианти дава Maf сензор или скъсани маркучи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господа, елементарен въпрос имам, ама на мен ми образува чудене.

Та проблем ли ще бъде ако сложа джанти с по-голям централен отвор?

Харесал съм едни 5х112 7х16 ЕТ46 с централен отвор 66.6.

Може ли да ги сложа на Б6?

Там пцд май е 57.1?

Авант е колата, ако има значение.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, krolp написа:

Здравейте,

пациента е Б6 2.0 + ГИ. От известно време чека ми светеше и с ЕЛМ-а видях грешката P0171 System too lean. Вчера изчистих грешката и тази сутрин при палене започна да се дави и да кашля,оборотите играеха и угасна. Направих 4-5 опита и все същото,давене,боботене,тресене и угасва. И понеже вече закъснявах за работа реших да я пробвам директно на газ,на контакт със задържане на бутончето за газта обърнах на газ и запали веднага и не угасна,нямаше го и тресенето. Къде да търся проблема,каквото прочетох в нета за тази грешка като варианти дава Maf сензор или скъсани маркучи.

Откачи буксата на дебитомера и виж дали пак ще прекъсва така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам утре сутрин на студен двигател. В една статия прочетох да се огледа и гофрирания маркуч от дебитомера към дросела. Ако след разкачане на кабела не претриса какво следва,чистене със спрей или замяна на дебитомера ли?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,къде се намира горивния филтър при 1.8 TQ BEX [emoji846] и лесно ли се сменя? Благодаря

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...