Black edition Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 (Редактирано) И двата са сменяни по едно и също време просто този на динамото изглежда като че ли е по нов от този на ангренажа [emoji848] Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 8 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 (Редактирано) Обтегача и ролката на ангренажния ремък го притискат от външната страна и тези вълни на по-светло и по-тъмно са от тях. Влязла е мръсотия и се е напечатала по ремъка. Това не би трябвало да става - трябва капака да го затваря добре и да не влиза нищо. Редактирано 5 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 (Редактирано) Благодаря а възможно ли е да е пренапрегнат и да доведе до прегряване на лагер на ролка ? Капака е добре прилепнал но след смяната колата имаше гарнитура на главата за смяна ако това може да е също причина? Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 8 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 Трябва ти кора под двигателя. А тези ремъци ако са Дайко майко ги сменяй и провери обтяжните ролкиИзпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на TapatalkСъщо провери и ролката на алтернатораИзпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 Трябва ти кора под двигателя. А тези ремъци ако са Дайко майко ги сменяй и провери обтяжните ролкиИзпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на TapatalkИмам ама беше махната за месец Ще поръчвам OEM и ще сменям пак Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 (Редактирано) Да ти кажа тези вълни не съм ги виждал никога на нов ангренажен ремък. Съвпадат ли с позицията на зъбите от другата страна? Да не би малката ролка да е блокирала и да го стърже? Редактирано 5 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 Трябва ти кора под двигателя. А тези ремъци ако са Дайко майко ги сменяй и провери обтяжните ролкиИзпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на TapatalkСъщо провери и ролката на алтернатораИзпратено от моят Nokia 7 plus с помощта на TapatalkБлагодаря ти Sent from my iPhone using Tapatalk Да ти кажа тези вълни не съм ги виждал никога на ангренажен ремък. Съвпадат ли с позицията на зъбите от другата страна? Да не би малката ролка да е блокирала и да го стърже?Утре ще ходя да я гледат просто искам да знам какво точно да търся като причина Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 (Редактирано) Гледам че ги има на старите износени ремъци: Редактирано 5 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 Ролката на алтернатора е като тресчотка-на дясно зацепва,наляво се върти свободно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 (Редактирано) Ето снимки на моите ремъци за стравнение. Първите две са на ангренажния рамък INA, който е на 4 години, 62 хил. км. и му предстои смяна тези дни. Третата е на ремъка на алтернатора. Tой не е сменян никога и е на 13 години и 192 хил. км. Не съм ги бърсал, просто отворих капака и снимах. Редактирано 5 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 (Редактирано) Е и аз очаквах същата картинка на моя ангренажен ,но уви [emoji20] Благодаря ти много за снимките Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 8 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 Преди 3 часа, Black edition написа: Имам ама беше махната за месец Ще поръчвам OEM и ще сменям пак Кората на 1.8T мотора не е като при дизелитe,но трябва да я има.Важни са и крепежните винтове към нея,които са къси и не се намират вече.Поне на пазара у нас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 5 Април 2019 Доклад Share Публикувано 5 Април 2019 (Редактирано) Бях в свалил да в почистя и да измия колата отдолу че вече спряха да хвърлят сол !! Тука я нямат за нищо само да падне на 0 С и ръсят като за последно...... Част от пролетното почистване беше целта [emoji4] Взех си и нови болтове крепежни просто рампата се повреди на автомивката и още не съм я слагал утре трябва да го направя Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 8 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 Пичове,светна ми лампата за нивото на маслото Проверих на пръчката беше малко под минимума. Долях си колкото трябва,но продължава да ми свети символа. С ваг ком ли трябва да се изчисти или ми е прецакан датчика за ниво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 Пробвай да разкачиш акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 (Редактирано) Няма нужда от това - сам си изгасва веднага след като нивото влезе в норма. Редактирано 7 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 От известно време на Б6-цата 1.8ТК AVJ при сутрешно палене се чува силно съскане. На ВагКом излизаше грешка, която свързвам с така наречената прхосмукачка. Какво може да се е случило и как да процедирам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 преди 8 минути, CVT написа: Няма нужда от това - сам си изгасва веднага след като нивото влезе в норма. Та там ми е проблема,че не изгасва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 44 minutes ago, alexander alexandrov said: От известно време на Б6-цата 1.8ТК AVJ при сутрешно палене се чува силно съскане. На ВагКом излизаше грешка, която свързвам с така наречената прхосмукачка. Какво може да се е случило и как да процедирам ? Карал съм Б6 с разкачена такава "прахосмукачка" ... не ми извади грешка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 , което не е у ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
3eMu Cu Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 Здравейте, колеги. Светна ми чек енджина и се появи следната грешка след диагностика: 1 Fault Found: 16815 - Warm Up Catalyst; Bank 2 P0431 - 001 - Efficiency Below Threshold - MIL ON Readiness: 0000 0000 В неспециализиран сервиз ми казаха, че трябва да се 'почисти' единия катализатор като се разглоби и се сложи в някаква машина, която чисти и ДПФ-и. От друга страна, чета в нета и се оказва, че тази грешка може да я показва и при неизправна ламбда сонда. Някой има ли насоки как да проверя кое точно е за ремонт? Колата е Б6 3.0 ASN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 На 6.04.2019 г. at 1:14, Black edition написа: Бях в свалил да в почистя и да измия колата отдолу че вече спряха да хвърлят сол !! Тука я нямат за нищо само да падне на 0 С и ръсят като за последно...... Част от пролетното почистване беше целта Взех си и нови болтове крепежни просто рампата се повреди на автомивката и още не съм я слагал утре трябва да го направя Sent from my iPhone using Tapatalk Колко пари струват крепежните винтиве за кората и щипките? Ще постнеш ли ОЕМ номерата им. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 (Редактирано) Разбира се Само да поясня че ги купих от eBay.co.uk в Бг ми искаха 3.60 само за един [emoji44] Изпращат и до Бг доставката няма да е скъпа предполагам [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 8 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 преди 17 минути, Black edition написа: Само да поясня че ги купих от eBay.co.uk в Бг ми искаха 3.60 само за един Има аналози от SWAG и са с отлично качество и цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 Гледам в ОЛХ-а има следната обява за цял комплект: Крепежи кора под двигател Audi A4 B6 B7 B8 цена 28 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване