Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 4


Fireblood

Recommended Posts

не знам кога точно, но хидравличният обтегач е заменен по някое време от вграден в ролката пружинен такъв,  с цел да се избегне точно тоя проблем с пренатягането при блокаж на буталото на хидравличното цилиндърче. Скоро обслужвах AVJ(същото като BEX) и ми направи впечатление тая тарикатщина, дори помислих, че са ми дали грешен комплект^_^.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Значи остава вариант при който можеби защото кората под двигателя беше свалена да се е набила мръсотия или съвсем друга причина!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

варианта си остава реглажа при монтажа, има си определен натяг, който се настройва и следи първоначално, още преди да се извади заключващия пин на обтегача(хидравличен), чак тогава се активира и почва да си върши работата. Тоя суап от бутало на пружина за мен си е с цел да се пести, да блокира хидравликата е малко трудна работа, то май дори не е и хидравлика, а пневматика. Сичко стаа в сервиза, те са за таковане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Благодаря ти за пояснението [emoji846]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма на рейката, според каталога е заедно с горивния филтър мисля че под задната дясна врата, леко се маха едната кора. 

IMG_20190414_085744.jpg

IMG_20190414_085721.jpg

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вграден е в горивния филтър, затва има четири щуцера (филтъра). Картинката  горе е за по-ранната генерация горивна система, не е коректна.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не ми духа топло към предното стъкло и се поти много досадно, от всички други ( централната и страничните си духа топло нормално). До вчера го нямаше този проблем. Тази седмица ми предстои да я карам на майстор за диагностика, в тази тема за Б6 четох за адаптация на клапите

При Б7 адаптацията по същия начин ли е? Ще пробвам и с контактен спрей ако има проблем, при мен достъпа до моторчето движещ клапата за челното стъкло, като Б6 ли е пак зад жабката, като се свали от лявата страна?

Някои случайно да каже някаква цена на такова моторче ново?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извади си ги(клапите) и си почисти потенциометрите, веднъж тръгнали, няма адаптация, която да ги опрай, всъщност ако са наред, те се адаптират сами. Имаш стотина леснодостъпни моторчета зад жабката(вади се) и още едно почти невъзможно за вадене под кормилната колона(маха се кората отдолу), над/зад педала на газта, вади се малко по-лесно, като извадиш целия педал. Разкапсуловай ги всичките потенциометри, само така се почистват добре. Най-добре става с чист ацетон (не лакочистител!!!), има го по бриколажите.

Преди операцията се разгрей добре, иди на масаж, на игла-сабя и теляк, иначе ще страдаш.

И за да те разплача съвсем, ето я и тъжната клапа:

 

5c6c4dc8633bb_B6klapi.jpg.6d9091add2b6853641007ac5f0059281.jpg

V158, гледай я и я заобичвай.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробния отговор. Така разглобявах едното моторче за клапата за външен въздух, но минах с един памук и спирт само пистите където се включва буксата със захранването, а иначе вътре са едни пластмасови колелца и нещо като рип червяк. Тия пластмасови истории има ли смисъл да ги кисна и тях в чист ацетон? Вместо ацетон става ли спирт 90 % и нагоре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в потенциометъра, той се отваря и чисти, моторчета, предавки и подобни почти винаги са наред, мазва се само с греста отвътре и толкоз. На потенциометъра му се чисти пистата, имат някаква странна смазка вътре, която с времето явно попива в керамиката и или променя проводимостта, или просто лъже плъзгачите, или и двете. Там трябва да е сухо и обезмаслено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BGN 7.90 20%OFF | 5pcs Automotive Air Conditioning Resistance Sensor FP01-WDK02 Transducer Elements

https://s.click.aliexpress.com/e/b5n6lxQC

И да почерпите после [emoji4]

Sent from my XT1585 using Tapatalk

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се наложи, но сложихме 2 на голф5(едни и същи са) - работят си перфектно. Колко ще изкарат е божа работа (до тук 2 месеца без проблеми), ама на фона на цената им спрямо нова машинка си струва да се пробват...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробваме с почистване да се оправи, че нещо не ми се чака по 2 месеца от Али-то.

Иначе мерси за линк-а.

P.S. Не можаха ли да им шибнат по едни жила, като на Б4-та да му ..............:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще го отворя и точно това, като фигура, което е показано на линка в Али-то го накисвам една вечер в силен спирт и на сутринта с въздух под налягане. Или вместо спирт може да ползвам някакъв контактен спрей, но това на място ще го уточнявам. Мога ли там където са зъбчатото колелце и "червяка" да ги смажа с малко грес или там ще е някаква специална и да не пипам нищо. Има ли проблем ако напръскам и буксата, която влиза в моторчето към потенциометъра или да не я пръскам да не "окъся" нещо? Или да разкача за всеки случай + на акумулатора, докато правя всички тези мероприятия?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което е на снимката се разглобяво за да стигнеш до пистите и пластиннките които контактуват с тях.Виж в руския ауди форум има снимки,че от телефона не мога.Ако успееш да го разглобищ само го чистиш и събираш без да го киснеш в спирт.Купи си едно моторче за 10лв и го почисти после свали твоето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...