Митака55555 Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Ето колега.Кодове за акумулаториПише отзад на лепенката с VIN-a.J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGEJ0F battery 320 A (70 Ah)J0G battery 265 A (54 Ah)J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGEJ0J battery 300 A (63 Ah)J0K battery 45 Ah (export)J0L battery 340 A (70 Ah)J0M battery 360 A (80 Ah)J0N battery 330 A (61 Ah)J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof costJ0Q battery 54 Ah (for export)J0R battery 380 A (80 Ah)J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawbackJ0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawbackJ0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawbackJ0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawbackJ0W battery 410 A (88 Ah)J0X battery 400 A (88 Ah)J0Y battery 480 A (110 Ah)J0Z battery 520 A (110 Ah)J1A battery 380 A (64 Ah)J1B battery 380 A (64 Ah) duty-free and freeof costИзпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 (Редактирано) Ахам, и сичкото туй е за А4, В6 1.8Т, тъй ли? Редактирано 6 Май 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 За ауди а4 б6 дизел и бензин би трябвало да е.Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Винаги слагам максимално големия, който се събира на мястото за акумулатора...Мойто каране е смърт за акумулаторите и по-големите изкарват малко повечко - 5-6 паления на ден за по 2-3 км и едно извънградско на 2-3 месеца за зареждане Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Сегашния е 80, на Б5-цата мисля е 54. Утре ще купувам и май ще е 64АЧ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Сашо,заводско тоя мотор излиза със 60 Ah.акумулатор,PR код J1L.62-64 Ah. е достатъчен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 преди 10 минути, tonko2.0T написа: Благодаря! Видях същия код на лепенката, но тук от на колегата не видях същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 колко ампера да ми е акумулатора - тип B5 - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 Колега, пълно е коли за части - купи си здрава греда. Днес си поръчах от една В6-ца авант, ако не намираш за части - пиши ми, ще ти дам координати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Май 2019 Доклад Share Публикувано 11 Май 2019 (Редактирано) На 4/20/2019 at 8:31, МММ1 написа: Те и всички оригинални части за по старите модели се произвеждат там. Което не е проблем. Важно е качеството. Оригиналния горивен филтър който махнаха вчера и той е китайски UFI с дата на произдовство Март 2006 г. След като е изкарал 193 хил. км, 13 години и e прекарал 14 тона бензин без да се запуши, за новия нямам никакви притеснения. Редактирано 11 Май 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 11 Май 2019 Доклад Share Публикувано 11 Май 2019 То зависи от бензина,не толкова от филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Май 2019 Доклад Share Публикувано 11 Май 2019 (Редактирано) Прав си. Клъцнах го с ножовката да видя как е вътре. Оказа се много по-чист от колкото очаквах: Редактирано 11 Май 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Май 2019 Доклад Share Публикувано 11 Май 2019 И какво излиза,че не е нужна смяна с маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Май 2019 Доклад Share Публикувано 11 Май 2019 Аз лично оставам с убеждението че е добре да се сменя на всеки 50-60 хил. км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Май 2019 Доклад Share Публикувано 11 Май 2019 С нашите бензини,горе-долу на толкова километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 И аз го смених излезе малко черно [emoji2]193 000 км Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 На скоро сменях бензинова помпа и като е топла колата започна да пали с много въртене. Тия дни и мисля да сменя филтъра да видя дали е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 Вие сериозно ли сменяте горивни филтри на 50-60000км Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 Ти си дизел, не се отнася за теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 Все пак мисля,че е многоИзпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 На дизел 80-90 000км.Само на купето по-честичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 На един много дърт Форд ескорт дизел наскоро сменях горивен филтър.Беше на над 80к км без грижи. Срязах го и беше умерено замърсен (не много). Това само с БГ нафта. На старото ауди сменях горивния на 40к км.Срязах и беше като нов. Пак БГ нафта. Сега мисля на поне 60к км да го сменям. Няма смисъл по-рано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 На 11.05.2019 г. at 15:49, Passi написа: И какво излиза,че не е нужна смяна с маслото Много сменят маслото на 365 дни при изминати около 5000км. Излиза, че при филтрирани 400 литра нафта сменят филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Тази "джаджа" има ли някаква функция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Има.Мери температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване