Jump to content

Разход на масло на А4, Б6, 1.9 TDI, 131к.с


Recommended Posts

Здравейте!

Искам да попитам за разхода на масло на този двигател?

Значи, купих си колата със сменено масло от предния собственик. Разбира се със сервизна книжка за смяна на масло.

По моите изчисления пръчката на маслото показваше между минимума и максимума и след 1000 км. пробег, сега показва между минимума и средата на пръчката?

Стария собственик каза, че при смяна на маслото , нивото е нагласено да е между минимума и максимума, ама аз не вярвам.

Няма как при положение , че е закупил туба от 4 литра, да е сипал до средата на пръчката и да ми казва, че е трябвало да закупи още един литър за да го нагласи на максимума.

Единствения начин, който може да ми се върже е, че може би е имало в масларницата туби от по 1 литър и е налял 3 туби и му се е стиснал за още една?

Извинявам се, че малко се улях, да ви занимавам с моя проблем, но исках да го споделя с някой.

Та конкретния въпрос ми е, дали ако е налял 3 туби от по 1 литър и на пръчката ще показва точно между минимума и максимума?

И тези двигатели / 1.9 ТДИ, 131кс./ маслари ли са? 

 

 

Редактирано от Радослав Йорданов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако мотора е гробница е И маслар.

Тука изчисления няма, или показва едно ниво, или друго. Колата винаги хоризонтална. Между MIN и MAX е почти литър разликата.

Какво означава показание "между минимума и средата на пръчката"? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, между "минимума и максимума" слагам "среда" и между тази "среда и минимума"  се намира моето масло.

Относно работата на двигателя мога да кажа, че работи перфектно, има си мощност , не пуши?

п.п.  Дали ако е налято 3 туби от по 1 литър масло на пръчката ще показва точно между "минимума и максимума"?

Редактирано от Радослав Йорданов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПЪРВО И НЕОТМЕННО ПРАВИЛО НА НОВИЯ КУПУВАЧ:

НИКОГА, АМА НИ-КО-ГА НЕ ВЯРВАЙ НА МЕДНИТЕ ЛЕГЕНДИ НА ПРОДАВАЧА!!

Тоест, смени си маслото като един пичь и ще имаш най-правилното наблюдение върху средите, крайщата и началата на щеката, във всичките ѝ варианти и разновидности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/15/2019 at 18:34, NIKO написа:

Цитиране на предходно мнение!

Колегата е прав! 3.6 литра масло/толкова се налива по принцип/..... нека ги кажем че са 80 лева/4 туби по литър/! и един филтър за 10 лева.

То маслото ако не смениш, кое?

Едва тогава вече знаеш какво си налял, и следиш нивото. Тия мотори ако нямат някакъв проблем за 10-12 хиляди. тоест от смяна до смяна нямат нужда от доливане!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, Радослав Йорданов said:

 ... Единствения начин, който може да ми се върже е, че може би е имало в масларницата туби от по 1 литър и е налял 3 туби и му се е стиснал за още една?

Извинявам се, че малко се улях, да ви занимавам с моя проблем, но исках да го споделя с някой.

Та конкретния въпрос ми е, дали ако е налял 3 туби от по 1 литър и на пръчката ще показва точно между минимума и максимума?

И тези двигатели / 1.9 ТДИ, 131кс./ маслари ли са?

 

Макар, че колегите горе ти разясниха какво да направиш, все пак сподели какво масло е налято сега в мотора ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички двигатели горят масло ;)

Има си норми в книжките на колите от там ще разбереш дали е нормален твоя разход или не е.

Тука сега ще се почне не е нормално да гори масло или пък колкото сипа толкова изкарвам че даже му дава и за новата смяна :D От минимум до максимум е 1л масло ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не твърди, че колата не гори масло. Уточнихме, че ако няма някакъв проблем, за пробег от десетина хиляди километра не се налага доливане на масло ако и било на на макс. при смяната. Сиреч, гори по-малко от литър на 10 000 км. Иначе коли много и ситуации всякакви. Имал съм 1.9 AVF, сега съм с 2.0 BPW, не се е налагало доливане. Разбира се преди смяна не е на максимум:hilezh:

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, royce написа:

 

Макар, че колегите горе ти разясниха какво да направиш, все пак сподели какво масло е налято сега в мотора ...

Налято е Repsol 5w40 за дюза - помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слушай сега , доливай си масло и като дойде време за смяна (10 000км) направи сметка , колко си долял ако е до 1 литър , не си образувай нерви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами добре!

Но според мен и 1.5 литра пак не е проблем.

А относно 10 000 км. , нали пълната синтетика се сменя на 15 000 км.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При двигател с неизвестни километри и съмнително обслужване и съмнително качество на маслото , по добре да се сменяна 10000км според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...