Jump to content

Airbag отново


martin76

Recommended Posts

Доста четох по темите за неизгасващ индикатор на еърбега, но предпочитам да ме насочите след като изнеса фактите в моя случай.Та интервенции по сваляне на волан изваждане на седалка не е имало!!!! Преди 1 година, след опипване под шофьорската седалка за паднали предмети, докоснах буксите под седалката, та тогава ми светна лампата на таблото. След една диагностика на комп зачистиха грешката и до сега не съм имал проблеми, индикатора си изключваше 3-4 сек след контакта.

      Скоро обаче лампата отново светна, но като се замисля, не е имало никакви интервенции, като сваляне на волан, окабеляване, седалки, отново нищо не е пипано. Единствено за което се сещам е преместване на шофьорската седалка напред- назад, заради каране на приятелката ми ... та в сервиза при обслужване поръчах и един компютър за да зачистят грешката. Когато отидох за колата ми казаха, че този път не искала да изгасне. та отново светвала ли..по спомен. Нямах време да я оставям за още работа, и си взех колата с проблема.....та тези дни се заемам с него. Какви съпротивления да си набавя и според грешката, която изписва ли да ги купя?? Предполагам ще се усъмните и вие в буксите под седалката, логично е....някои поставял такива съпротивления да сподели...а като се поставят ще може ли да се разчита на изправни възглавници след манипулацията??? А4 авант, фейслифт 2000 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със съпротивленията не е оферта приятел... недай си Боже, ако се наложи, няма как да разчиташ на възглавницата. По-добре иди при някой добър “жичкаджия” да погледне кабеляците, в почти всички случаи е лентов кабел на волана или кабелите под седлаките.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно да си сложиш осигуряващо заключване на парашут, срещу случайно отваряне:hilezh:.

Откъде изобщо могат да се появят подобни идеЙ........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/16/2019 at 16:22, NIKO написа:

Цитиране на предходно мнение!

от тук

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което автоматично го прави правилно и уместно?!?

Цитат

Май не е баш така,резистора е много слаб ,ще се пръсне в мига в който през него протече ток ,недай си боже,соложил съм обикновен резистор ,не товарен,просто карам системата да се лъже за параметрите които следи .

Познавам човек който е електрончик по призвание ,може би най- ерудирания човек който познавам,силно набожен,по-каквато и тема в областа на техниката да го пипнеш ,не ти трябва учебник.

Предишната ми тема е преди почти 2 седмици,отлагах ремонта защото исках да се консултирам с него ,коментара му беше махане с ръка когато му показах съпротивленийцето.Коментара му е че прцизните живото-спасяваващи системи с времето стареят и контактните проблеми се решават или с нови елементи или с принудително променяне на зададени стойности и толеранси,които не пречат на системата да работи и не я изключват.

и така проблема е решен за 0.10 лв,2 грама тинол ,и 15 минути работа.

Това вярата в набожни ерудити е велико нещо!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не го прави, но и нищо не предлагате като коментар, освен присмех, нормално за форумите....а и защо не ако airbag-a функционира, Доколкото разбирам нещо с времето се сасипва в сензорите за кила,кабели и т.н и тр да има решение...все пак благодаря за помощта...ще се справя някак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На краш сензора няма какво да му остарее.

Тука из форума масово си натъкмяват възглавниците, да не казвам  по какъв типичен начин, само и само да се заобиколи проблема. 

Това е животоспасяваща система, производителите категорично СЪВЕТВАТ, да не се правят КАКВИТО И ДА БИЛО МОДИФИКАЦИИ по нея!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, martin76 said:

не не го прави, но и нищо не предлагате като коментар, освен присмех, нормално за форумите...

Не е нормално за форумите, нормално е за НИКО.

А сега по същество - при диагностика, когато видиш грешката, ще ти даде и описание какво точно е неизправно.

Ако решиш сам да го ремонтираш, все пак да припомня, задължително прави процедурата при свален акумулатор (най-добре само откачи клемата от минусовия му полюс и изчакай десетина минути). Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, nickgaidarov написа:

Цитиране на предходно мнение!

при жичкаджия, който се занимава с това ще ида, първо мисля да пробваме пак с компютъра да се изчисти, може пък да сработи този път, а и ако не стане ще видим каква е грешката и тогава ще се прави каквото ще се прави. Мерси за съветите!!

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо. И няма смисъл да пробвате пак с компютъра - ако една грешка не се изчисти от първия път, то явно има някаква неизправност, която трябва да се отстрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се изчисти колега, в диагностиката показва къде е прекъснато, преди няма и месец правих на моята Б6-ца същото нещо и като има прекъснато, няма как да се загаси лампата. Прави я както си му е редът според мен, но всеки си преценява.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Rattleshirt написа:

 

Преди 3 часа, Rattleshirt написа:

 

Преди 4 часа, nickgaidarov написа:

 

 

 

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това искам! за да правим нещо тр да видим каква грешка изписва, защото не помня каква изписваше тогава на обслужването, когато се опитахме да я изчистим. ако я знаех да съм я изписал тук...до сега

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е....ще пиша след манипулацията!!ще се опитам да не слагам никакви приспособления и т.н...при човек които се занимава с тази част ще ида!

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/16/2019 at 15:20, martin76 написа:

Преди 1 година, след опипване под шофьорската седалка за паднали предмети, докоснах буксите под седалката, та тогава ми светна лампата на таблото.

Системата следи целостта на съединителния кабел към пиропатрона на възглавницата. Правилното решение е да се намери мястото на прекъсване, било в куплунга, било в кабела. Логично е да се прояви на седалката на водача, защото тя най-често се движи и регулира. В нетя има доста клипове по въпроса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да попитам и аз за моя Еърбег.Преди няколко дена в големия студ жената запалила колата и хоп лампата пак светнала/един път вече смених модула понеже даже не искаше да се връзва към vcds/.Днес я закачих за диагностика и ми изписва грешка 65535,която не се трие!Навсякъде чета ,че модула е за смяна ,някой да знае начин как да се справя с тази тъпа грешка и тъпия модул на Бош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Nikolai 1.8t написа:

Днес я закачих за диагностика и ми изписва грешка 65535,която не се трие!Навсякъде чета ,че модула е за смяна ,някой да знае начин как да се справя с тази тъпа грешка и тъпия модул на Бош.

Nikolai 1.8t , гледам, че си от Пловдив. Ако стария модул не си го изхвърлил, мога ли да го проуча за някой и друг ден - като електрически параметри, най-вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Nikolai 1.8t написа:

.......грешка 65535.........някой да знае начин как да се справя с тази тъпа грешка и тъпия модул на Бош.

Just now, Nikolai 1.8t написа:

 

Преди 20 часа, martin76 написа:

 

 

 

Чак пък тъп модул..., да, някой знае как:

Internal Control Module Memory Error

Possible Causes

  • Wiring from/to Control Module faulty
    • Voltage Supply and/or Ground Supply faulty
  • Control Module faulty
    • Control Module Housing leaky

Possible Solutions

  • Check/Clean Wiring from/to Control Module
    • Check Voltage Supply and Ground Supply including the Main Supply/Connections at the Battery
  • Replace Control Module

Special Notes

  • This fault is NOT to be ignored when found in a major and/or critical system (Airbag, ABS etc.). If you try to clear this fault, VCDS may tell you that there is an unexpected result or that the controller refused the command. This is normal since this specific fault can generally not be cleared.
  • When stored in other unimportant systems (Radio etc.) the general suggestion is to ignore it unless you notice functional limitations. Within the warranty period dealers are usually required to replace such control modules, but there have been a couple of cases with similar codes where these are getting ignored due to flaws in the control module software. If in doubt please refer to technical bulletins and similar documents provided by the vehicle manufacturer.
  • When found in Audi Airbag Generation 6 & 7 (see Audi TPI 1308401):
    • A Problem with the Acceleration Sensor may result in the Airbag Control Module storing this Fault Code. Replace the Airbag Control Module and both Acceleration Sensors.
  • When found in Audi Airbag Generation 8:
    • Due to low Voltage the Control Module does not complete it's Self Test successfully. Replace Airbag Control Module and install a low Voltage Protection Relay to ensure future mishaps won't cause this again. UPDATEThe Protection Relay may not be available anymore, though the Parts Catalog lists updated Control Modules now.
  • When found in certain older TDI Engine Control Modules (ECM) which have a vacuum line going to them:
    • Check/Repair the Vacuum Line before and inside the ECM.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, aldygreen said:

Nikolai 1.8t , гледам, че си от Пловдив. Ако стария модул не си го изхвърлил, мога ли да го проуча за някой и друг ден - като електрически параметри, най-вече?

Трябва да го потърся колега,по спомен само платката пазя без кутията 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

оказа се дреболия за 10 лв, Майстора не говореше много, за да дам информацията...закачи си телефона на компа на колата и показа, че проблема е под моята седалка, отвори куплунга, напръска с контактен спрей, затвори го и зачисти грешката, каза че е вероятно пак да даде грешка там!! Извода е: Вижте първо каква е грешката и най-безобидното и евтино решение е куплунга под най-ползваната седалка.... ако не сте пипали кормилото и по таблото насам,натам...благодаря за коментарите!!!

 

 

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми още преди 1 месец ти казаха, че е нещо често срещано, ти щеше съпротивления да напояваш... добре че си се оправил колега и със здраве да си караш колицата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.01.2019 г. at 14:45, Nikolai 1.8t написа:

Колеги да попитам и аз за моя Еърбег.Преди няколко дена в големия студ жената запалила колата и хоп лампата пак светнала/един път вече смених модула понеже даже не искаше да се връзва към vcds/.Днес я закачих за диагностика и ми изписва грешка 65535,която не се трие!Навсякъде чета ,че модула е за смяна ,някой да знае начин как да се справя с тази тъпа грешка и тъпия модул на Бош.

При мен стана същото при палене изписва ми същата грешка, проблема е, че при диагностика ми излиза номер на модула 8DO 859 655 J който не мога да намеря намирам  8DO 959 655 J някой запознат ли е дали ще стане с него за да не разглабям напразно. 

Screenshot_20190203-180156.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...