Jump to content

A4 B6 не загрява


Peshky

Recommended Posts

Здравейте,колеги. Имам следния проблем. От скоро имам А4 1.9тди 2003 с код на мотора AWX. Колата не загрява карах извънградско 100км и стрелката за темепратурата едвам се отлепи,парното духа хладно,прозорците се потят,като го изключа.  След като се прибрах на спряло положение при подаване на газ и отпускане на педала се чува звъняш звук не знам дали са свързани двата проблема . Като грешки ми изписва :

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
35-10 - - - Intermittent

01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-00 - Open or Short to Plus
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00819 - High Pressure Sensor (G65)
07-10 - Signal too Low - Intermittent

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

След изчистването на грешките я покарах 3-4 км пак не загрява и пак я закачих на VCDS и ми изписва само 1 грешка:

1 Fault Found:
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-00 - Open or Short to Plus

 

 

Някакви идей? На някои да му се е случвало подобно нещо? Мисля да сменя термостата утре,но първо да питам. Благодаря предварително.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно термостатът ти е за смяна. Все пак, провери си с VCDS дали температурния датчик дава еднакви и очаквани стойности в engine & instruments. За да ти набие толкова грешки за клапите, то има причина. Провери също така и маркучите към радиаторчето в купето дали са горещи.
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)

01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)

Тези двете грешки са относно клапите, които смесват топъл/студен въздух. Това пък ако не го оправиш има възможност колата ти да си загрява идеално до 90 градуса, но да нямаш парно, защото клапите са останали блокирани в положение, в което да пропускат само студен въздух. Решението е да ги демонтираш, отвориш, почистиш, смажеш и монтираш обратно. Това го направи със всички клапи. Най-трудната за демонтиране е temperature flap - left /тази, която определя температурата на въздуха от шофьорската страна/. Другите са много лесни за сваляне и са скрити зад жабката. След това им се прави адаптация. Най-лесното е да им направиш една адаптация преди каквото и да е разглобяване и ако след това отново имаш грешки, то те ще се оправят само с по-горното решение. 

00819 - High Pressure Sensor (G65)
Това пък е за датчика за налягане на климатичната инсталация. Най-вероятно не ти работи и климатика. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Беше термостата смених го,оправи се дига темепратура,има парно,минах някъде 500-600км и колата нещо почна да бучи повече и да забива муцуната,закачих я пак на диагностика: 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)
30-00 - Open or Short to Plus
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00819 - High Pressure Sensor (G65)
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Дали изобщо има нещо общо с тези грешки за от към вървеш или да търся проблема другаде? 

 

П.п. А и има един дрънчащ звук при подаване и пускане на газта,го изкарва и него нямам и идея от къде е,а ме побърква. Почти първи дизел ми е,карал съм само 3.0тди от към дизели на Ауди и се чуда дали не си внушавам,а нямам време тези дни да я откарам да я погледнат,някой ако е имал продобени проблеми да свирка ще съм му много благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж от тая дали нещо ще помогне.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01809
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01842

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01274
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00819

Виж и тия линкове, за 01841 е същото като 01842, само че от ляво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да аз ги видях и по-рано в Ross-Tech,за климатика и за клапаните ясно,мерси много,но възможно ли е от тези повреди и грешки колата да не върви как си трябва или пък е друг проблема и просто не го хваща диагностиката. Че си набивам филм,че може да е турбото,но идните дни съм извън страната ,а и жена ми трябва да я кара и не ми е иска да я кара по майстори тя. Друго,което забелязах,че е зацапано около ЕГР-а,да не е пък от него,но не трябва ли да го отчете на диагностиката.. Извинявам се,но дизелите са ми тъмна индия Q-то което карах е единствения дизел,които съм карал,а тя пък никога никакви проблеми.. Сърдечно благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте днес установих че от шофьорската страна духа горещо а от дясно студено. Направих диагностика и открих 2 грешки

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

41-10 Blocked or no Voltage

И

01809- Actuating Motor for Temperature Flap; left(V158)

41-00 Blocked or no Voltage

След адаптация на клапите се появи нова грешка и няма изчистване

01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)

09-00 Adaptation Limit Surpassed

 

Въпросът е кое моторче трябва да сваля за да го ремонтирам или подменя с друго

Редактирано от Ivan Gatev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лявото, тоест шофьорското. Мой съвет е да свалиш всички и да ги почистиш. И без това най-трудното е шофьорското, всички други са под жабката. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти линк с повечко подробности как се изваждат клапите и как се почистват потенциометрите на моторчетата цък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...