Jump to content

Продавам адаптери за FSI бобини


Recommended Posts

Височината на адаптерите е е 10мм. Аз съм виждал 3 вида бобини за фси, като този адаптер става за две от тях. Най-подходящи са ОЕМ бобините които са марка bremi 077905115E, стават и за малко по-високите бобини, NGK U5014. Не стават за бобини Beru ZSE043, които са малко по-къси и са по голям диаметър в зоната където е адаптера. Стават за АЕВ и всички капаци аналогични на него. Пожелание може да се гравира надпис/лого. Цена 60лв за комплект от 4бр. За контакт - тук в темата, ЛС или 0887610141 - Димитър

038883102-thumb.jpg?r=0 038883103-thumb.jpg?r=0

038883104-thumb.jpg?r=0 038883105-thumb.jpg?r=0

038883106-thumb.jpg?r=0 038883107-thumb.jpg?r=0

038883108-thumb.jpg?r=0 038883109-thumb.jpg?r=0

038883110-thumb.jpg?r=0 038883111-thumb.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с цялото ми уважение искам да споделя нещо: от 5 години карам с такива бубини на АЕВ 1997-ма. Най-дългите са, при интерес мога да дам номера. Карам ги без адапрори, т.е. само нанизани. 

Още със слагането ми направи впечатление, че тялото на бубината не попада в центъра на дупката. Седят наклонени към изпускателния колектор. В американските форуми има много оплаквания, че бубина с твърда лула, сложена с адаптор, се пука при лулата след няколко месеца. 

Това преценено ли е при направата на адапторите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам със bremi 077905115E от 3 години с пластмасови оем адаптери и нямам развалена бобина. ОЕМ адаптерите не са изместени, както и всички адаптери на известни тунинг фирми също са с отвори в средата. На малко по-новите мотори, които оригинално излизат с бобини с вграден комутатор, капаците са с с кръгли отвори за бобините и нямат нужда от адаптер. Там отвора също си е по средата. Не виждам причина да е изместен. :nixweiss:                                                 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БМВ. Ключа не е застанал накриво. Това е посоката, в която сочи свещта

 

954FD497-08BC-47C1-A30A-6C53D70390CC.jpeg

DDC94D00-6F47-4343-AB56-F9305BD8AB72.jpeg

 

 

Тук съм сложил бубината на свещта. Влиза плътно и съм се опитал да снимам в коя посока е изместена на А4 АЕВ614136C2-C740-4377-B4C2-B662E8655E9F.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За БМВ-то не знам, но при АЕБ струва ми се, че свеща е направо. На лулата на бобината от долната страна към свеща има една сачма, предполагам с пружина, която осигурява захващането (щтракването) на лулата към свеща. Това накланяне да не би да е заради тази сачма, която е само една и да натиска лулата?! Имаш ли снимка на АЕБ на извадена бобина да се вижда не е ли в средата свеща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимка на стария модел бобина (свалена от АЕБ мотор). Отвора за лулата е точно в средата. Няма изместване

038887364-big.jpg?r=0

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че не ви вярвам, но при мен не е така... и не само при мен: https://www.passatworld.com/forums/b5-garage/345013-aeb-engine-2-0t-coilpack-upgrade-ina-adapter-plates-034-icm-delete-kit.html#post3898554

 

Трябва да ме разберете правилно: не се заяждам, а коментирам, за да стигнем до истината. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма дума за заяждане. И на мен ми стана интересно каква може да е причината за това наклоняване на бобините. 

Сега гледам отвора на лулата на една бобина и се вижда къде е положението на сачмата, от обратната страна на буксата. Мисля си, че тя до някъде може да е причина за накланянето на бобината по посока на буксата:

038898866-big.jpg?r=0

 

Но пък от друга страна, като гледам снимките от темата в passatworld.com излиза, че там свща е наклонена, което за мен е много странно! :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...