carfan Публикувано 20 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2019 Здравейте,след смяна на фронт кит от Е гас към агис имаме малък проблем.Колата работи добре без придърпвания и забивания до 4000 оборота.Оттам почва да тъпче до около 5000 и после пак тръгва нормално.В този диапазон диапазон бензиновите дюзи пръскат около 20мс и газовите изилизат извън граници и налягането спада драстично,но не минава на бензин.Според газаджията колата не е добре на бензин и затова неможе да се избегне този момент.Изпарителя е OMVL CPR,инжекторите са рейл апачи 2 ома калибрирани с индикаторен часовник,Дюзите са 2.00мм налягането е 1.1 бар но мисля,че е абсолютното.На програмата не показва мап а само Pgas.Аз се чудя дали поради малкия размер на дюзите инжекторните времена скачат много на високи обороти и са постоянно отворени и затова да спада нялагането или налягането спада и системата компенсира с времената? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 20 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2019 Ако настройките са правилни най-вероятно проблема е в редуктора Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 20 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2019 (Редактирано) Качвам файл с настройките.Може да се заредят на demo версията на програмата за да се видят.LTFT Ми е +25%.Ясно е че беднее много на високите.Изпарителя ми е на 15хил.км.Филтрите са нови.Колата е 130 коня test1.settings Редактирано 20 Януари 2019 от carfan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 20 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2019 Сместа е бедна във високите обороти, а тези 2мм не са достатъчни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 20 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2019 Може ли затова да пада налягането?Мисля да направя дюзите 2.2мм и да вдигна налягането до 1.3 абсолютното налягане(около 1 бар диференциално).. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 20 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2019 И 2.2 може да омалее но пробвай. На нисанчето ми ги направих 2мм и налягане 1.1 и покрива всичко. 1.5 16v 97hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване