Jump to content

Проблем с настройка на Агис М210 на а4 Б7 АЛТ


Recommended Posts

Здравейте,след смяна на фронт кит от Е гас към агис имаме малък проблем.Колата работи добре без придърпвания и забивания до 4000 оборота.Оттам почва да тъпче до около 5000 и после пак тръгва нормално.В този диапазон диапазон бензиновите дюзи пръскат около 20мс и газовите изилизат извън граници и налягането спада драстично,но не минава на бензин.Според газаджията колата не е добре на бензин и затова неможе да се избегне този момент.Изпарителя е OMVL CPR,инжекторите са рейл апачи 2 ома калибрирани с индикаторен часовник,Дюзите са 2.00мм налягането е 1.1 бар но мисля,че е абсолютното.На програмата не показва мап а само Pgas.Аз се чудя дали поради малкия размер на дюзите инжекторните времена скачат много на високи обороти и са постоянно отворени и затова да спада нялагането или налягането спада и системата компенсира с времената?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвам файл с настройките.Може да се заредят на demo версията на програмата за да се видят.LTFT Ми е +25%.Ясно е че беднее много на високите.Изпарителя ми е на 15хил.км.Филтрите са нови.Колата е 130 коня

test1.settings

Редактирано от carfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли затова да пада налягането?Мисля да направя дюзите 2.2мм и да вдигна налягането до 1.3 абсолютното налягане(около 1 бар диференциално)..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...