Jump to content

Тресе и пуши 2.5 tdi b6


plamenpetrov a3

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем с електроника на помпа за въпрос за 2.5 тdi 163 б6. Беше изгоряла, оправих я. Запали всичко беше наред. На следващия ден при палене се тресеше целия мотор и пушеше супер много.След около 30 секунди отслабва тресенето,но продължи да пуши. Покарах я около час и колата си работеше нормално и спря да пуши . На следващия ден същата работа. 

Редактирано от plamenpetrov a3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, и при мен е същото 1-вото палене за деня е по трудно върти 2-3 пъти видгната се оборотите на 1000 за 1 мин и после като тръгне да падат играят за около 1 мин между 800-1000 и пуши яко и мирише на на неизгоряла нафата и люти.Като позагрее изчева пушилката но си остава лютивата миризма.След това няма проблем с паленето.Карах помпата на ремонт казаха че е от уплътненията смениха ги , казаха че електорниката била ремонтирана и аванаса бил избягал с 3 градуса , казаха че няма проблеми да се кара така.Мойта е а4 б6 180кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте си подгревните свещи и сензора на темп. на антифриза. Съществува и възможноста  ремонта на помпата да е бил само в смяна на транзистора....моето не е цялостен ремонт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверени са подгревните свещи,казаха че са ок.Само датчика не е проверен как мога да го проверя ?А за помпата ще я карам да я ремонтират , кажете някой читав сервиз в София където ги правят тия помпи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вагком сутрин на студено гледаш калво показва G62 в моторра и температира на антифриза в инструментс. Даже може да не палиш колата. Ако показва еднакво и вярно сравнено с реалната външна температура, значи е наред, ако не, зеления сензор до горивната помпа, в кофата за боклук. Не е лошо щом са сваляни скоро свещите да се направи и контролно мерене на компресия....30-31бара нов мотор, всичко под 26-27бара не е добре и може да е причина за лошо  палене ако всички цилиндри са паднали на това ниво. И пак остава варианта с помпата- да е задрал авансатор, дюзи да са за(поне) чистене с ултразвук и реглаж,  въздух в системата,.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, откарах помпата за ремонт в Супер Дизел сменили били авансатора и некви водачи неразбрах какво точно била като нова.Но проблема с паленето и тресенето и пушилката си остани.Майсотра свали капаците и имаше 3 изпаднали кобилици и валовете се бяха износили.Смених всички валове кобилици, повдигачи, тарелки дюзите ги закарах за проверка всички работили добре нямали проблеми.Само умната дюза не давала сигнал взех 2-ра употреба проверихме я на мултицета дава около 100-110ома.Имаше и един ударен клапан на главата ,майсотра свали главата закарая да я направят сглобиха всичко и центроваха помпата на 1.2 или 1.4 ATDC .Но проблема с първото палене за деня си остана по трудно и почна да пуши още повече докато е студена и оборотите си игратя межуд 800-850 за 1-2 минути.Като подавам газ през това време няма проблеми държи си обороти и неиграят.Като ситгне 80-90 градуса спира всякакъв пушек дори и като я сръчкам в 4000 обората,иначе има голяма разлика във въревежа преди и след като смених валовете.Когато е загряла си пали без проблеми.Акумулатора е сменен миналата година със 100А.Обаче като я остава да престои няколко часа пак игратя оборотите самоче за по кратко и е по малък интервала на оборите но пушилката си оставя бяло с лютива миризма.Според моя майстор проблема е в помпата нещо не са направили както трябва, тази седмица ще търсим друга помпа 2-ра ръка да видим дали ще е също положението и ще мери компресия.

 

Ако имате някакви идей от какво друго може да е

 

Забравих да кажа че е сменен температурния датчик  този който е до помпата от дясно зеления.

 

Редактирано от MITNICK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете за въздух, смени клапана на филтъра, прегледай за омасляване покрай маркучите за нафта защото може да и пада горивото и да засмуква въздух от всякъде, дори от излишната нафта и от тоя скапан клапан на филтъра..  Провери подгревните свещи и премерете компресия. 

Пушенето ако е лютиво е масло. Незнам какво са им правили на главите, ама обикновено сутрешния пушек на масло(синкав и люти) е от гумички на клапани и водачи. Ако е неизгоряла нафта...проверка на компресията,  може да е паднала  и докато стопли да пуши. Тогава пушека е бял и сладникаво задушлив.

Вижте живите  с вагком на G62 каква температура дава тоя нов датчик преди да я запалиш. Щото е двуканален и канала за моторния комп не се вижда на таблото. Трябва на инструмент и G62 да са еднакви. Вижте окабеляването покрай тоя датчик на антифриза, че се късат кабели покрай буксата. Ще запише грешка за това. И направете читава диагностика да кажеш какви грешки има.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, simoV49 написа:

А какъв датчик сложи, че някои марки не работят като хората.

Ами нз майстора го купува ама какъв е нз.

 

преди 23 минути, loshdancho написа:

Проверете за въздух, смени клапана на филтъра, прегледай за омасляване покрай маркучите за нафта защото може да и пада горивото и да засмуква въздух от всякъде, дори от излишната нафта и от тоя скапан клапан на филтъра..  Провери подгревните свещи и премерете компресия. 

Пушенето ако е лютиво е масло. Незнам какво са им правили на главите, ама обикновено сутрешния пушек на масло(синкав и люти) е от гумички на клапани и водачи. Ако е неизгоряла нафта...проверка на компресията,  може да е паднала  и докато стопли да пуши. Тогава пушека е бял и сладникаво задушлив.

Вижте живите  с вагком на G62 каква температура дава тоя нов датчик преди да я запалиш. Щото е двуканален и канала за моторния комп не се вижда на таблото. Трябва на инструмент и G62 да са еднакви. Вижте окабеляването покрай тоя датчик на антифриза, че се късат кабели покрай буксата. Ще запише грешка за това. И направете читава диагностика да кажеш какви грешки има.

 

Всички маркучи за обратна нафта и дифтунги на дюзите са сменени.Само този клапана на филтъра не съм го сменявал.На ваг ком няма никва грешка.Ще вида днес дали ще успея да провери данните на G62.

На главата имаше един ударен клапан и е сменен другите казаха че са наред.Масло не го пипа изобщо от 2 години я карам и несъм доливал никога от сменя до смяна все си седи на едно и също място.

Редактирано от MITNICK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се свали глава, се сменят водачи, гумички, шлайф, фреза и напасване на всички клапани. За да си сигурен, че всичко е наред и няма да се пипа вече там. 

Виж кво ще покаже температурата преди да я запалиш, смени тоя клапан и маркучите  на дюзите. 

И ако не ви е страх, отвийте свещите за прорвека и премерете компресията.

Малко ти остава да го пребориш. Ама дано ти стигнат силите, че има доста хвърлили всичко с думите....ебаси недоразумението е тоя мотор.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси ще ги проверим тези неща. Можели да кажете дали е добре центровката на помпата която супер дизел направиха.Че чета че на early на 4ти канал трябва да е около 15градуса и около 15-20%. А при мен е различно.

Screenshot_20190409-174433_Gallery.jpg

Screenshot_20190409-174337_Gallery.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е. Като загрее ще стане толкова. Щото не сте загряли на 80-90градуса, или колата не знае, че е загряла заради зеления сензор.

Оборотите би трябвало да паднат още при кола загряла на 90гр. При мен падат до 742,  при някой до 750  или 780. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте още несъмя я закарал при  майстора колата да премерим компресията.Преди да запаля колата като се логна на 4ти канал гледа че се разминават 2рото и 3то поле.Някъде бях чел че трябва да са еднакви? Проверих и датчика за температура показва реално градусите.

20190412_173041.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, малко да ъпдейтна темата.Закарах колата при тези дето ми правиха помпата стоя една седмица там.Казаха да хода да я взема била готова.Отивам да я взема влизам да паля има някакво подобрение при първото палене като е студена не играят така оборотите.Викат изпушва само за 2 секунди и спира.Питам ги какво са правили ами дебитомера не работи както трябва и го били изключили, колата имаше едно прекъсване към 2800-3000 за секунда и после продължава ше да си набира и найстина сега като я сръчкам го няма това прекъсване.Казаха че можело и той да лъжел коалта като не работил добре и затова да палила трудно..Докато ми обясняваха какво са гледали и правили по колата почна пак да пуши бяло викам ето така пуши докато не загрее после спира пушилката.Питахаме дали е махната катализатора на колата ,май е маханта защото гледам че е прерязван катализатора по дължина явно е изтърбушен.Казаха че нищо неможели да направят помпата била супер дюзите и те нямали какво повече да направат.Питах ги дали са оправили крякането защото като тръгвам крякаше много колата, казаха да аванса и както трябва не трябва да кряка.Обаче си го има още крякането.Казаха също че най-вероятно било пипано нещо по колата защото сега с изключен дебитомер не ми свети чека.Преди 2 годи бях карал помпата на други и те ми казаха че е правена електрониката на помпата защото единия резистор бил с по голямо съпротивление питах го тогава проблем ли да се кара така той ме пита дали прекъсвала колата а тогава го нямаше това прекъсване при набиране, и ми каза да си карам така нямало проблем.Тия от супер дизел дето правих помпата ги питах казаха че неможело да е от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебитомера не играе роля при палене и при празен ход. Мерете компресия.

Различен транзистор винаги кара колата да се чувства умряла. Вижте и подгревните свещи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Вчера я закачих на ваг ком и на 4 ти канал ми направи впечетление че искания и давания аванс се разминават.Последно като говорих с сервиза дето правиха помпата просто били почистили помпата имало боклуци вътре при авансатора и неможел да се движел свободно.Ама така като го гледам и сега нещо не е уред.

20190622_183129.mp4

Screenshot_20190623-150918_Gallery.jpg

Screenshot_20190623-150858_Gallery.jpg

Screenshot_20190623-150840_Gallery.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо са омазали в помпата. не е технически възможно да ти дава 1градус закъснение при тест на Late 100.2%,  а при искан 2.4 закъснение да дава ... 5.8закъснение. Та то трябва да върне авансатора на 120%, което е физически невъзможно при условие, че е зацепена помпата на 1градус закъснение(ATDC).

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте, колата се оправи след ремонт на електорниката на помпата.Направо немога да си позная колата.Пали супер лесно вече не тресе и не пуши а и върви доста по добре от преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ,електорника на помпатата и преди е била ремонтирана с помощен транзистор който управлявал този клапан.Смениха електрониката с друга и трябваше да запознаят имобилайзера с новата електорника.Казаха че и на стенд са я качвали вътре била като нова механиката.Ремонта е правен в супердизел, би трябвало да са проверили всичко. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се получава, когато незнайни електро-инжинери се опитват да се правят на автомонтьори.

 И тая тема трябва да се чете от всички с 2.5 V6tdi за назидание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...