Jump to content

Възможно ли е?


Recommended Posts

Колеги,въпроса може да ви се стори смешен,но не разбирам много от ГИ за това ви питам.

Имам Б4-ка 115к.с. АБК мотор с ГИ(не знам каква марка) от извесно време имам проблем с паленето(пали само на бензин)-от втория-третия път и като заработи за 4-5сек все едно е задавена и после всичко е ОК.Няма да се спускам в подробности  но всичко по двигателя е проверено и е ОК,на края изхарчих газта в бутилката и от две седмици карам само на бензин и пали от четвърт,та въпроса-възможно ли е когато изгася двигателя на газ някои инжектор на ГИ да изпусне газта,която е станала в тръбата между изпарителя и инжекторите в колектора?

Ще ви помоля да ми отговорите само на конкретния въпрос:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите са развален инжектор пропускащ газ или скъсана мембрана на редуктора и от вакума пълни колектора с газ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,така както го обясняваш ако това е редуктора, което си мисля-една черна кутиика на която пише сензор идва вакум от изпарителя минава през нея и отива на рейката забелязах че двата и щуцера са всеедно мокри(докато имаше газ) по продължение на маркучетата около 5 см и се чудех какво е:lupe:.(Дано си ме разбрал)Това ли е редуктора или бъркам?

Сега разбирам че май бъркам-редуктора е част от изпарителя или целия изпарител?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах:zustimm:

А има ли начин да се хване че е скъсана въпросната мембрана и пълни през вакуума?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах:zustimm:

А има ли начин да се хване че е скъсана въпросната мембрана и пълни през вакуума?

Да има. Вадиш най-тънкото маркуче от изпарителя и със сапунена вода проверяваш дали от щуцера надува газ. По същия начи се проверяват и инжекторите.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/21/2019 at 19:32, birdman написа:

 

 

На 1/21/2019 at 19:42, bob4o написа:

Има ли клапан на тръбата на газта преди редуктора- изпаритела   

Ако питаш за евро сонда-няма

 

На 1/21/2019 at 19:32, birdman написа:

Мисля, че трябва да се отвори изпарителя. Мирише ли на газ ?

Други симптоми има ли ?

така като се позамисля може и да понамирсва на газ,аз отдавна му съм се нагледал да го сменявам че взе доста да сълзи антифриз от него.

Ще го тествам и със сапунена вода,но май нещата си отиват на нов не ми се занимава с ремонтни комплекти.Мисля си нещо за  Томасето Артик изпарител да взема.

Събота-неделя се ндявам да го свърша и ще пиша:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за какво ти е този тумор Артика? Вземи си SHARK 1200 и си свиркай. В пъти по-добър изпарител е от Томасетото и е на по-добра цена.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Berkut74 написа:

 

Ако питаш за евро сонда-няма

Е къде прочете че те питам за евро сонда бе колега??

Попитах те има ли клапан на тръбата на газта преди изпарителя!

Кое по точно от въпроса не разбра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм на монтирани уредби и то не на една кола тръбата от бутилката забита дирекно в изпаритела. Без предварителен клапан. Като се скапе клапанчето на изпарителя почва да пропуска и цялото налягане от бутилката отива в изпарителя като няма предварителен клапан. 8-10 бара изпаритела се скапва и почва да изпуска. Ако слагаш нов изпарител и няма клапан съдбата му  ще е същата

Редактирано от bob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако редуктора е с вграден електро-магнитен клапан, няма нужда от външен такъв. В случаите, когато редуктора се завира на кучето в гъ.а тогава е препоръчително вградения клапан да се изкорми, както и филтъра и да се монтира външен клапан с цел по лесно обслужване. На АВК-то с Шарка няма такава нужда. Да боде тръбата и да се вози колегата.

П.С. Липсата на Евро сонда няма да я коментирам. Друг е органа който трябва да вземе отношение.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/23/2019 at 19:43, bob4o написа:

Е къде прочете че те питам за евро сонда бе колега??

Попитах те има ли клапан на тръбата на газта преди изпарителя!

Кое по точно от въпроса не разбра?

Няма такъв клапан.

Онзи ден имах време и проверих със сапунена вода вакума на изпарителя(покарах я на газ изгасих я и извадих маркучето)-надуваше балончета!Веднага поръчах нов изпарител(Шарк 1200),вчера го монтирах и за сега нямам проблем със стартирането на двигателя,не смея да се хваля но благодарение на вас мисля че си реших проблема(след 1-2 седмици пак ще докладвам).За Евро сондата сте прави,в най-скоро време ще и монтирам:zustimm:

P.S. Днес разглобих стария редуктор(Tomasetto)никъде не видях скасано по мембраната-от къде може да е пропускал?Иначе само в мен е на около 70 000км а преди това знам ли!?Чудя се дали да поръчам ремонтен комплект и да го възстановя:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те Томасетото нови си имат този проблем затова ги избягвам и като дойде кола с такъв редуктор казвам че не мога да помогна,въпреки че един колега ги модифицира.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блокирал е клапана за свърхналягане и понеже е вграден в стержена на мембраната пуска газ през вакуума и дави колата.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.01.2019 г. at 12:45, Berkut74 написа:

Няма такъв клапан.

Онзи ден имах време и проверих със сапунена вода вакума на изпарителя(покарах я на газ изгасих я и извадих маркучето)-надуваше балончета!Веднага поръчах нов изпарител(Шарк 1200),вчера го монтирах и за сега нямам проблем със стартирането на двигателя,не смея да се хваля но благодарение на вас мисля че си реших проблема(след 1-2 седмици пак ще докладвам).За Евро сондата сте прави,в най-скоро време ще и монтирам:zustimm:

P.S. Днес разглобих стария редуктор(Tomasetto)никъде не видях скасано по мембраната-от къде може да е пропускал?Иначе само в мен е на около 70 000км а преди това знам ли!?Чудя се дали да поръчам ремонтен комплект и да го възстановя:nixweiss:

Явно и при теб е така- тръбата от бутилката дирекно в изпарителя и за това е избил и е вдигал свръхналягане. Винаги слагам клапан на тръбата преди изпарителя. Както и да е. Браво че си оправил колата :) 

По повод ремонта на томасето- преди месец ремонтирах на приятел с такъв ремонтен комплект и заработи добре. До момента 4000 км. е минал. Зкачихме го след тия 4000км и си държи нормалното налягане на което го бях оставил-1.2 бара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му пречи тръбата. Просто клапанчето се замърсява и застава в полуотворено положение и дави.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да ви питам-трябвали да ходя да му правят някакви настройки на новия редуктор?

Относно стария редуктор-не мисля да го ремонтирам,така че ако някой му се занимава и ще му свърши работа ще му го подаря:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително се ходи за настройки, защото ако обедниш смесите си чАл
Ако си от София или в близост ти препоръчвам Муцев газ за да си сигурен че всичко е наред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам става въпрос за колегата който е писал по-горе?От Самоков съм и не ми е проблем да отскоча:zustimm:

А какво ще рече- си чАл?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за АВК, това е като Калашника на Аудитата. Работи без половината периферия.

Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, anto1 написа:

Имаш проблем с настройката на газ,предполагам е много бедна сместа на газ и затова спира да работи на бензин!

Нещо не ти схванах мисълта колега!? Колата няма никакъв проблем-просто попитах след като съм с нов редуктор трябва ли да ходя на настрйки:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...