Jump to content

Силиконови маркучи за А3 8L


Tevlogiev

Recommended Posts

Здравейте. Някой знае ли какви като размер са маркучите за клапаните на турбото и Н75 и останалите. Искам да сменя старите с нови,сини на цвят, но виждам ,че на пазара се предлагат в три размера, съответно 3мм, 4мм, и 6мм, и някой ако е правил тази процедура, какъъв метраж ще ми трябва от всеки размер? 

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3мм маркучи ще ти свършат работа. Оригиналните са 3.2мм. По спомен, аз взех 5м, от които ползвах не повече от 4м, вероятно и по-малко. Мога и да ти кажа от къде ги купих, на ЛС. Досега за 4 години не са мръднали. Имаш и два маркуча, които са 5мм, аз лично ползвах 3мм и там, просто ги поставих с повече сила. Не са се скъсали досега. Трябва да внимаваш като ги поставяш, за да не счупиш щуцер на N75, N18, N12(това е черно-бялото клапанче след N75). 5мм са маркучите от клапана до EGR-а и от клапана до филтърната кутия. Вземи 3мм, няма да имаш проблеми. На мен червените ми се видяха по-добра цветна комбинация и взех от тях.:hilezh:

Това е за 1.9 печка.

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих:

(2 метра - 3мм) ще ти стигнат и ще останат за подмяна на всички по тънки маркучета

(1 метър - 4 мм) - не ми стигнаха и се наложи на места между клапаните където има къси парчета от по големия размер да ги заменя с остатъците от 3мм.

За това по добре си вземи по 2 метра от двата размера.

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора! Забравих да кажа,че е за А3 8л 110 к.с. AHF мотор. Също така ще съм благодарен на колегата,ако ми даде ориентировачна цена за метър и от къде ги е купил, ако е от интернет ? И някаква схема, кои маркучи са с 5мм и 3 мм ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите ги взех от OLX. Като напишеш вакуумни силиконови маркучи излиза обявата, където има 3, 4, 6 и 8мм. Цената на 3мм беше 5лв/метър, на другите не я знам. По-големите маркучи се виждат и няма как да ги объркаш, те са само 2. Единия е закачен на EGR клапана, другия е закачен на въздушния филтър под дебитомера. Следваш ги и виждаш докъде стигат. Като сменяш маркучите, ги сменяй 1 по 1, за да няма шанс да объркаш някой. Мериш, решеж, сменяш и тогава минаваш на следващият маркуч.

 

ПП Да не забравиш този до актуатора на турбото, че той не се вижда много!:hilezh:

 

Едит: Ето ти една "схема". Не гледай, че е на ALH, еднакви са системите.:zustimm:

https://www.skodaclub.bg/forum/uploads/monthly_03_2010/post-4190-138453201818.jpg

От N18 до EGR и от въздушния филтър до белия тройник на схемата следва да са 5мм.

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! А съответно как стоят нещата с премахване на ЕГР клапан? Т.е. замяната му с RacePape ?! Има ли смисъл от тези 50-70 лв за тази екстра ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ще ти отговори някой друг. Аз взех оригинални тапи + гарнитури за културно изолиране на EGR-а, но не съм го махал. Запазих си оригиналната тръба, която се премахва при изолацията, за да мога когато реша, да я върна обратно на колата и пак да имам работещ EGR, освен ако не се наложи първо да купя нов. Тапите и гарнитурите ми излязоха около 30лв с доставката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Трябва да се внимава с тези силиконови маркучета. Оказват се доста лесни на протриване. За това като ги наредите най-добре на запален двигател да се огледа местата където вибрациите от мотора се предават по тях (егр, клапа за меко гасене и клапан N 239) Аз имах проблем при клапан N239 тъй като не мога да намеря къде му е мястото. Виждам че има щипка на гърбът му но така и не намирам къде се захваща и при мен както и при други приятели с ТДИ е висящ държащ се само на самите маркучета който са защипани на тръбата за входящия въздух. И от висенето и вибрациите си протри маркучетата и този към актуатора е успял. сега съм ги подменил пак и съм направил малки промени. Другото което е: Схемата за вакуумите дадена по горе има малка неточност: черно/белия Check Valve по пътя между N75 и актуатора е в повече. Човека от шкода форума също се е усетил за грешката и по надолу в темата е коригирал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...