Jump to content

Четене на данни от VCDS


Svetliu90

Recommended Posts

Колеги как да тълкувам тези данни според вас?

Ето и данните 

На 1вата снимка се вижда че налягането на турбината е 958мбар и exhaust gas recirculation e 270mg/str.

След като колата постои малко време на празен ход започва да се чува свирене откъм турбината.Когато започва да се чува свиренето налягането на турбото става 999мбар а exhaust gas recirculation става 470 , а компютъра иска 270мг/strong и клапата е ма 99% а преди това е 62%

Как може да се тълкува това?

 

20190126_121151.jpg

20190126_121140.jpg

Имам претрисане на празен ход. Когато се вдигне стокностите от снимките , претрисането се увеличава... ако чукна леко газта , стойностите стават норнални и по-лекл претриса

Тампоните на двигателя ги смених с нови оригинални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тов 265 искано и 470 актуално , така ли трябва да е? Аз си мислих че трябва 2те стойности да са еднакви долу-горе. Извинявам се , че се повтарям , но се пробвам да хвана някаква аномалия ..

А на 23ти канал има ли нещо нередно?

 

Screenshot_20190126-142012_Gallery.jpg

Редактирано от Svetliu90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Колеги , някакво мнение относно маф сензора? Възможно ли е , да се появи в следствие на на 1вата грешка? (Пренадуването)

Наскоро наварях една тръба  , която идва от изпускателния колектор и влиза в егр охладителя , защото духаше от нея. Няма никакви индикации по таблото , но колата е много мудна в ниските . Натискам педала до долу и чак след 2000 оборота се изтрелва

20190305_205620.jpg

Редактирано от Svetliu90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Развитието на темата :

Софтуерно и физическо затапване на ЕГР- а и няма помен от пушеци и пренадуване на турбината.

Не съм очаквал , че ще има чак такъв голям ефект .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам си решава, но лично аз не съм привърженик на затапването на ЕГР-клапана.

И далеч нямам предвид само екологията.

Със затапен ЕГР-клапан колата не загрява до работна температура достатъчно бързо и не работи оптимално при ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се измъквай!

Почвай принцип на работа, механично изпълнение, управление, резултат.

Дай температури, кубици, КПД, разход мощност, криви -диаграми преди и след

 

Нали си учен, давай като за дисертация, защити си мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-лесното, защото всеки може да го прочете в нета, дори и да няма понятие за това нито от теория, нито от практика.

Иска ми се да видя дали при многото ти претенции можеш да мислиш логически и самостоятелно, както и да осмисляш видяното в практиката - нали всеки ден по няколко часа въртиш геврека...:hilezh:

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам, че не само знам, но и съм сигурен в правотата си.

А и някога да съм казвал или писал нещо, което не отговаря на истината?

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както винаги общи приказки. Тия иширети ги предлагай  на лелите от пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, nickgaidarov said:

Всеки сам си решава, но лично аз не съм привърженик на затапването на ЕГР-клапана.

И далеч нямам предвид само екологията.

Със затапен ЕГР-клапан колата не загрява до работна температура достатъчно бързо и не работи оптимално при ниски обороти.

Хайде и аз да се самоцитирам като НИКО...:hilezh:

Това цитираното горе е поста ми, след който ти започна да се правиш на интересен.

Та на въпроса - къде виждаш общи приказки в цитирания пост?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, това е добре. Виждате ли, че като помислите малко, и почвате да се съгласявате с мен?

Значи остана да обясним незадоволителната работа на мотора в ниските обороти при затапен ЕГР-клапан.

Хайде помислете малко и за това, и ако до Гергьовден усилията ви не се увенчаят с успех, ще го обясня аз.

Ще ви дам и жокер в този случай - обърнете внимание, че става въпрос за дизелов мотор.

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, nickgaidarov написа:

Да разбирам ли, че поне за по-бавното загряване на колата до работна температура нещата са ясни?

По-големи глупости трудно ще напише човек.щом загрява по бавно значи има по-голямо кпд.

Ама ти си ляляй де.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 minutes ago, Buddah said:

За мен лично са ясни

ОК, това означава друго, но както и да е.

В тази ситуация след Гергьовден ще ви обясня и двете неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гайдаров, кажи що камион с изолиран егр, харчи на празен ход 1-2л. А същия преди да му е изолиран дава 3-4л. пак на празен ход. Егр- е работвщ проблема му беше, че от охладителя протече.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе смотляк, що пак се праиш на утепан?

Казвам то личен случай! И искам обяснение защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...