Svetliu90 Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 Колеги как да тълкувам тези данни според вас? Ето и данните На 1вата снимка се вижда че налягането на турбината е 958мбар и exhaust gas recirculation e 270mg/str. След като колата постои малко време на празен ход започва да се чува свирене откъм турбината.Когато започва да се чува свиренето налягането на турбото става 999мбар а exhaust gas recirculation става 470 , а компютъра иска 270мг/strong и клапата е ма 99% а преди това е 62% Как може да се тълкува това? Имам претрисане на празен ход. Когато се вдигне стокностите от снимките , претрисането се увеличава... ако чукна леко газта , стойностите стават норнални и по-лекл претриса Тампоните на двигателя ги смених с нови оригинални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 В друга тема вече ти обясних за ЕГР-а на място. Става въпрос за абсолютно същото нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 26 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 (Редактирано) А тов 265 искано и 470 актуално , така ли трябва да е? Аз си мислих че трябва 2те стойности да са еднакви долу-горе. Извинявам се , че се повтарям , но се пробвам да хвана някаква аномалия .. А на 23ти канал има ли нещо нередно? Редактирано 26 Януари 2019 от Svetliu90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 5 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 (Редактирано) Колеги , някакво мнение относно маф сензора? Възможно ли е , да се появи в следствие на на 1вата грешка? (Пренадуването) Наскоро наварях една тръба , която идва от изпускателния колектор и влиза в егр охладителя , защото духаше от нея. Няма никакви индикации по таблото , но колата е много мудна в ниските . Натискам педала до долу и чак след 2000 оборота се изтрелва Редактирано 5 Март 2019 от Svetliu90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 30 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2019 Развитието на темата : Софтуерно и физическо затапване на ЕГР- а и няма помен от пушеци и пренадуване на турбината. Не съм очаквал , че ще има чак такъв голям ефект .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 Всеки сам си решава, но лично аз не съм привърженик на затапването на ЕГР-клапана. И далеч нямам предвид само екологията. Със затапен ЕГР-клапан колата не загрява до работна температура достатъчно бързо и не работи оптимално при ниски обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 дай подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 ОК, но преди това ще ми е интересно да науча твоето мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 Не се измъквай! Почвай принцип на работа, механично изпълнение, управление, резултат. Дай температури, кубици, КПД, разход мощност, криви -диаграми преди и след Нали си учен, давай като за дисертация, защити си мнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 (Редактирано) Това е най-лесното, защото всеки може да го прочете в нета, дори и да няма понятие за това нито от теория, нито от практика. Иска ми се да видя дали при многото ти претенции можеш да мислиш логически и самостоятелно, както и да осмисляш видяното в практиката - нали всеки ден по няколко часа въртиш геврека... Редактирано 2 Май 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 Гайда, кажи си, че не знаеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 (Редактирано) Казвам, че не само знам, но и съм сигурен в правотата си. А и някога да съм казвал или писал нещо, което не отговаря на истината? Редактирано 3 Май 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 Както винаги общи приказки. Тия иширети ги предлагай на лелите от пазара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 22 hours ago, nickgaidarov said: Всеки сам си решава, но лично аз не съм привърженик на затапването на ЕГР-клапана. И далеч нямам предвид само екологията. Със затапен ЕГР-клапан колата не загрява до работна температура достатъчно бързо и не работи оптимално при ниски обороти. Хайде и аз да се самоцитирам като НИКО... Това цитираното горе е поста ми, след който ти започна да се правиш на интересен. Та на въпроса - къде виждаш общи приказки в цитирания пост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 По общи приказки на дали можеш да измислиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 А защо не работи оптимално при ниски обороти и в какво се изразява това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 Да разбирам ли, че поне за по-бавното загряване на колата до работна температура нещата са ясни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 За мен лично са ясни, но там дискусията е твърде дълга. Това е приравнителен въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 (Редактирано) ОК, това е добре. Виждате ли, че като помислите малко, и почвате да се съгласявате с мен? Значи остана да обясним незадоволителната работа на мотора в ниските обороти при затапен ЕГР-клапан. Хайде помислете малко и за това, и ако до Гергьовден усилията ви не се увенчаят с успех, ще го обясня аз. Ще ви дам и жокер в този случай - обърнете внимание, че става въпрос за дизелов мотор. Редактирано 3 Май 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 Кк братле. Никъде не пише че съм съгласен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 (Редактирано) преди 32 минути, nickgaidarov написа: Да разбирам ли, че поне за по-бавното загряване на колата до работна температура нещата са ясни? По-големи глупости трудно ще напише човек.щом загрява по бавно значи има по-голямо кпд. Ама ти си ляляй де. Редактирано 3 Май 2019 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 15 minutes ago, Buddah said: За мен лично са ясни ОК, това означава друго, но както и да е. В тази ситуация след Гергьовден ще ви обясня и двете неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 Гайдаров, кажи що камион с изолиран егр, харчи на празен ход 1-2л. А същия преди да му е изолиран дава 3-4л. пак на празен ход. Егр- е работвщ проблема му беше, че от охладителя протече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 Според мен даваш невярна информация, както обикновено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Май 2019 Доклад Share Публикувано 3 Май 2019 Абе смотляк, що пак се праиш на утепан? Казвам то личен случай! И искам обяснение защо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване