Jump to content

Странно тракане а4 2.0 тфси


zzle

Recommended Posts

Здравейте, колата е А4 б7 2.0 тфси 2006, при студен двигател няма проблем, но като загрее се чува странно тракане отляво (поне аз от там го чувам) което изчезва след 1500 оборота, бях при майстор но и той не можа да определи от къде е, само каза че не е верига. Моля за мнения

Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Без стетоскоп е почти невъжможно да се разбере точно от къде идва определен звук при работещ двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да видя видеото ,но най-вероятно си за верига и обтегач.Веригата се сменя задължително след около 150-160к км.Повечето "майстори" искат да чуят типичен звук на разхлабена верига ,но реално е тропане след като маслото загрее и няма плътност особено с 5w30.

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видеото не се вижда защото няма такова и не се знае какво точно трака даже и да имаше - възможностите са много.

 

Ако трака веригата се сменя само обтегачa. Веригата се сменя само ако е работила много дълго време със строшен обтегач и се е разтегнала. Изобщо не се сменя задължжително на 150-160 хил. км. - само ако е разтегната. Да ли е разтегната или не се разбира по специална процедура, след като се отвори и се постави в точно определена позиция.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригата не се разтяга само от строшен обтегач,а и от лонг лайф интервалите ! Също така дали колата е ползвана в градски условия с повече стартове.Даже има случай да се сменят на по малко км.

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, но строшен или блокирал обтегач я разтяга доста по-бързо. Иначе би трябвало да изкара поне 300 хил. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес извадих клапана за масло който е отзад на вала, счупена му е буксата но мисля че работи( ще го сменя така или иначе), също така проверих и водача на помпата за високо налягане( изглежда добре), направо съм в шах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята и тя си трака, не знам дали повече или по-малко. Това тракане ми направи впечатление още преди 7 години когато колата ми беше на около 50 хил. км. Още тогава си казах: майната ѝ, да си трака! Сега е на почти 190 хил. и не е по-силно или по-слабо. През всичките тези години не съм срещал някакви негативни ефекти. Чува се и когато е студена. но е малко по-слабо. Слагам две клипчета за сравнение. Микрофона на телефона реже ниските честоти и тракането на клипчетата се чува по-силно отколко реално е.

 

Първото е на студен двигател (токущо запалена при температура в гаража около 12 градуса):

 

 

 

Второто е вече на загрял двигател след около час каране:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, само да сме на ясно че не те съветвам да го оправиш или да го оставиш - просто споделям какво е положението при мен. И при мен може да има негативен ефект който още не се е появил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за верига с обтегач. Правил съм я тази процедура сам, защото великите майстори ми казваха, че тази верига не се сменяла :hilezh:. И един съвет. Не се мъчи да развиваш болта на всмукателния вал, защото ще превърти. Махай направо валовете, ще ти е по-лесно. Ако случайно решиш да се пробваш с този болт, пиши.....имам скоби за фиксиране на валовете.... За повече информация пиши в гоогле "говноболт" и ще ти излезе доста информация :hilezh:

 И още един съвет....сменяй и верига и обтегач.....По спомен частите излязоха някъде около 300лв.....с гарнитури  и всичко останало. 

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен главната причина че не съм направил тази процедура толкова години вече е че видях колко е рискована ако не попаднеш на добър майстор, затова реших да я направя сам, но все не ми остава време. Ако превърти този болт е голяма беля! На всяка цена трябва да се направи със скобата. Ако се развива болта след това трябва да се сложи нов и още няколко много важни тънкости.

 

Слуайно да имаш клипче как става с махане на валовете?

 

34 minutes ago, pampo said:

Колега, смени си веригата и обтегача ако не знаеш кога са сменяни. После си карай така...

 

Знам кога са сменяни - никога. Първи собственик съм.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително нов болт, но развиването му е голям филм.....Стяга се със 125 Nm.......почти винаги превърта. За това е по-добре да се махнат валовете. 

 И друго...тези мотори по принцип си работят малко по-твърдо.....все едно трака нещо....ама то нищо не трака :) Така наречения тих дизел. Всичко идва от високото налягане в горивната система. И още нещо..... :) ако случайно решиш да правиш този ремонт....това са ти частите по ОЕМ номера 

06D103121B

06F109217A

06D109229B

06D145117

N10196303

06D 109 281 D

06E127248

06F 103 483 D

Elring 461.680

06B103113C

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега! :zustimm:

 

Да, шумни са си. Даже бях намерил една тема в Аудизин където един пич прави тази процедура с клипчета в Тубата преди и след ремонта и после го питат: ама сигурен ли си че това е след ремонта? :hilezh:

 

Ето линка и клипчетата: цък!

 

Това е неговото клипче преди ремонта:

 

Това е след ремонта:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, DimitarBT написа:

Задължително нов болт, но развиването му е голям филм.....Стяга се със 125 Nm.......почти винаги превърта. За това е по-добре да се махнат валовете. 

Превърта на стягане или развиване ?

Ако си взема скоба и нов болт (намерих оригинален по vag номер) пак ли има опасност да превърти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На развиване колега. Не превърта резбата, а профила на самия ключ в главата на болта, понеже са го стягали душманската :hilezh:

е тва е "говноболта" Скоба не взимай....като искаш скоба аз ще ти изпратя.....ама пак ти казвам.....по-добрия вариант е да махнеш валовете. И има и друго...този ремонт е предвиден да се прави на свален двигател, защото ако колата е quattro, всичко това се пада в задния край на коша. Малко като гинеколожка работа е....като да сменяш накладки през ауспуха :wall:

111.jpg

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...