CVT Публикувано 28 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2019 А като се махнат валовете, този болт няма нужда да се развива ли, или само достъпа до него е по-лесен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 28 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2019 (Редактирано) Няма нужда да се развива този болт....Като са развити черупките на валовете вече може спокойно да се свали веригата.....Обтегача е лесен. Кофтито на махането на валовете е, че трябва да се бележи положението им, защото иначе ще стане ярмомелка. Ето теми на братушките.....аз от там съм черпил информация https://www.drive2.ru/l/1339792/ https://www.drive2.ru/l/4348285/ https://www.drive2.ru/l/483056690841780306/ Редактирано 28 Януари 2019 от DimitarBT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 28 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2019 Аз мисля да рискувам с болта, ще си взема оригинален накрайник Т40080 му е номера и ще видим какво ще стане. Това с валовете малко сложно ми се струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
howkinss Публикувано 3 Април 2019 Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 (Редактирано) Откъде си купи накрайника Т40080 Редактирано 8 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 3 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2019 От ибей, но може да го намериш и по специализираните магазини за инструменти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 (Редактирано) На 4/3/2019 at 11:35, howkinss написа: Откъде си купи накрайника Т40080 Колега, като направиш ремонта би ли споделил как мина всичко? Аз се каня да го правя вече над 7 години, но този болт все ме притеснява. Колегата @zzle и той изчаква. Редактирано 8 Април 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 1+ да вадят валовете. И аз мислех така да развия въпросния болт , но той се скъса и се вкарах във филм , трябваше да се извадят валовете и да се вади скъсания болт. Много по - добър вариант , но го научих по трудния начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 5 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 Започна се, мисля да рискувам с болта, поръчах частите и другата седмица ще пусна снимки на резултата, какъвто и да е той. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 On 1/28/2019 at 2:39 PM, zzle said: Това с валовете малко сложно ми се струва. Определено е по-сложно, но ако превърти болта няма да имаш избор. Ако скъсаш болта (дано ти се размине) не прави опит сам да го развиваш, а го дай на стругар..... Дори да го развиеш, пак задължително го смени с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 6 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 100% нов оригинален, дано се развие. А знаете ли на колко се стяга, гледах в elsawin там пише 20nm и 45°, на мен ми се вижда малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 Болта се стяга на 125Nm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 (Редактирано) Демек колкото болтовете на джантите, че и малко повече. Това ми се вижда малко много, но 20 Nm пък ми се вижда прекалено малко. Би ли споделил от къде идва тази информация? Редактирано 7 Май 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 (Редактирано) Не мога да намеря достоверна информация. Може и да бъркам, но по спомен съм чел, че този болт се стяга на 125Nm. Преди 1-2 години и аз правих същата операция, само че при мен превъртя болта. На различни места из чуждите форуми има различна информация. Някъде го дават 20nm, някъде 50, на трето място 125. Всъщност за това превърта този болт, защото се стяга с много мимент, и профила на болта не издържа при развиване. На повечето места го дават 20nm или 15 ftlbs Редактирано 7 Май 2019 от DimitarBT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Май 2019 Доклад Share Публикувано 7 Май 2019 20nm е нищо. Обикновено това е първи етап + дозатягане. Там където дават 50Нм искат и 180 градуса дозатягане. На друго място се дават просто 100нм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 Това 100 нм е стягане на късане . Не бих стегнал болт там с толкова. На 90 нм се късат болтовете на главата на А4. Не ме питайте откъде знам. Сега съм ги стегнал на 70 и държат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Май 2019 Доклад Share Публикувано 8 Май 2019 (Редактирано) Aко е затягане до 20 Nm и след това още осмина оборот вече звучи по-реалистично. Ето още едно доста подробно DIY, където го дават 15 flbs (което е 20 Nm) + осмина оборот. Това съвпада с това което колегата @zzle e видял в Елса. Не знам точно за кой модел е това DIY (прилича на Голф), но е доста подробно: цък! Редактирано 8 Май 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 11 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2019 Здравейте, аз се справих с болта, моите впечатления са че ако се прави за пръв път не е толкова стегнат, стана учудващо лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 С новата верига и обтегач как е? Има ли още тракане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 13 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Не съм я сглобил още, днес пристигна веригата, ще пиша когато я запаля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 19 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2019 Ремонта мина успешно, шума изчезна, колата пее. Старата верига и обтегач изглеждат като нови, но въпреки това са били за смяна. Болта се стяга на 20нм. и 45°, което прави точно 100нм., не се занимавайте с градусите ами направо стягайте на 100нм. (проверено). Ако мога да помогна на някой, пишете в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 А разбра ли каква е била причината за тракането? Веригата ли е била разтегната, обтегача ли нещо не е обтягал? Освен тракането видя ли някаква друга разлика между новите части и старите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Да кажа за затягането на болта - не си правете експерименти, в случая спазвайте стриктно препоръките на ВАГ. Болтът струва под 10лв, заменя се и се затяга много.....като болт на маховик. Ако болтът изпусне (макар и малко) цялото усилие на веригата отива на един щифт, на който скъсването е еквивалентно на късане на веригата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 20 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Преди 8 часа, CVT написа: А разбра ли каква е била причината за тракането? Веригата ли е била разтегната, обтегача ли нещо не е обтягал? Освен тракането видя ли някаква друга разлика между новите части и старите? Причината най вероятно е обтегача, обяснявам си го с износване на буталцето, ако е износено при загряло масло изпуска налягане и от там идва тракането, а веригата ми изглежда добре. Друг проблем не открих, резултата е на лице, 95% обтегач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Май 2019 Доклад Share Публикувано 20 Май 2019 Доста логично обяснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chicho_ gosho Публикувано 23 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2019 Колеги при варианта с вадене на валовете налага ли се избиване на ангренажното зъбно колело отпред? Да знам дали да търя скоба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване