chRis.nnv Публикувано 29 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2019 Здравейте, реших да си купя Ауди А4 б8 комби, но се колебая какво точно да бъде, искаше ми се да бъде бензин, но доста лоши неща изчетох за проблемни мотори който харчат масло съпътстващи го скъпи ремонти заради което. Все още имам желание за бензин но има ли начин при огледа да се хване има ли такъв проблем? Другия вариант на който съм се спрял е 2.0 tdi, принципно съм доста скептичен относно дизела, но за този двигател не попадам на такива големи ремонти и някак ми се вижда по добрия вариант, прав ли съм? Другата дилема е трансмисията, кара ми се автомат, но отново доста противоречиви коментари относно автомата при 1.8 2.0 tfsi и 2.0 двигателите, до колкото разбирам е mutitronic /cvt/ безстепенна кутия, което ми харесва като идея, но не и проблемите които създава, та и тук има ли начин да се хване ако автомата си заминава, понеже разбирам от четенето до сега че едва ли не всички мултитроници придърпват, претрисат изобщо най вероятно на оглед ще си кажа че заминава и ще е загуба на време? Кое като конфигурация бихте ми препоръчали, бензин 1.8 2.0/дизел 2.0, със ръчна или автоматична трансмисия като най безпроблемна? Също ще съм много благодарен ако споделите и някой от по честите съпътстващи разходи за дадените модели. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 За да се отговори на толкова въпроси, трябва да се уточни до 2012г. или след нея търсим автомобил. Или напиши какъв е бюджета и ще се изяснят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chRis.nnv Публикувано 30 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 Да, така е пропуснал съм да доуточня. Моделите до 2012 гледам и цената която съм готов да отделя за автомобила е до 15 000лв. Това е без първоначалното обслужване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 Традиционно за ВАГ от последните 25 години 4 цилиндров дизел с ръчна кутия е най-безпроблемната комбинация...... и най-масовата за групата - основна за ФВ, Шкода, Сеат. При Б8 2.0 КР е доста по-безшумен, с намален дизелов характер, като механика е доста опростен и съответно здрав. При бензините 1.8 и 2.0 са на практика еднакви, с две основни разлики: - хода на буталото; - опростена глава при 1.8 - с опростено променливо газоразпределение. Шасито на Б8 е със сравнително лека предница и при предно предаване с ръчна кутия лесно ще върти гуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chRis.nnv Публикувано 30 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 Благодаря за мнението robobug. Ами да попитам за 2.0 ТДИ 170 к.с. двигателя някакви впечатления или мнения имате ли? И изобщо има ли такъв двигател или това си е 2.0 тди 140 к.с. с чип? До колкото разбирам май съм се насочил правилно към механичните скорости, макар че автомата си е голямо удобство малко ми е съмнително до колкото е оправдано да влизам в излишни драми с Мултитроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2019 Аз лично дизел още не съм притежавал , така че само на база странични наблюдения: Да го кажем така - с бюджет от 15к по-сигурно е с ръчни скорости....не, че и там няма подводни камъни, но при сравнително евтин дизел с мултитроник е по-вероятно да дефектира кутията. Като сравнение за консумативи - мултитроника иска на 50-60к км смяна на масло, което казват, че струва около 400лв (не съм проверявал). Има маховик, който е с подобна цена на маховика на ръчната кутия. За ръчната кутия съм чувал едно оплакване от лагери на диференциала. За дюзите - по етка ми излизат еднакви при 140 и 170кс, но съм чувал и различни мнения. Говори се за някакъв мноооого малък процент дефектирали комън рейл помпи (ключова думи за търсене: стружки) , като има и превантивен ремонт със смяна с подходяща помпа. Като цяло моторът подлежи на ремонт, т.е. няма някакви конструктивни грешки, които да те накарат да повториш ремонта.... Предимствата на бензиновите мотори - по тихи са. 2.0 върви много повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 На 1/30/2019 at 15:33, chRis.nnv написа: Благодаря за мнението robobug. Ами да попитам за 2.0 ТДИ 170 к.с. двигателя някакви впечатления или мнения имате ли? И изобщо има ли такъв двигател или това си е 2.0 тди 140 к.с. с чип? До колкото разбирам май съм се насочил правилно към механичните скорости, макар че автомата си е голямо удобство малко ми е съмнително до колкото е оправдано да влизам в излишни драми с Мултитроника. Мисля, че мултитрониците на Б8 са значително подобрени, спрямо предишните. Имал съм и от опит го казвам. Бившето ми вече Б8 е на 171000 км.и все още няма никакви драми с кутията. Моторът е 2.0 тди и нищо не се е обадило още. Колата вече е на 10 години и само дребни ремонтчета е виждала. Мога смело да препоръчам тази комбинация от мотор и кутия. А да не говорим, че Мултито е най-мазната и приятна за ползване кутия. Дори и да се бъгне в един момент, ремонтът е по-евтин от на S-троника и е маалко по-скъп от смяната на демпферен съединител при ръчна кутия. Не целя да споря с никой, само давам още една гледна точка като доволен ползвател. Успех в избора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване