L1feGuard Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Въпросът е аз и в дввте групи ли трябва да влизам или само в 060,извинявам се предварително Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 е пробвай, пък квото стане, все едната е правилната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 23 Март 2019 Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 На 3/21/2019 at 19:31, L1feGuard написа: Въпросът е аз и в дввте групи ли трябва да влизам или само в 060,извинявам се предварително Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk Да беше изгледал видеото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 23 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2019 (Редактирано) Ще допълня темата с още малко данни. С VAGCOM направих Log запис на Група 011, 001 и 002 при стартиране и работа на бензин. Записът е дълъг, затова давам скрийншот от последните стойности на напълно загрят и стабилизиран двигател. Записът показва, че няма причина за съмнения в работата на температурните датчици, дебитомера, ламбда сондата. Времето за впръскване ми се види голямо, та възниква съмнение за налягането на бензина в рейката. Колата още от Италия е била карана основно на газ, бензиновият филтър е сменян от бившия собственик. На газ и бензин върви отлично, особено след смяната на мембраната на актуатора на всмукателния колектор. Проблемът е в стартирането. Редактирано 23 Октомври 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 6 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2019 (Редактирано) Бях се приготвил да правя измервания на налягането на горивото с манометър, но ми дойде друга идея - да проверя дали тече бензин през обратния бензинопровод. Ако налягането е ниско, регулаторът няма да пуска гориво по този бензинопровод и той ще е сух. Ако гориво тече, това означава, че или налягането е нормално, или регулаторът не е изправен. Картинката е след проверката. Трудността на проверката е единствено свързана с отстраняването на фабричната скоба от горния маркуч. Оказа се, че бензин има предостатъчно. Факт е, че колата показва много добра ускоряемост (от 0 до 100 км/ч около 11 сек.) и би трябвало с налягането всичко да е ОК. Всичките свещи са почти еднакви, като тази на картинката и вече са сменени с нови. Според мене, сместа е леко бедна. Ненормалното в картинката е опушването, което се наблюдава върху тялото на свещта. Възможно е това опушване да е следствие от лошото стартиране, придружено с пукане в ауспуха. Колата напоследък е карана само в града и не е могла да се изчисти. Тази картинка показва, че ламбда сензорът при натоварване променя напрежението в нормалните граници. Но при празен ход сместа е бедна. В таблицата от предния пост се вижда, че ламбда сензорът подава максимален коригиращ сигнал 25% за обогатяване на сместа при празен ход. Почвам да си мисля, че е възможно да има оакани настройки в "мозъците". Но преди това ще има проверка на изтичане на газ, "пикаещи" или неуплътняващи дюзи и т.н. Редактирано 6 Ноември 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 11 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2019 (Редактирано) Какво показа диагностиката до тук: - няма явно дефектни елементи на системата за впръскване, - сензорите дават реалистични показания без необясними скокове, - горивната смес е най-бедна при празен ход, докато при натоварване е почти нормална. Най-вероятната причина е засмукване на неконтролиран въздух, при това близо до дюзите. При високите обороти този въздух почти няма влияние. Най-ефективният начин за търсене на нарушения на вакуума е с вкарване на пушек в системата. След две "изпушени цигари от колата", дефектът лъсна с цялата си прелест. Снимките са калпави, но и така се вижда състоянието на гумените маншони на всмукателния колектор. Те просто издишаха отвсякъде. На първата снимка се виждат стърчащи парчета от маншона, на втората жестокото напукване на гумата. Вероятно много от старите автомобили имат този проблем, но фактът, че почти нищо не срещам из форуми и нетя, говори, че до маншоните се стига след смяната на дебитомер, датчик на Хол, дросел, бобина и т.н. Предстои смяна. Само на маншоните. Вече съм ги поръчал. Сега се чудя как да ги сменя, без да разглобявам половината кола. Редактирано 12 Ноември 2019 от VBI Изтриване на снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 14 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2019 (Редактирано) А дали все пак не е дебитомерът? Странното е, че колата все още пали и върви като луда. Редактирано 14 Ноември 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 28 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2019 (Редактирано) Резултатите след смяната на маншоните: Излиза, че неконтролираният засмукван въздух преди е достигал около 1/4 от общото количество при работа на празен ход. Дроселната клапа сега е малко по-отворена, 2.7% срещу 2.4% преди, а дебитът на засмуквания въздух е около 3 g/s срещу 2.56 преди. Сега ламбда сондата работи нормално и на празен ход (зелените колонки). Времето за впръскване остава същото 3.69 ms, т.е. количеството на впръскваното гориво не се е променило. Не съм разглобявал половината кола и не съм свалял нищо. Колата пали от раз и върви отлично. Редактирано 28 Ноември 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanhoebg Публикувано 1 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2020 Моята (B5 1995) от 2 дни не иска да пали. Забелязах последните дни, че нещо се мъчи и палеше от 2 и 3 опит. Връщайки се от път ми свърши газта, покарах последните 7-8 км на бензин и се прибрах. 3 часа по-късно исках да я запаля и не стана след много опити. Върти и се опитва да захапе, но не става. На 2 пъти уж запали и след 2 секунди угасна сама. Съмнява ме бензиновата помпа. Не мисля че горивото не й стига, тъй като преди 2 седмици съм заредил 25 литра бензин, от които само за палене съм изразходвал, както и последните няколко километри след като свърши газта. Като цяло не ми харесваше напоследък начина, по който палеше. Все едно нещо се мъчи. Освен това ми прави впечатление че когато е студена пали по-лесно, отколкото когато е топла. Не знам на какво се дължи това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2020 (Редактирано) Сменяй цялата командна и изпълнителна електроника и няма да имаш такива проблем/и. Редактирано 1 Януари 2020 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L1feGuard Публикувано 12 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2020 При мен проблема се задълбочи,освен че пали от 2-3 път започна и като запали работи 20 секунди и гасне и така 1-2 пати,после спира да гасне.Забелязах че и вибрациите са повече от нормалното.Наскоро смених свещи и температурен датчик но нямаше ефект сега почнах да си мисля за дебитомер и кабели.Та нещо да ме насочите от къде да започна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 12 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2020 Моята е бензин 2.6 Не знам от акумулатора ли(на година е), но при студено време понякога пали от втория път, понякога от първия, понякога от първия само ако подам газ. Идея нямам на какво се дължи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване