Jump to content

Трудно палене зимата


kostovsky

Recommended Posts

Въпросът е аз и в дввте групи ли трябва да влизам или само в 060,извинявам се предварително :)

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3/21/2019 at 19:31, L1feGuard написа:

Въпросът е аз и в дввте групи ли трябва да влизам или само в 060,извинявам се предварително :)

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Да беше изгледал видеото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Ще допълня темата с още малко данни. С VAGCOM направих Log запис на Група 011, 001 и 002 при стартиране и работа на бензин. Записът е дълъг, затова давам скрийншот от последните стойности на напълно загрят и стабилизиран двигател. Записът показва, че няма причина за съмнения в работата на температурните датчици, дебитомера, ламбда сондата. Времето за впръскване ми се види голямо, та възниква съмнение за налягането на бензина в рейката. Колата още от Италия е била карана основно на газ, бензиновият филтър е сменян от бившия собственик. На газ и бензин върви отлично, особено след смяната на мембраната на актуатора на всмукателния колектор. Проблемът е в стартирането.

 

Audi_02.thumb.jpg.939a4414f5a268062dc295d182af54f7.jpg

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Бях се приготвил да правя измервания на налягането на горивото с манометър, но ми дойде друга идея - да проверя дали тече бензин през обратния бензинопровод. Ако налягането е ниско, регулаторът няма да пуска гориво по този бензинопровод и той ще е сух. Ако гориво тече, това означава, че или налягането е нормално, или регулаторът не е изправен.

 

Image333a.thumb.jpg.1c4a8be9f7816c62c0f3854667a38bba.jpg

 

Картинката е след проверката. Трудността на проверката е единствено свързана с отстраняването на фабричната скоба от горния маркуч. Оказа се, че бензин има предостатъчно. Факт е, че колата показва много добра ускоряемост (от 0 до 100 км/ч около 11 сек.) и би трябвало с налягането всичко да е ОК.

 

IMG_1645_cra.thumb.jpg.9ce65249011f6d5f127b9a2f5331fedb.jpg

 

Всичките свещи са почти еднакви, като тази на картинката и вече са сменени с нови. Според мене, сместа е леко бедна. Ненормалното в картинката е опушването, което се наблюдава върху тялото на свещта. Възможно е това опушване да е следствие от лошото стартиране, придружено с пукане в ауспуха. Колата напоследък е карана само в града и не е могла да се изчисти.

 

Tab03.thumb.jpg.348beca5235ca52c21ae5392573634bc.jpg

 

Тази картинка показва, че ламбда сензорът при натоварване променя напрежението в нормалните граници. Но при празен ход сместа е бедна. В таблицата от предния пост се вижда, че ламбда сензорът подава максимален коригиращ сигнал 25% за обогатяване на сместа при празен ход.

Почвам да си мисля, че е възможно да има оакани настройки в "мозъците".

Но преди това ще има проверка на изтичане на газ, "пикаещи" или неуплътняващи дюзи и т.н.

 

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво показа диагностиката до тук:

- няма явно дефектни елементи на системата за впръскване,

- сензорите дават реалистични показания без необясними скокове,

- горивната смес е най-бедна при празен ход, докато при натоварване е почти нормална.

Най-вероятната причина е засмукване на неконтролиран въздух, при това близо до дюзите. При високите обороти този въздух почти няма влияние.

Най-ефективният начин за търсене на нарушения на вакуума е с вкарване на пушек в системата. След две "изпушени цигари от колата", дефектът лъсна с цялата си прелест.  Снимките са калпави, но и така се вижда състоянието на гумените маншони на всмукателния колектор. Те просто издишаха отвсякъде.

 

Image335b.jpg.fbe5905299742d2bc1f92933da974168.jpg

 

Image337a_cr.jpg.8ec0cfa218b0ff6d5491f13ad535debc.jpg

 

На първата снимка се виждат стърчащи парчета от маншона, на втората жестокото напукване на гумата. Вероятно много от старите автомобили имат този проблем, но фактът, че почти нищо не срещам из форуми и нетя, говори, че до маншоните се стига след смяната на дебитомер, датчик на Хол, дросел, бобина и т.н.

Предстои смяна. Само на маншоните. Вече съм ги поръчал. Сега се чудя как да ги сменя, без да разглобявам половината кола.

 

 

Image337a_cr.jpg

Редактирано от VBI
Изтриване на снимка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_1652_cra.thumb.jpg.eb88efb127c932ff7c6e44808252a78d.jpg

 

А дали все пак не е дебитомерът? :wall:

Странното е, че колата все още пали и върви като луда.

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Резултатите след смяната на маншоните:

 

Audi_0310302.thumb.jpg.0054a07a16ce022f87b26f0f6466b89f.jpg

 

Излиза, че неконтролираният засмукван въздух преди е достигал около 1/4 от общото количество при работа на празен ход. Дроселната клапа сега е малко по-отворена, 2.7% срещу 2.4% преди, а дебитът на засмуквания въздух е около 3 g/s  срещу 2.56 преди. Сега ламбда сондата работи нормално и на празен ход (зелените колонки). Времето за впръскване остава същото 3.69 ms, т.е. количеството на впръскваното гориво не се е променило.

Не съм разглобявал половината кола и не съм свалял нищо. Колата пали от раз и върви отлично.  

Редактирано от aldygreen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Моята (B5 1995) от 2 дни не иска да пали. Забелязах последните дни, че нещо се мъчи и палеше от 2 и 3 опит. Връщайки се от път ми свърши газта, покарах последните 7-8 км на бензин и се прибрах. 3 часа по-късно исках да я запаля и не стана след много опити. Върти и се опитва да захапе, но не става. На 2 пъти уж запали и след 2 секунди угасна сама. Съмнява ме бензиновата помпа. Не мисля че горивото не й стига, тъй като преди 2 седмици съм заредил 25 литра бензин, от които само за палене съм изразходвал, както и последните няколко километри след като свърши газта. Като цяло не ми харесваше напоследък начина, по който палеше. Все едно нещо се мъчи. 

Освен това ми прави впечатление че когато е студена пали по-лесно, отколкото когато е топла. Не знам на какво се дължи това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй цялата командна и изпълнителна електроника и няма да имаш такива проблем/и.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При мен проблема се задълбочи,освен че пали от 2-3 път започна и като запали работи 20 секунди и гасне и така 1-2 пати,после спира да гасне.Забелязах че и вибрациите са повече от нормалното.Наскоро смених свещи и температурен датчик но нямаше ефект сега почнах да си мисля за дебитомер и кабели.Та нещо да ме насочите от къде да започна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е бензин 2.6

Не знам от акумулатора ли(на година е), но при студено време понякога пали от втория път, понякога от първия, понякога от първия само ако подам газ. Идея нямам на какво се дължи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...