alexander alexandrov Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 И аз трябва да я карам за проверка на дюзи и помпа, понеже и на мен ми мига подгрева, но не губи мощност. А преди няколко дни забелязах, докато чаках приятелката ми в магазина колата работеше, като тръгнах и я настъпих малко изпуши светъл дим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 (Редактирано) имаш ли някакви записани грешки? Ако имаш сивкав дим, може би някоя дюза пикае леко. Имаш ли дпф? При мен нямаше и няма никакъв пушек и дюзите са правени по програма на Бош преди 100к, а колата е на реални 289к. Редактирано 17 Октомври 2021 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 Грешки има само за ниско налягане на горивото, имам дпф не е спиран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 то за дюза трудно ще има грешка дирекнто за нея, но ниско налягане може да е от пикаеща/незатваряща дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 Ами сега като погледнах корекциите на: 72 канал: -6.0ms 3.0ms -8.0ms 73 канал: 15ms 11ms -4ms 74 канал: 15ms 11ms -4ms 75 канал: 11ms 21ms 2ms 76 канал: 31ms 17ms 3ms 77 канал: - 16ms 4ms -11ms Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 17 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2021 Абе, до +/- 2 минути корекция на дюза не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 На 6ти цилиндър не изглежда добре работата. В елса пише че при над -10мс на високото налягане, дюзата трябва да бъде сменена. на 1ви цилиндър и тя на там е тръгнала най-добре свали клапана на помпата и провери за стружки. Ниското налягане в рейла при фейс често е от застъргала помпа. Ако е чисто... друг евентуален виновник за налягането в рейла е клапана на дясната рейка. От пикаеща дюза не мисля че ще дава грешка. Тя трябва направо да тече като чешма. Отхлабвал съм тръбички да обезвъздушавам дюзите, и не ми е забивало грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 В Понеделник ще я карам да смъкват дюзите и помпата да ги проверим. Ще пиша като оправя проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2021 @psycho87: ако са на + тогава на трите позиции до какви стойности се считат за добре поне през vcds? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2021 Стойностите са добре, но това не е гаранция. Освен това плюсовите не са толкова опасни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 8 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2021 (Редактирано) Днес ми звъннаха от сервиза, утре ще ходя да я взема. Дюзите и помпата ата са имали ръжда, явно са сменили дюзите и от там и в помпата ръжда. Всичко е изчистено и е сменен клапана на помпата за сега всичко е в норми на стенда. Редактирано 8 Ноември 2021 от alexander alexandrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
psycho87 Публикувано 2 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2022 @OvivO виждал съм корекции от +70-80мс и колата си върви без проблеми. Това на един Туарег 2011та 3.0capa. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maverickpl Публикувано 11 Август 2022 Доклад Share Публикувано 11 Август 2022 Здравейте, виждам, че темата е по-отдавна, но понеже в раздел А8 D3 явно няма колеги, които имат опит с FCA клапана на ГНП, затова търся мнение тук. Двигателя е 3.0 ASB. Ще сменям профилактично въпросния клапан. Моят е Bosch с номер 0928400572, но такъв няма никъде и се опитват да ми пробутат 0928400676, като заменим. Може ли колегите, които са го сменили и са с ASB да кажат какъв сложиха и има ли някаква промяна в поведението на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Август 2022 Доклад Share Публикувано 11 Август 2022 действително това вече е новият номер --> 0 928 400 676 Смени го, с отстъпка е под 200лв, изчезват някои шумове и чудене при превключване. Реално този fca клапан е точно "преди" помпата, през него минава горивото, което идва от горивния филтър и той отваря и към обратната нафта. Ако е поизморен, може да връща повечко към обратната в неподходящ момент Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veslav Публикувано 11 Август 2022 Доклад Share Публикувано 11 Август 2022 Момчета, задължително ли е да е на бош клапана или може и някаква друга алтернатива, някой слагал ли е друг клапан освен бош, мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maverickpl Публикувано 12 Август 2022 Доклад Share Публикувано 12 Август 2022 @veslav По отношение на компоненти, от които зависи дали автомобила се движи и как, аз залагам на ОЕМ части или на такива от доказани във времето производители. Ще пиша дали усещам някаква промяна след като сменя въпр. клапан другата седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veslav Публикувано 12 Август 2022 Доклад Share Публикувано 12 Август 2022 @maverickpl мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihailks Публикувано 23 Август 2022 Доклад Share Публикувано 23 Август 2022 не можах да издържа и аз реших да сменя този клапан. Има ли някакво процедура при смяната, например да се точи първо горивото отнякъде или нещо подобно? Или само здрави нерви и гъвкави пръсти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Август 2022 Доклад Share Публикувано 23 Август 2022 направо си трябва гинеколог при мен, пребориха го в сервиза, двама човека 2 часа някъде. При ASB май е по-добре, а при фейс е супер лесно. Сваляш клапана, на новия може да намажеш уплътненията и го завиваш с двата болта. Не си спомням да искаше обезвъздушаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maverickpl Публикувано 23 Август 2022 Доклад Share Публикувано 23 Август 2022 Болтовете при ASB са 3, като най-долния е много много кофти. Внимавай да не ги изтървеш при отвиването. Няма обезвъздушаване при мен. моят клапан - оригиналния номер Бош made in Germany с кутийка и холограма идва с малко закъснение от Англия на няма да казвам каква по-ниска цена. Определено ще махна и долния ляв колектор и ще спестя 30мин. за смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 24 Август 2022 Доклад Share Публикувано 24 Август 2022 Да го сменя ли и аз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2022 Ако мотора работи тихо, не го пипай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 1 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2022 Те на ФВ всичките мотори тракат като шевни машини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
criss77 Публикувано 19 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2023 Здравейте гледам че темата е стара,но и аз съм сменил този въпросен клапан,излизаше ми грешка ниско налягена на горивото и грешка на таблото светещата ролка,и колата губеше мощност,това беше преди 4 години и сега започна този шум,вибрации по скоро стържене,възможно ли е пак този клапан да е проблема защото помпа дюзи са проверени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване