Jump to content

А6 3.0 tdi шум от двигателя ГНП ???


tchoumpov

Recommended Posts

И аз трябва да я карам за проверка на дюзи и помпа, понеже и на мен ми мига подгрева, но не губи мощност. А преди няколко дни забелязах, докато чаках приятелката ми в магазина колата работеше, като тръгнах и я настъпих малко изпуши светъл дим. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

имаш ли някакви записани грешки?

Ако имаш сивкав дим, може би някоя дюза пикае леко. Имаш ли дпф? При мен нямаше и няма никакъв пушек и дюзите са правени по програма на Бош преди 100к, а колата е на реални 289к.

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сега като погледнах корекциите на:

72 канал: -6.0ms  3.0ms -8.0ms

73 канал: 15ms 11ms  -4ms

74 канал: 15ms  11ms  -4ms

75 канал: 11ms  21ms  2ms

76 канал: 31ms  17ms  3ms

77 канал:  - 16ms  4ms  -11ms

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6ти цилиндър не изглежда добре работата. В елса пише че при над -10мс на високото налягане, дюзата трябва да бъде сменена. на 1ви цилиндър и тя на там е тръгнала :D най-добре свали клапана на помпата и провери за стружки. Ниското налягане в рейла при фейс често е от застъргала помпа. Ако е чисто... друг евентуален виновник за налягането в рейла е клапана на дясната рейка. От пикаеща дюза не мисля че ще дава грешка. Тя трябва направо да тече като чешма. Отхлабвал съм тръбички да обезвъздушавам дюзите, и не ми е забивало грешка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Понеделник ще я карам да смъкват дюзите и помпата да ги проверим. Ще пиша като оправя проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес ми звъннаха от сервиза, утре ще ходя да я взема. Дюзите и помпата ата са имали ръжда, явно са сменили дюзите и от там и в помпата ръжда. Всичко е изчистено и е сменен клапана на помпата за сега всичко е в норми на стенда. 

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 7 months later...

Здравейте, виждам, че темата е по-отдавна, но понеже в раздел А8 D3 явно няма колеги, които имат опит с FCA клапана на ГНП, затова търся мнение тук. Двигателя е 3.0 ASB. Ще сменям профилактично въпросния клапан. Моят е Bosch с номер 0928400572, но такъв няма никъде и се опитват да ми пробутат 0928400676, като заменим. Може ли колегите, които са го сменили и са с ASB да кажат какъв сложиха и има ли някаква промяна в поведението на двигателя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

действително това вече е новият номер --> 0 928 400 676

Смени го, с отстъпка е под 200лв, изчезват някои шумове и чудене при превключване. Реално този fca клапан е точно "преди" помпата, през него минава горивото, което идва от горивния филтър и той отваря и към обратната нафта. Ако е поизморен, може да връща повечко към обратната в неподходящ момент

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, задължително ли е да е на бош клапана или може и някаква друга алтернатива, някой слагал ли е друг клапан освен бош, мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@veslav По отношение на компоненти, от които зависи дали автомобила се движи и как, аз залагам на ОЕМ части или на такива от доказани във времето производители. Ще пиша дали усещам някаква промяна след като сменя въпр. клапан другата седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

не можах да издържа и аз реших да сменя този клапан. Има ли някакво процедура при смяната, например да се точи първо горивото отнякъде или нещо подобно?

Или само здрави нерви и гъвкави пръсти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо си трябва гинеколог при мен, пребориха го в сервиза, двама човека 2 часа някъде. При ASB май е по-добре, а при фейс е супер лесно.

Сваляш клапана, на новия може да намажеш уплътненията и го завиваш с двата болта. Не си спомням да искаше обезвъздушаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете при ASB са 3, като най-долния е много много кофти. Внимавай да не ги изтървеш при отвиването. Няма обезвъздушаване при мен. 
моят клапан - оригиналния номер Бош made in Germany с кутийка и холограма идва с малко закъснение от Англия на няма да казвам каква по-ниска цена.

Определено ще махна и долния ляв колектор и ще спестя 30мин. за смяната.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Здравейте гледам че темата е стара,но и аз съм сменил този въпросен клапан,излизаше ми грешка ниско налягена на горивото и грешка на таблото светещата ролка,и колата губеше мощност,това беше преди 4 години и сега започна този шум,вибрации по скоро стържене,възможно ли е пак този клапан да е проблема защото помпа дюзи са проверени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...