OvivO Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 даже ще е странно, ако го управлява по различен начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 On 2/26/2019 at 4:29 PM, Audi V6 said: И снимка на клапана: Пуснах го за издирване, като го сменя ще докладвам. Колега, сваля ли се помпата за смяна на този клапан или се развива на място, малко е тегаво като гледам за работа? Питам, за да знам колко би излезнало като труд в сервиз и да не ми кажат, че се сваля цялата помпа, а да може без... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 Аз не я свалих. Разкачих горната част на колекторите, отвих щуцера за обратна нафта и махнах тръбичката, която свързва двете горивни рейки.Клапанът се сменя на място за около 30-60 минути, според зависи колко си сръчен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 супер, благодаря ти за бързия отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 На някои помпи клапана е отстрани и не знам дали със сваляне на горния колектор ще може да бръкнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 @kpematop Адаш, имаш ли представа на чугунената помпа на ASB как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 Те всички са чугунки CP3 и на БМК и АСБ. На ранните BMK-та е острани, на по-късните от 2005-та нагоре и АСБ са отгоре почти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 На 17.04.2019 г. at 10:11, OvivO написа: Колега, сваля ли се помпата за смяна на този клапан или се развива на място, малко е тегаво като гледам за работа? Питам, за да знам колко би излезнало като труд в сервиз и да не ми кажат, че се сваля цялата помпа, а да може без... Колега разгада ли го този клапан, нещо като номер и колко струва, че преди няколко дни аз пак я чух моята да причуква на ниски обороти с малко газ и после се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 (Редактирано) Не още. Моят клапан е: 059 130 758 pressure sensor, но може и да е съвместим с по-новите part numbers. Някой може ли да види цена, че аз намирам дооста по-високи от 200лв, а бих го сменил. @kpematop? Дадох я скоро да изчистят егр, дросел, всмукателен и колата е много различна в ниските. В сервиза много ме убеждаваха, че този клапан не прави проблем, а по-скоро този за налягането на рейла Редактирано 2 Май 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Май 2019 Доклад Share Публикувано 9 Май 2019 150 кинта е тоя клапан. Там в сервиза не можаха ли да чукнат парт номера в каталог онлайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloiankirov Публикувано 9 Май 2019 Доклад Share Публикувано 9 Май 2019 На 5/3/2019 at 2:49, OvivO написа: Не още. Моят клапан е: 059 130 758 pressure sensor, но може и да е съвместим с по-новите part numbers. Някой може ли да види цена, че аз намирам дооста по-високи от 200лв, а бих го сменил. @kpematop? Дадох я скоро да изчистят егр, дросел, всмукателен и колата е много различна в ниските. В сервиза много ме убеждаваха, че този клапан не прави проблем, а по-скоро този за налягането на рейла 238 лв цена в тех ко. Който ползва намаление излиза около 165 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 Да там е някъде с отстъпката и този с другия парт номер, ама няма да ви казвам как се сменя. Два часа си утрепах и половината карантия разглобих, това на мотор ASB - 233 коня. Държи се на три болта еврейска звезда, единия лесно се отвива, ама за другите два отдолу свалих колектора горна част и десния долната част и тръбите за горивото между помпата и рейката и тази между двете рейки. Другото е ако имаш някакъв удължител с гъвкаво рамо, ама не е сигурна работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 има ли променя след смяната, как усещаш колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 Винаги има промяна дори и психологическа. зашото си дал пари и вярваш, че е по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Май 2019 Доклад Share Публикувано 10 Май 2019 (Редактирано) По-тихо работи на празен ход за мене, друго не съм усетил засега. Ама аз имах и понякога силно тракане, като стар дизел, при ниски обороти с малка газ, което като подадеш газ и се оправя. Сега ще видя дали ще се появи пак. Редактирано 10 Май 2019 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 18 Май 2019 Доклад Share Публикувано 18 Май 2019 Потвърждавам, че тоя клапан е страшен мизерник. При мен имаше същите симптоми, които при незагрял мотор бяха по-осезаеми. Днес с известна доза гинекология го смених и веднага се усети разликата. Благодаря на Крематора за информацията!Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 Колеги, сутрин на студена кола като я запаля има едно почукване докато загрее, това от тоя клапан ли е или от него вие, че не разбрах кое от двете са симптомите за него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 @kpematop при загряла кола изчезва ли, ако е от тоя клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 ако имаш подозрение в него направо го сменяй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 (Редактирано) Ами нямам си никаква представа дали да кмам подозрение, като е студена се чува почукване като на колегите, има ли как да го проверя дали е от него някво замерване нещо? Редактирано 2 Юни 2019 от EHKOB Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 @kpematop какво става, ако не се смени на време тоя клапан има ли последствия или просто си трака хахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 харчи и не върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 Значи има вероятност да си внушавам, 12 градско и си върви за 2.7 тди куатро 180 коня е нормално май хахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 (Редактирано) замери 0 до 100 през vcds за колко ги прави Редактирано 2 Юни 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 2 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2019 Ем ще мисля как, че нямам нито кабели нито програми хахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване