Jump to content

А6 3.0 tdi шум от двигателя ГНП ???


tchoumpov

Recommended Posts

Моля за съдействие ако няко се е сблъсквал с подобен проблем:

Шум от предната част на мотора, около ГНП. Проявава се на около 900-950 оборота, без значение топло студено.

На пипане с ръка се усеща синхронна вибрация със шума в помпата, Това което е направено до момента Смяна ГНП ( старото ГНП е разглобено и проверено и е ОК), смяна водна помпа,смяна ремък с ролки ГНП. Проверено налягане до помпата-ОК. Сложените нови части са Оригинални. В Порше я гледаха и казаха карай спокойно. Обаче този шум не ми харесва. На клипа се чува след 1:10 мин.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 123
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм с ASB, но шумът е същия. Сменил съм на аксесоарния ремък всичко - водна помпа, ремък, всички ролки и обтягащия механизъм. По ГНП не съм пипал. Смених компресор (гръмна), хидравлична и вакум помпа. Смених и вериги и обтегачи, без зъбните колела.

Подозирам някоя дихтунга на дюза да не е изплякала, но всичко изглежда чисто.

Един поляк беше снимал клип, и неговата чука. В коментарите беше споделил, че шумът е намалял като е спрял да слага добавки в горивото, цетан буустери. И аз забелязах, че като я почерпя с повечко добавки причуква по-отчетливо.

На друго място четох наскоро за някаква ролка-ексцентрик, която опъвала ремъка на ГНП-то, и тя имала потенциала да издава причудливи звуци...

Карам я вече 80к км, звукът не е прогресирал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен този шум се прояви отскоро, 10-на дена. Не е ''чукане" в мотора а по-скоро ''виене" или "стържене".

Изминал съм около 1000км така. Не можем да установим, какво го предизвиква!!!! А за мен е притеснителен, защото може да е признак за серизен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз чувам два звука, единия е пукане/чукане, а другия е между металическо стържене и виене.

Не знам какво да ти кажа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да преслушам моите шумове. Изчезнали са, или аз съм оглушал. От 5-6 резервоара слагам двутактово масло в горивото и малко добавка, за да компенсира спада на цетановото число.



Ще пусна видео на студено, и на загрял мотор, само да ги кача.





Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвайте да смените FCA клапана в помпата, той регулира колко нафта да влиза в помпата.

Когато така причуква помпата вижте колко бара е налягането в рейла на 22 канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, kpematop said:

Пробвайте да смените FCA клапана в помпата, той регулира колко нафта да влиза в помпата.

Когато така причуква помпата вижте колко бара е налягането в рейла на 22 канал.

 

Аз нямам "причукване", по-скоро "виене", на клипа се чува от 1:10мин. Със старата помпа имаше този шум, с новата помпа също. Налягането в рейла е точно като желаното...просто нямам никакви идеи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

FCA клапана дозира количеството нафта, което влиза в помпата. На малко милиграми 10-15мг е почти затворен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, че ми насочи вниманието към този клапан. Смених го и има брутална разлика. Налягането на 22 канал си беше коректно, но при различните режими то се променя много динамично, а старият клапан явно вече не смогва...

Изчезна чукането, заради което ми идваше да продам колата или да отворя двигателя. Също така отговаря много по отзивчиво на подаването на газ, смени шума, сменя скорости по-различно...

bea66e0b37b572fb98d6b01a509d6e00.jpg42fb04981d176545136b4276449d59ae.jpgc0a1dd103ff87de85230c2e3f3798c54.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 28.02.2019 г. at 0:18 PM, Audi V6 said:

... Изчезна чукането, заради което ми идваше да продам колата или да отворя двигателя. Също така отговаря много по отзивчиво на подаването на газ, смени шума, сменя скорости по-различно...

 

Пробвах да пиша на лично, но нещо не ми се получи.

Обясни, моля те, поведението относно скоростите преди и след смяна на клапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаем каква точно му е функцията сигурно може да се предположи.

Защо е нужно да се дозира горивото и какъв е проблема да е повече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със стария клапан имах едно зачудване понякога при смяна на скорости, при малка газ. По усещане - така си го обяснявам - при смяна на скорост компютърът на двигателя отнема малко от мощността за плавно превключване. Но ако клапанът не поддържа правилното налягане, въртящият момент е нестабилен и скоростите се чудят дали е дошъл момента за превключване. При мен беше 0,5 - 1 секунда макс, но се усеща.

Като излизам от подземния си гараж, катерейки рампата с малко газ преди чукаше като на бутален болт, сега работи много спокойно и тихо.

Едит:

Сега се сещам, преди, ако се зачуди по-дълго при смяна на скорости, дюзите започваха да тракат доста силно. Това само с малко газ. Ако подам малко повече - всичко се оправя. Зависва на втора скорост примерно, не включва трета и започва да трака. Ако подам малко повече газ - включва и млъква. Карах доста колата последните дни, няма и спомен от тези аномалии...

Колата е на 410к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...