mhi406vt Публикувано 11 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2019 Здравейте, каня се да купувам Q5 I 2009-2012 година (или бензин след 2012), като за нуждите ми най-вероятно ще взема 2.0 tdi, но с оглед на ограничения избор и орязаните екстри (което по принцип не е голяма драма), се интересувам какъв е разходът на гориво на следните моторизации: - 3.0 tdi със Start/Stop - 3.0 tdi без Start/Stop - 2.0 tfsi от 2013 г. (фейслифтовия) Колата ще се кара основно градксо. Моля за мнения само за реални наблюдения, аутодатата и аз мога да я отворя и прочета. По-скоро ми е интересено има ли и до колко ефект от тази старт/стоп система. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Става въпрос за София, и за да питам за Старт/Стоп значи имам предвид задръствания! Аз имам 3 литров джип и знам за какво става въпрос, интересува ме как е при по-леката q5-ца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 (Редактирано) Понеже никой не отговаря конкретно, да се включа и аз с малко общи приказки. Карам основно в центъра, средната ми скорост се движи между 16 и 19км/ч, като никога не загрявам кола на място. Регулирането на трафика в София е отвратително. Постоянно се помръдва по малко. Натоварването на старт-стоп системата е огромно. Напоследък много рядко чувам в задръстване около мен кола с активирана старт-стоп. В една тема имаше спор колко е ефективна такава система - по спомен колега с 3.0Т сподели за около литър разлика с включена система. При 3.0Д и 2.0Т може да е и по-малко. 2.0Т без климатик показва 0.7л/час. Аз бих ти дал друга насока за размисли - Q е сравнително тежка кола - при преобладаващ тежък градски трафик с-троник ще се амортизира много повече от класически автомат....тествай дали с-троник кутията ще ти допадне. Редактирано 12 Февруари 2019 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
revit_fan Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 (Редактирано) На 11.02.2019 г. at 17:11, mhi406vt написа: - 3.0 tdi със Start/Stop - 3.0 tdi без Start/Stop За София, колата се кара по около 10 км сутрин и 10 км вечер в идиотския трафик - данните са следните: - със Start/Stop - 17/100 зимата, до 13/100 лятото. Теста с включен старт стоп съм правил само за около седмица, по-принцип я мразя тази система и винаги карам с изключена такава. - без Start/Stop - max 16/100 зимата, до към 12/100 лятото. в момenта е към 13.5/100. Колата е 2015 г. купувана нова от тук, още в гаранция. Редактирано 7 Март 2019 от revit_fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 7 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Много благодаря за информацията! Това исках да разбера, вече твърдо съм се спрял на 2.0 тди (или ако мога да си вкарам фейсова 2.0 тфси от щатите). Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 28 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2019 За да не стои толкова постна темата, а и за да се похваля малко разбира се, понеже вече взехме една красавица края на 2009 2.0 tdi 170, макар и не толкова много карана - около 500 км извънградско - 7.2 - 7.4/100 км. Ще видим и градско какво ще даде, надявам се в 10 да се поберем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Април 2019 Доклад Share Публикувано 28 Април 2019 Никакъв шанс за 10 градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 От градско до градско.... При мен е 9-12 Извън 6-7 Магистрала 8-9 Комбиниран за 50000км - 9,5л За литър-два е абсолютно се тая, но каталожен разход е мнооого трудно постижим! Жена ми е правила по борд в София 6,2 за около 30км, естествено с околовръстното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimpetrov Публикувано 16 Май 2019 Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 On 3/7/2019 at 5:18 PM, mhi406vt said: Много благодаря за информацията! Това исках да разбера, вече твърдо съм се спрял на 2.0 тди (или ако мога да си вкарам фейсова 2.0 тфси от щатите). Поздрави! Колега взе ли колата? И каква? Впечатления? някой да сподели мнение за 2.0 моторите: и дизел и бензина моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 16 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 (Редактирано) Да колега, в раздела ‘какво ауди да си купя’ ми е темата, аз взех 2.0 тди 2009, жена ми се учи на нея, но и аз я карам, мн съм доволен от колата като возия и усещане, има достатъчно мощност за изпреварвания на извънградско, разход извън 7.4, в града ако не сме по задръствания 7.5-8, иначе около 9 и нещо. Двигателят ми харесва как работи, особено като го сравня с тракалника на бмв х3 от 2010-2013. Бензиновия мотор най-вероятно е по-тих и приятен за каране, но преди 2012 харчи масло, от 2012 до 2014 по чужди форуми пише, че след 150К също си харчи, след 2015 е фикснат проблема. Аз дори бях готов на вариант ако намеря подходящия (запазен с панорамен таван беше изискването) да му ремонтирам двигателя и да стане вечно наш. Частите на 2.0 тди не са скъпи, накратко само ме е яд, защо по-рано не я взех Редактирано 16 Май 2019 от mhi406vt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване