ivaka_90 Публикувано 5 Август 2021 Доклад Share Публикувано 5 Август 2021 От скоро съм собственик на А4 б7 2.0 тфси и аз минах по този път.Беше се скъсал болта,който държи зъбното колело на балансиращите валове.За мое щастие като отворих мотора ,все още веригата беше цяла и се въртеше,тоест моторът не е оставал да работи на сухо. И аз се сблъсках с проблема - скъпо ново тяло на маслената помпа с балансиращите валове,Изключих като варианта за помпа втора употреба,защото не се знае колко ще изкара и минах на варианта от руския сайт за смяна на маслената помпа с такива от тди. Всичко стана както беше написал руснака. Най-важното в случая е да се спази съотношението на зъбните колела,за да има налягане на маслото. Маслена помпа с 28 зъба и зъбното колело на вала мисля че беше с 31 зъба.С малка горелка се нагрява и със скоба за лагери се избива старото зъбно колело,а новото като се нагрее до синьо влиза лесно.При мен за болта на оотегача на веригата си имаше отвор с резба. Единственото което съм преработвал е малко да разпробия единия отвор на помпата,защото беше отвор ф8 е в блока беше ф10 ,като е с леко изнесен център,но с 12ка бургия разпробих тялото на помпата,за да пастне .Масленият успокойтел само разпробих и махнат металната втулка и всички си частна .След края на интервенцията,на щеката за да отчете маслото на максимум му бяха нужни 6литра, което увеличения капацитет масло за мен е плюс - по-голямо количество масло - по-бавно губене на свойствата на маслото .Защото маслото освен мазителни свойства има и водеща роля и при охлаждането на двигателя .А по-доброто охлаждане на мотора ти гарантира по-дълъг експлоатационен живот. В резюме доволен съм от интервенцията ,като резултат мога да кажа ,че до момента съм изминал малко над 4к км с този сетъп и до сега не съм имал никакви индикации за проблем .Но си признавам ,че все още не съм мерил налягане на маслото въпреки ,че ми е интересно и ми се иска да имам резултати на научна основа.Но скоро и това. Ако на някой му е интересно мога да сложа и аз списъка с частите,които съм ползвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
newbie.b7 Публикувано 8 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2021 Здравейте колеги и аз като собственик на А4 б7 2.0 тфси се сблъсках с проблема със скъсан болд на балансиращите валове прилагам снимки: https://prnt.sc/1rl12je https://prnt.sc/1rl12xf https://prnt.sc/1rl137g Но след сваляне на частта се оказа, че колелата на валовете са зацепили едно в друго, следователно частта е за кофата... https://prnt.sc/1rl16og И тук идва моят въпрос Възможно ли е валовете да се изолират, ако да- КАК и следователно какви ще са последствията, плюсове и минуси на тази интервенция. Благодаря за вниманието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване