Jump to content

2.0Т FSI проблем с масло


kuhak

Recommended Posts

Здравейте имам проблем с въпросният двигател в б7 код на мотора bwe проблема е следния..

Онзи ден си карах колата и когато и подадох повече газ до към 5к оборота ми светна на таблото тубата с маслото и надписа hulie за не повече от 1-2 секунди на следващия ден си смених маслото и филтрите както си му е реда.Днес сутринта паля колата и се започна с някакъв ужасен шум от горната част на мотора подадох малко газ до 3к оборота и пак светна въпросната лампа и загасих двигателя... според мен не качва масло горе но не знам освен цедката на помпата дали има някакъв друг вариант за друг проблем освен и самата помпа  някой да се е сблъсквал с подобен проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Определено имаш проблем с маслената помпа. Коя година е колата? Или е запушена цедка, или е превъртял шестограм. Най-добре не я пали, ами направо в бокса да се види кво е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек новия мотор? 211коня? Като цяло тези мотори имат проблеми и с буталата. Не искам да те вкарвам във фима.....Ама.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай може да е и по-малката беля. Отвори картера и виж как е цедката на маслото. На мене това ми беше първата работа. С тези лонг лайв сървиз направо разказват играта на мотора. А и този мотор е по-капризен като цяло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре влиза в сервиза за сваляне на картера и проверка дано се окаже цедката този шестограм предполагам се сменя с нов или направо се сменя помпата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма ли да свърши работа ?Помпата тотал ли е ?

https://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-Audi-2-0-TFSI-Oil-Pump-Balance-Shaft-Sprocket-Chain-Kit-06F105243C-/231765418047

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, kuhak написа:

... днес звънях на над 30 човека и никой няма 

И цилиндровите глави са много дефицитни за този двигател. Дано твоята да е останала здрава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Raziell написа:

Това няма ли да свърши работа ?Помпата тотал ли е ?

https://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-Audi-2-0-TFSI-Oil-Pump-Balance-Shaft-Sprocket-Chain-Kit-06F105243C-/231765418047

 

 

Точно такъв кит намерихме сега ще го слагаме да видим 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/14/2019 at 17:43, kuhak написа:

218000 днес звънях на над 30 човека и никой няма 

Сигурен ли си ,че е на толкова?

Малко не ми се вярва да се скъса веригата на толкова.

Редактирано от svetliopp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.02.2019 г. at 17:54, Raziell написа:

 

 

Проблема се оказа не в веригата а в болта който държи зъбното колело на балансиращия вал веригата се къса в последствие и стават и допълнителни неща като надиране на коляновия вал и сега ще правя цялата долница.

Никъде го няма това зъбно колело в България звъняхме дори в хас и от там казаха само помпа намерих го в uk но понеже колата ми трябва нямам време за чакане и едвам намерих друга помпа но мисля че видимо има някаква разлика... Още не съм я взел от еконт

Прилагам снимки на това което успях да снимам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Tук се вижда какво е станало когато се е скъсал болта

 1.jpg

 

 

2.jpg

 

тук вече свалихме ремъка за смяна и когато видяхме вала 

3.jpg

 

val.jpeg

 

Ето и снимки на колелото

IMG-aadce2d716c2f91a74989188f71679b7-VutmY9SLf665ZAxSpM6nz1550349389_sredna.jpg

 4.jpg

 

Това са снимки на новата маслена помпа която на пръв поглед според мен има разлика в колелото на балансиращия вал искам да попитам има ли други разлика и защо това колело е по различно 

IMG-c7bcd98f5759b2e51728fc37f556358b-V.jpg

IMG-a1a1eb71942824820db0a62e574af0e3-V.jpg

 

това колело ми изглежда нитовано а моето е с болт само това ли ще са разликите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каталожния номер на моята помпа е 06D 103 295p 

 

пп;от къде идва  и каква е разликата попринцип?

Редактирано от kuhak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, CVT написа:

А на новата?

502 0508 AT

 

pp;проблема при мен идва от скъсания болт и това че колелото се чупи иначе помпата си работи но това другото колело на балансиращия вал няма намиране дори в хас... намерих го в англия но нямам време за чакане 

Редактирано от kuhak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е пълен номер - липсват още 3 цифри.

 

Ако е 804 502 0508 AT, значи е от 2.0 FSI (ALT): цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...