kuhak Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Здравейте имам проблем с въпросният двигател в б7 код на мотора bwe проблема е следния.. Онзи ден си карах колата и когато и подадох повече газ до към 5к оборота ми светна на таблото тубата с маслото и надписа hulie за не повече от 1-2 секунди на следващия ден си смених маслото и филтрите както си му е реда.Днес сутринта паля колата и се започна с някакъв ужасен шум от горната част на мотора подадох малко газ до 3к оборота и пак светна въпросната лампа и загасих двигателя... според мен не качва масло горе но не знам освен цедката на помпата дали има някакъв друг вариант за друг проблем освен и самата помпа някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Маслото е Motul 5w40 100% synthetic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Определено имаш проблем с маслената помпа. Коя година е колата? Или е запушена цедка, или е превъртял шестограм. Най-добре не я пали, ами направо в бокса да се види кво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 2006 година е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Демек новия мотор? 211коня? Като цяло тези мотори имат проблеми и с буталата. Не искам да те вкарвам във фима.....Ама....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Не 200 коня е колата не е с новия мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 В такъв случай може да е и по-малката беля. Отвори картера и виж как е цедката на маслото. На мене това ми беше първата работа. С тези лонг лайв сървиз направо разказват играта на мотора. А и този мотор е по-капризен като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 +1 за цедката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 утре влиза в сервиза за сваляне на картера и проверка дано се окаже цедката този шестограм предполагам се сменя с нов или направо се сменя помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 14 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Оказа се че веригата се е скъсала търся маслена помпа код на мотора bwe Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 На колко км е колата ?В olx има много англичанки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 14 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 218000 днес звънях на над 30 човека и никой няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 Това няма ли да свърши работа ?Помпата тотал ли е ? https://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-Audi-2-0-TFSI-Oil-Pump-Balance-Shaft-Sprocket-Chain-Kit-06F105243C-/231765418047 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 14 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2019 преди 21 минути, kuhak написа: ... днес звънях на над 30 човека и никой няма И цилиндровите глави са много дефицитни за този двигател. Дано твоята да е останала здрава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 15 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 Преди 16 часа, Raziell написа: Това няма ли да свърши работа ?Помпата тотал ли е ? https://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-Audi-2-0-TFSI-Oil-Pump-Balance-Shaft-Sprocket-Chain-Kit-06F105243C-/231765418047 Точно такъв кит намерихме сега ще го слагаме да видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 Ясно ,пиши след теста да ли всичо е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 (Редактирано) На 2/14/2019 at 17:43, kuhak написа: 218000 днес звънях на над 30 човека и никой няма Сигурен ли си ,че е на толкова? Малко не ми се вярва да се скъса веригата на толкова. Редактирано 15 Февруари 2019 от svetliopp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 16 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2019 На 14.02.2019 г. at 17:54, Raziell написа: Проблема се оказа не в веригата а в болта който държи зъбното колело на балансиращия вал веригата се къса в последствие и стават и допълнителни неща като надиране на коляновия вал и сега ще правя цялата долница. Никъде го няма това зъбно колело в България звъняхме дори в хас и от там казаха само помпа намерих го в uk но понеже колата ми трябва нямам време за чакане и едвам намерих друга помпа но мисля че видимо има някаква разлика... Още не съм я взел от еконт Прилагам снимки на това което успях да снимам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 16 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2019 Tук се вижда какво е станало когато се е скъсал болта тук вече свалихме ремъка за смяна и когато видяхме вала Ето и снимки на колелото Това са снимки на новата маслена помпа която на пръв поглед според мен има разлика в колелото на балансиращия вал искам да попитам има ли други разлика и защо това колело е по различно това колело ми изглежда нитовано а моето е с болт само това ли ще са разликите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 17 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Някой да каже нещо за разликите в помпите или нямат значение ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Трябва да дадеш номерата на двете помпи и тогава може да се види дали са съвместими. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 17 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 (Редактирано) каталожния номер на моята помпа е 06D 103 295p пп;от къде идва и каква е разликата попринцип? Редактирано 17 Февруари 2019 от kuhak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 А на новата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuhak Публикувано 17 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 (Редактирано) Just now, CVT написа: А на новата? 502 0508 AT pp;проблема при мен идва от скъсания болт и това че колелото се чупи иначе помпата си работи но това другото колело на балансиращия вал няма намиране дори в хас... намерих го в англия но нямам време за чакане Редактирано 17 Февруари 2019 от kuhak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 (Редактирано) Това не е пълен номер - липсват още 3 цифри. Ако е 804 502 0508 AT, значи е от 2.0 FSI (ALT): цък! Редактирано 17 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване