Dylgiq86 Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Здравейте, колата ми е на 216,000км имам я от доста време (113.000км) както всички знаят този двигател си харчи масалце. Дълго време беше в нормата на 4800/5000км 1л. за последните 10,000км този харч се увеличи двойно. Някой имал ли е подобнен случай? Какво бихте ме посаветвали да направя (нали освен да я продам) :)) Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 13 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 Пробвай с ревизия на картерната вентилация. Имаше още някакви мерки, дето се взимаха @Ц Е Ц О може да внесе яснота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dylgiq86 Публикувано 13 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2019 https://www.ebay.co.uk/itm/3-0T-V6-Engine-Rebuilding-Overhaul-Set-For-VW-Touareg-AUDI-A5-A6/183660960528?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20131017132637%26meid%3D4d665ff3d27c4d4b9907c76d49aa388a%26pid%3D100033%26rk%3D1%26rkt%3D4%26sd%3D183660960528%26itm%3D183660960528&_trksid=p2045573.c100033.m2042 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4trogram Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 On 2/12/2019 at 9:05 PM, Dylgiq86 said: Здравейте, колата ми е на 216,000км имам я от доста време (113.000км) както всички знаят този двигател си харчи масалце. Дълго време беше в нормата на 4800/5000км 1л. за последните 10,000км този харч се увеличи двойно. Някой имал ли е подобнен случай? Какво бихте ме посаветвали да направя (нали освен да я продам) :)) Мерси Този двигател си страда от течове , аз като е взех се уплаших като на 10к доливах 1.5л. Когато сменях веригата , сменихме и едни оплътнения на двигателя който си заминавали и от там течеше бая . Сега съм ОК. Но като цяло не съм е мил и бая има масло отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 На 2/13/2019 at 11:29, JusttRelaxx написа: Пробвай с ревизия на картерната вентилация. Имаше още някакви мерки, дето се взимаха Хммм освен смяна на PCV клапана с последната ревизия и маркучите на картерната вентилация какви други мерки има ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Първа стъпка е смяна на картерната вентилация с последна ревизия. Иначе ако всичко му е наред този мотор е нормално да харчи до 2л. на 10000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) Мисля че нормално би трябвало да харчи около литър. Два литра е абсолютната горна граница, над която Ауди официално признава че има проблем. Ако е на нея рано или късно започва да харчи доста повече. Редактирано 11 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Райно говори за 10000 км, границата на Audi е 500 ml на 1000-1500 км или нещо от този род беше. Ако отидеш с разход 2 литра на 10к ще ти кажат, че си идеален. Тъжно, но факт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 И аз говоря за 10К км. Какво Ауди ще каже много зависи от държавата - у нас може и 10 литра да са ок. Но 2 литра за този мотор са много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Няма такъв филм, критериите за разход на масло са им еднакви във всички страни, идват от централата и си ги пише в книжката на колата. Друг е въпроса примерно, че в Америка е признат проблема и го оправят по сервизна акция, а в Европа те размотават със смяна на картерни вентилации и други тестове първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) Да, но тези критерии в книжката са изкуствено завишени с цел те да си вържат гащите. Редактирано 11 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Това е друга тема, затова по-горе написах "тъжно, но факт". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Това е положението гонят се големи печалби и те така, няма производител на коли който да го брига какво ще стане с колата като излезе извън гаранция. В Америка е друга бира, отделно че си купуват колите на по-ниски цени и доволно натоварени с екстри ... Oтделно, че много зависи с какво масло и как се кара колата, за справка тук. Накратко поне според мен няма как да се съди само по харча на масло дали има драма с мотора и те така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Един голям и бърз мотор като 3.0TFSI трябва да харчи масло, за да оцелее. При подобни мотори, да не говорим за по-големите са направени така, че да се пропуска определено количество масло през сегментите с цел мазане. Нормата, която задават Ауди е мега нелепа - 0.5л. на 1000км било нормално. Вие с дизелите, да не мислите, че вашите коли харчат малко масло, не е така. Просто се разрежда а нафта и се пълни с нагар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 (Редактирано) Пак глупости на килограми тука. ТФСИ моторите и в частност 3.0ТФСИ работят при доста висока температура 108-113 градуса на маслото. Моята и не само кола харчеше около 4.5-5 литра на 10 000км. 1.Ревизия на PCV системата. 2.Покрай нея е добре да се сменят и всякакви други неща, защото се вади компресора нагоре - тръбички , маркучета и прочее. 3.Подходящо масло - напук на всякакви форумни капацитети, смених маслото от 5/30 не с 10/??? нещо си, а с 0/40. Слагали сме Роял Пърпъл от Адаша на всякакви ТФСИ/ТСИ мотори и градусите падат с около 6. Само оттам , преди смяната на системата с последната ревизия харча падна с 2 литра. Сега с ревизията и правилно масло съм на 5000км и съм сипал 0.5литра, но е на макса. @BECKO мина по същият път и се вмести в1л на 10 000км Редактирано 13 Април 2019 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dylgiq86 Публикувано 2 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 Здравейте. Бях се шашнал с този харч на маслото... Какво излезе?! При подмяна на софтуера е трябвало да сменят и вентилацията под чарджъра, което не е било направено. Смениха я и за сега съм минал 3000км без проблем. Някой със съвет къде мога да сменя вериги качествено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 5 Май 2019 Доклад Share Публикувано 5 Май 2019 В D-Bros при адаша @cvetan83 Относно маслото - на всички им пада КПД-то след 5000-6000км, виж след това как ще се държи. До 5000км повечето масла не създават грижи. С какво масло си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dylgiq86 Публикувано 6 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 С това карам последните 30хил км, преди време взех количество директно от Германия. Доволен съм. Немога да повярвам как от една джаджа вече повече от 3000км пробег маслото не е мръднало... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Без да си налагам мнението - това масло да го разкараш.Има много писано по въпроса. Надявам се не мислиш да го караш 30 000км? Вземи си истинска синтетика на доказани производители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 (Редактирано) Би ли споделил, защо това масло не става и не е "истинска синтетика"? Редактирано 7 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Здрасти, Не става за кратки интервали на каране , градско и да се кара 30 000км и две години. Има много условности за използване на ЛонгЛайф масло, има и бюлетини пускани, ама е нещо като ситният шрифт в договор за кредит. Най-големите ядове при ФСИ/ТФСИ/ТСИ ваг мотори идват от използването на това масло. Няма гаранция никаква какво масло има в тез тубички.Особено от Германия на тънка цена. Навремето съм го взимал за 20лв литъра от Порше, дето си го изписваха на служебните бангии. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dylgiq86 Публикувано 6 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Аз го сменям на 10,000км всеки път. Не съм специалист за това съм отворен за съвети! Какво масло препоръчвате? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 6 Май 2019 Доклад Share Публикувано 6 Май 2019 Нищо не препоръчвам. Щом е на 10 000км е добре, но го следи след 5500-6000км и ако започне да дърпа, директно в кофата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване