Jump to content

Audi A7 3.0 TFSI 299HP разход на масло


Dylgiq86

Recommended Posts

Здравейте, колата ми е на 216,000км имам я от доста време (113.000км) както всички знаят този двигател си харчи масалце. Дълго време беше в нормата на 4800/5000км 1л. за последните 10,000км този харч се увеличи двойно. Някой имал ли е подобнен случай? Какво бихте ме посаветвали да направя (нали освен да я продам) :)) Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с ревизия на картерната вентилация. 
Имаше още някакви мерки, дето се взимаха 
@Ц Е Ц О може да внесе яснота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
On 2/12/2019 at 9:05 PM, Dylgiq86 said:

Здравейте, колата ми е на 216,000км имам я от доста време (113.000км) както всички знаят този двигател си харчи масалце. Дълго време беше в нормата на 4800/5000км 1л. за последните 10,000км този харч се увеличи двойно. Някой имал ли е подобнен случай? Какво бихте ме посаветвали да направя (нали освен да я продам) :)) Мерси

 

Този двигател си страда от течове , аз като е взех се уплаших като на 10к доливах 1.5л. Когато сменях веригата , сменихме и едни оплътнения на двигателя който си заминавали и от там течеше бая . Сега съм ОК. Но като цяло не съм е мил и бая има масло отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/13/2019 at 11:29, JusttRelaxx написа:

Пробвай с ревизия на картерната вентилация. 
Имаше още някакви мерки, дето се взимаха

 

Хммм освен смяна на PCV клапана с последната ревизия и маркучите на картерната вентилация какви други мерки има ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа стъпка е смяна на картерната вентилация с последна ревизия. Иначе ако всичко му е наред този мотор е нормално да харчи до 2л. на 10000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че нормално би трябвало да харчи около литър. Два литра е абсолютната горна граница, над която Ауди официално признава че има проблем. Ако е на нея рано или късно започва да харчи доста повече.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Райно говори за 10000 км, границата на Audi е 500 ml на 1000-1500 км или нещо от този род беше.

Ако отидеш с разход 2 литра на 10к ще ти кажат, че си идеален.

Тъжно, но факт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз говоря за 10К км. Какво Ауди ще каже много зависи от държавата - у нас може и 10 литра да са ок. Но 2 литра за този мотор са много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такъв филм, критериите за разход на масло са им еднакви във всички страни, идват от централата и си ги пише в книжката на колата.

Друг е въпроса примерно, че в Америка е признат проблема и го оправят по сервизна акция, а в Европа те размотават със смяна на картерни вентилации и други тестове първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но тези критерии в книжката са изкуствено завишени с цел те да си вържат гащите.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е положението гонят се големи печалби и те така, няма производител на коли който да го брига какво ще стане с колата като излезе извън гаранция.

В Америка е друга бира, отделно че си купуват колите на по-ниски цени и доволно натоварени с екстри ...

 

Oтделно, че много зависи с какво масло и как се кара колата, за справка тук.

Накратко поне според мен няма как да се съди само по харча на масло дали има драма с мотора и те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един голям и бърз мотор като 3.0TFSI трябва да харчи масло, за да оцелее. При подобни мотори, да не говорим за по-големите са направени така, че да се пропуска определено количество масло през сегментите с цел мазане. Нормата, която задават Ауди е мега нелепа - 0.5л. на 1000км било нормално.

Вие с дизелите, да не мислите, че вашите коли харчат малко масло, не е така. Просто се разрежда а нафта и се пълни с нагар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Пак глупости на килограми тука.
ТФСИ моторите и в частност 3.0ТФСИ работят при доста висока температура 108-113 градуса на маслото.
Моята и не само кола харчеше около 4.5-5 литра на 10 000км.
 

1.Ревизия на PCV системата.

2.Покрай нея е добре да се сменят и всякакви други неща, защото се вади компресора нагоре - тръбички , маркучета и прочее.

3.Подходящо масло - напук на всякакви форумни капацитети, смених маслото от 5/30 не с 10/??? нещо си, а с 0/40.

Слагали сме Роял Пърпъл от Адаша на всякакви ТФСИ/ТСИ мотори и градусите падат с около 6.
Само оттам , преди смяната на системата с последната ревизия харча падна с 2 литра.
Сега с ревизията и правилно масло съм на 5000км и съм сипал 0.5литра, но е на макса.

 

@BECKO мина по същият път и се вмести в1л на 10 000км

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте. Бях се шашнал с този харч на маслото... Какво излезе?! При подмяна на софтуера е трябвало да сменят и вентилацията под чарджъра, което не е било направено. Смениха я и за сега съм минал 3000км без проблем. Някой със съвет къде мога да сменя вериги качествено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В D-Bros при адаша @cvetan83
 

Относно маслото - на всички им пада КПД-то след 5000-6000км, виж след това как ще се държи.
До 5000км повечето масла не създават грижи.
С какво масло си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това карам последните 30хил км, преди време взех количество директно от Германия. Доволен съм. Немога да повярвам как от една джаджа вече повече от 3000км пробег маслото не е мръднало... :)

BD68E88F-2E4E-467A-8525-9CDFBB1056D6.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да си налагам мнението - това масло да го разкараш.Има много писано по въпроса.
Надявам се не мислиш да го караш 30 000км?
Вземи си истинска синтетика на доказани производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Би ли споделил, защо това масло не става и не е "истинска синтетика"? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,
 

Не става за кратки интервали на каране , градско и да се кара 30 000км и две години.
Има много условности за използване на ЛонгЛайф масло, има и бюлетини пускани, ама е нещо като ситният шрифт в договор за кредит.
Най-големите ядове при ФСИ/ТФСИ/ТСИ ваг мотори идват от използването на това масло.
Няма гаранция никаква какво масло има в тез тубички.Особено от Германия на тънка цена.
Навремето съм го взимал за 20лв литъра от Порше, дето си го изписваха на служебните бангии.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...