Jump to content

Проблем с моторчето на вихровите клапи


Bokata_1981

Recommended Posts

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е по снимката ми горе гледай.Друго няма кво да лекуваш.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих точно това, което колегата е описал. Нищо по-различно. Дано да помогне и на други колеги при мен свърши работа.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес и аз получих грешка за клапите, но по-друга.

Като погледнах едното лостче се беше извадило от ябълката на клапата.

 

Интересното е, че същата грешка я имах лятото, но не беше откачено лостчето. Тогава сложих грес на ябълкитем, затова и знам, че не беше откачено и нямаше грешки няколко хиляди.

P2135 - lower stop not reached

 

Раздвижих клапата и се учудих колко леко се мърда - така ли трябва да е?  И друг въпрос - дали се износва и ябълката освен лостчето, т.е. дали ще мина само със смяна на лостчето?

 

А пружината е при мотора, не на самите клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купих си 1 комплект  и има лостче, ябълка, някаква втулка с о-пръстен и нещо като семеринг.

 

Chefoukr, само пластмасата с ябълката ли смени или и втулката и семеринга?

 

Десния колектор кое му викаш - като стоиш отпред ли десния, че на мен на левия ми се струва по-гадно, където аз ще трябва да пипам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Десния от пасажерската страна.Ами кво точно освен ябълката смених не помня.Аз без демонтаж на колектора се мъчих и е много тежко смъкването на фиксиращата пластина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук има снимки за процедурата. Интересен начин е измислил, за да сложи щипката.

 

https://www.a5oc.com/forums/audi-a5-s5-tech/37906-how-3-0tdi-swirl.html#/enter

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа, че не може да се махне скобата без да се свали колектора. Опира в глават отдолу, алуминият стърчи 1мм спрямо колектора. 

Големи са гадини тия да го направят така.

 

Ти не мога да си обясня как си го извадил При теб не е било така сигурно. А на снимките, които гледах я махат на място тая скоба.

 

Както и да е, започнах да разглобявам и сега се чудя тоя колектор дали се разделя на 2 части. Нещо е залепнал за главата и оставих за утре, че ходя вечер за по 1 час да разглобявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е като при теб.Незнам как стана чуках блъсках ама втори път не.Аз ако смъкна колектора направо ще ги искормя тея клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вкарването съвсем не мога да си го обясня.

 

Добре, че имам зъболекарско огледало и погледнах отдолу какво става и разбрах защо не излиза половин час. 

 

Аз мисля да не вадя колектора, а само да го надигна и да го сменя това нещо. Че май без да разкачам горивото няма да излезе. А после паленето е голям зор и сам няма да мога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми и аз със зъболекарски инструменти на една страна го издърпах и някак си го вкарах.(зъболекър съм[emoji3]).Като сменях малкия термостат откачах тръбички и наистина много трудно я запали впоследствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей голяма тема сътворихте с тези моторчета, вместо да ходите Стефан да ви спре грешката и после си вадите буксата или я слагате ако искате да ги пуснете. Горната част на колектора се вади без да се разкачат тръбите на нафтата и става за 15 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...