mshbul Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Ще е добре да обясниш как, че да знаем как да лекуваме този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 (Редактирано) Е по снимката ми горе гледай.Друго няма кво да лекуваш. Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Може да е направил нещо по-различно и по-ефективно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bokata_1981 Публикувано 5 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Направих точно това, което колегата е описал. Нищо по-различно. Дано да помогне и на други колеги при мен свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Ей това исках знам, благодаря. Можеше да си намерил още по-ефективен начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Днес и аз получих грешка за клапите, но по-друга. Като погледнах едното лостче се беше извадило от ябълката на клапата. Интересното е, че същата грешка я имах лятото, но не беше откачено лостчето. Тогава сложих грес на ябълкитем, затова и знам, че не беше откачено и нямаше грешки няколко хиляди. P2135 - lower stop not reached Раздвижих клапата и се учудих колко леко се мърда - така ли трябва да е? И друг въпрос - дали се износва и ябълката освен лостчето, т.е. дали ще мина само със смяна на лостчето? А пружината е при мотора, не на самите клапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Ябълката и тя се износва.Аз я сменях на десния колектор е кошмар.Пружитата е в самия мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Нормално ли е толкова лесно да мърдат клапите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 И мойте мърдат лесно,нови не знам как са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 А тия ябълки дето са на клапите как се свалят? Май се вадят директно, не виждам болтче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 износени са осите затова мърдат лесно и имат луфт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 купих си 1 комплект и има лостче, ябълка, някаква втулка с о-пръстен и нещо като семеринг. Chefoukr, само пластмасата с ябълката ли смени или и втулката и семеринга? Десния колектор кое му викаш - като стоиш отпред ли десния, че на мен на левия ми се струва по-гадно, където аз ще трябва да пипам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Десния от пасажерската страна.Ами кво точно освен ябълката смених не помня.Аз без демонтаж на колектора се мъчих и е много тежко смъкването на фиксиращата пластина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Като свалиш пластината другото лесно ли излиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Да.Все пак по-добре е да смъкнеш колектора хем да се почисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Много разправия е колектора. Като се свали моторчето не е ли достатъчно за бъркане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 На пасажерския фиксатора излиза на долу и няма място за пръсти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Тук има снимки за процедурата. Интересен начин е измислил, за да сложи щипката. https://www.a5oc.com/forums/audi-a5-s5-tech/37906-how-3-0tdi-swirl.html#/enter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Вярно е много гадна тая скоба. Ще си купя извити шила да я махна. А как ще я слагам не ми се мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 При мен се оказа, че не може да се махне скобата без да се свали колектора. Опира в глават отдолу, алуминият стърчи 1мм спрямо колектора. Големи са гадини тия да го направят така. Ти не мога да си обясня как си го извадил При теб не е било така сигурно. А на снимките, които гледах я махат на място тая скоба. Както и да е, започнах да разглобявам и сега се чудя тоя колектор дали се разделя на 2 части. Нещо е залепнал за главата и оставих за утре, че ходя вечер за по 1 час да разглобявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 Така е като при теб.Незнам как стана чуках блъсках ама втори път не.Аз ако смъкна колектора направо ще ги искормя тея клапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 Е вкарването съвсем не мога да си го обясня. Добре, че имам зъболекарско огледало и погледнах отдолу какво става и разбрах защо не излиза половин час. Аз мисля да не вадя колектора, а само да го надигна и да го сменя това нещо. Че май без да разкачам горивото няма да излезе. А после паленето е голям зор и сам няма да мога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 Еми и аз със зъболекарски инструменти на една страна го издърпах и някак си го вкарах.(зъболекър съм[emoji3]).Като сменях малкия термостат откачах тръбички и наистина много трудно я запали впоследствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Е ти значи си свикнал да бъркаш на такива места. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Ей голяма тема сътворихте с тези моторчета, вместо да ходите Стефан да ви спре грешката и после си вадите буксата или я слагате ако искате да ги пуснете. Горната част на колектора се вади без да се разкачат тръбите на нафтата и става за 15 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване