chefoukr Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Споко и до Стефан ще стигнем.Мен лично ме сърбят ръцете да счупя нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dupeto_e Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 моля да споделите, тоя втория термостат, на по новите коли ли го има сама, или и на тия 2005 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Аз доколкото знам на фейслифта е с два, другите са с един. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Ако си го правил 5 пъти сигурно е за 15 минути. на мен като ми се наложи да сваля няколко пъти макферсона отзад на старото ауди го правех за 5 минути, а първия път 1 час. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Дори и 15 минути да е образно казано, мисълта ми беше, че не въобще трудно да свалиш горната част на колекторите. Огледай и ще видиш, аз го свалям без да махам нито една тръбичка на нафтата. Преди няколко дни смених ремъка и ролката на помпата, та ми е още прясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Не знам какво имаш предвид под горната част - тръбата, която тръгва от дросела и се разделя на 2 ли? Това да, но става дума за тялото с клапите. При мен има място под тръбичките да мине, но има други неща, които пречат да се плъзне напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Еми да това се води горната час на колекторите май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Март 2019 Доклад Share Публикувано 23 Март 2019 Колеги, успях да сменя лостчето и ябълката на левия колектор, много зор беше. Наложи се да откача колектора и да го повдигна малко, за да успея да извадя и сложа клипса. Няма как да се извади напълно без да се разкачат маркучите и тръбичките за нафта. Съответно нито съм почистил, нито сменил уплътнението. Просто го наместих и стегнах. Не надигаше видимо отникъде. И се получи проблем - като запалих и при подаване на газ някъде оттам излизаше доста пушек, като изгорели газове ми прилича. След 1-2 минути спря да излиза или поне не се виждаше. Други проблеми не забелязах, грешки няма, клапите работят. Сега се чудя има ли откъде другаде да изкара там изгорели газове освен от колектора, който съм свалял. Много се надявам да има друго обяснение. Утре като запаля на студен мотор ще видя пак. Ако пак пуши, ще трябва да се сваля, почиства и смени уплътнителя, ако се продава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Малко нова информация. На следващия ден като запалих не изкара пушек при колектора. Пълна загадка. Някой няма ли идея откъде може да идват много изгорели газове при пластмасовия колектор с клапите? Не съм изливал нищо, че да го изпарява. Беше много и при подаване на газ. И защо на другия ден няма нищо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Виж да не ти изпуска осичката на ЕГР кулера, доста често оттам съм виждал да изхвърля пушек и всичко е черно около него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 26 Април 2019 Доклад Share Публикувано 26 Април 2019 Е няма вече вихрови клапи утре събирам.При фейса е кошмар смъкването на колекторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Април 2019 Доклад Share Публикувано 26 Април 2019 сега ще е по-пъргава в ниските CDYA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 29 Април 2019 Доклад Share Публикувано 29 Април 2019 Да си призная че по-горе в темата съм писъл глупости.На пасажерския колектор действително няма как да се смени ябълката както твърдях без надигането му.Просто съм го счупил и затова съм наврял пластинката,някак си се е държало всичко 20х.км.Напоследък взе нещо да намирисва,като вдигнах капака тая ябълка просто липсваше и съответно от там си е духало яко.Грешки за налягането не е набивала но наби в кутията 005913 p1719-002.Е вече всичко е топ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Април 2019 Доклад Share Публикувано 29 Април 2019 Е то оттам не е ли губело и налягане на входящия въздух. Това си е доста дупка. Сигурно турбината се е мъчила доста да наваксва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 29 Април 2019 Доклад Share Публикувано 29 Април 2019 Наби грешка в колектора уж съм го маниполирал чека със мигане на спиралата тоя път.Гледам лоста се е зачекнал в главата а ябълката я няма и всичко в масло.Реално я карах след това 1 ден и никакви грешки не набиваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ссимеон Публикувано 16 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2020 Здравейте, имам един въпрос.. след премахването на вихровите клапи трябва ли да се сложат тапи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ссимеон Публикувано 16 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2020 Здравейте, имам един въпрос.. след премахването на вихровите клапи трябва ли да се сложат тапи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2020 Където минава оста сигурно трябва да се запуши поне накрая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 25 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2020 Това се получава в действителност..и решението. https://jestineyong.com/air-intake-inlet-manifold-flap-adjuster-control-unit-diagnostic-and-repair-guide/ А това са работещи клапи след запалвне се затварят и при повишаване на оборотите над 2000 об. се отварят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svet0slav Публикувано 6 Март 2021 Доклад Share Публикувано 6 Март 2021 Светваше ми чека и даваше проблем във вихровите клапи ( карам пасат б6 2009 г по новия мотор comon real). Премахнаха ми ги софтуерно, но сега колата ми харчи малко повече и стана по тромава( една идея по бавна като запушена незнам). На какво се дължи това, казаха ми да ги премахна и механично, че може някоя дс е забила затворена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Смъквай колектора,изчисти го и махаш клапите запушваш дупката.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svet0slav Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 За колектора и за клапите ми е ясно, а това дето казваш запушваш дупката.... Коя дупка и с какво се запушва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Е като разкараш клапите остава дупчица отсрани към моторчето.Навиваш болт със силикон в дупката.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svet0slav Публикувано 7 Март 2021 Доклад Share Публикувано 7 Март 2021 Ясно, благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Може осичката с ябълката да остави. И така изглежда оригинално за прегледите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване