Jump to content

Проблем с моторчето на вихровите клапи


Bokata_1981

Recommended Posts

  • Отговори 80
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако си го правил 5 пъти сигурно е за 15 минути.

на мен като ми се наложи да сваля няколко пъти макферсона отзад на старото ауди го правех за 5 минути, а първия път 1 час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и 15 минути да е образно казано, мисълта ми беше, че не въобще трудно да свалиш горната част на колекторите. Огледай и ще видиш, аз го свалям без да махам нито една тръбичка на нафтата. Преди няколко дни смених ремъка и ролката на помпата, та ми е още прясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво имаш предвид под горната част - тръбата, която тръгва от дросела и се разделя на 2 ли?

Това да, но става дума за тялото с клапите. При мен има място под тръбичките да мине, но има други неща, които пречат да се плъзне напред. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, успях да сменя лостчето и ябълката на левия колектор, много зор беше.

 

Наложи се да откача колектора и да го повдигна малко, за да успея да извадя и сложа клипса.

Няма как да се извади напълно без да се разкачат маркучите и тръбичките за нафта. 

Съответно нито съм почистил, нито сменил уплътнението. Просто го наместих и стегнах. Не надигаше видимо отникъде.

 

И се получи проблем - като запалих и при подаване на газ някъде оттам излизаше доста пушек, като изгорели газове ми прилича. След 1-2 минути спря да излиза или поне не се виждаше. Други проблеми не забелязах, грешки няма, клапите работят.

 

Сега се чудя има ли откъде другаде да изкара там изгорели газове освен от колектора, който съм свалял. 

Много се надявам да има друго обяснение. Утре като запаля на студен мотор ще видя пак. Ако пак пуши, ще трябва да се сваля, почиства и смени уплътнителя, ако се продава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко нова информация. На следващия ден като запалих не изкара пушек при колектора. Пълна загадка.

 

Някой няма ли идея откъде може да идват много изгорели газове при пластмасовия колектор с клапите?

 

Не съм изливал нищо, че да го изпарява. Беше много и при подаване на газ. И защо на другия ден няма нищо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не ти изпуска осичката на ЕГР кулера, доста често оттам съм виждал да изхвърля пушек и всичко е черно около него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Да си призная че по-горе в темата съм писъл глупости.На пасажерския колектор действително няма как да се смени ябълката както твърдях без надигането му.Просто съм го счупил и затова съм наврял пластинката,някак си се е държало всичко 20х.км.Напоследък взе нещо да намирисва,като вдигнах капака тая ябълка просто липсваше и съответно от там си е духало яко.Грешки за налягането не е набивала но наби в кутията 005913 p1719-002.Е вече всичко е топ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то оттам не е ли губело и налягане на входящия въздух.

Това си е доста дупка. Сигурно турбината се е мъчила доста да наваксва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наби грешка в колектора уж съм го маниполирал чека със мигане на спиралата тоя път.Гледам лоста се е зачекнал в главата а ябълката я няма и всичко в масло.Реално я карах след това 1 ден и никакви грешки не набиваше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, имам един въпрос.. след премахването на вихровите клапи трябва ли да се сложат тапи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един въпрос.. след премахването на вихровите клапи трябва ли да се сложат тапи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Това се получава в действителност..и решението.    https://jestineyong.com/air-intake-inlet-manifold-flap-adjuster-control-unit-diagnostic-and-repair-guide/

А това са работещи клапи след запалвне се затварят и при повишаване на оборотите над 2000 об. се отварят  

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Светваше ми чека и даваше проблем във вихровите клапи ( карам пасат б6 2009 г по новия мотор comon real). Премахнаха ми ги софтуерно, но сега колата ми харчи малко повече и стана по тромава( една идея по бавна като запушена незнам). На какво се дължи това, казаха ми да ги премахна и механично, че може някоя дс е забила затворена

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като разкараш клапите остава дупчица отсрани към моторчето.Навиваш болт със силикон в дупката.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...